geen idee, maar ik kan er evt 1 extra meenemen uit de polder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef Paladijn het volgende:
Rui vroeg zich af waar ze verse kon krijgen in Leeuwarden, dus als je nog tips hebt (dichterbij dan Lelystad/Buitenpost...)
Doe maar, kom ik binnenkort meteen even buurten om bij te praten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, maar ik kan er evt 1 extra meenemen uit de polder?
is goed, ik stuur je meteen ff een DMquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Doe maar, kom ik binnenkort meteen even buurten om bij te praten.
W..T..F...quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Famous last wordsGisterochtend was zijn laatste, 2cv is gistermiddag overleden terwijl hij aan het sleutelen was.
2cv, ik ga je missenWij allemaal hier denk weet ik...
![]()
![]()
!
Mijn Cordoba rijdt ook mee. Elmer kwam immers ook gewoon met zijn Saab naar meetings van de BX club.quote:Beste mensen,
Om Elmer een mooi afscheid te geven zullen we een BX (of Citroën) groet aan Elmer brengen.
We zullen zaterdag voorafgaande aan de condoleance en de crematie dienst samen naar het crematorium rijden.
Vanwege praktische redenen vraagt de familie ons om een schatting van het aantal aanwezige auto's (voor een vlaggetje ter markering van de stoet) en het aantal bezoekers (voor catering).
Volgens de gegevens die mij nu bekend zijn vertrekt de stoet om 10:00 uit Joure.
Zou je mij per mail willen laten weten of je komt naar het afscheid?
Geef dan ook aan met hoeveel personen en hoeveel auto's.
Mailen kan naar: meetings@bxclub.nl
Groeten,
Bestuur BX club Nederland
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 07:14 schreef Paladijn het volgende:
Anne, nog bedankt voor het versturen van de kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |