Ik zie dat jullie dezelfde hobby hebben, altijd handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
Vandaag van 11 tot 7 op het water gezetenDaarna nog wat gegeten met maten. Was 11 uur pas thuis
Ow en heb een nieuw sletje![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft een streepje. Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zie dat jullie dezelfde hobby hebben, altijd handig
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie dezelfde hobby hebben, altijd handig
Wist niet dat je kaneels smaak deelde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
Vandaag van 11 tot 7 op het water gezetenDaarna nog wat gegeten met maten. Was 11 uur pas thuis
Ow en heb een nieuw sletje![]()
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
Altijd vervelend als ze er als een plank bij liggen in bed.
Ach nu kan ie er wel lekker de hele nacht op liggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
Altijd vervelend als ze er als een plank bij liggen in bed.
Shinnsterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe heet ze?
En sinds wanneer ben jij smooth als Yats? Ze ligt gewoon nu al in je bed.
Mijn smaak is dan ook superieur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wist niet dat je kaneels smaak deelde.
Sowiesoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn smaak is dan ook superieur.
Te glad, dat hoor je niet vaak als klacht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Shinnster![]()
Ik moet d'r nog wel even waxen, want ze is iets te glad nogRuikt naar kokos
Ze moet een beetje stroef zijn, anders glibbert ze onder me wegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te glad, dat hoor je niet vaak als klacht.
Kokos ruikt/is altijd wel lekker
Ja, dat zou niet handig zijn. Er moet er toch 1tje een keer wat langer blijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet een beetje stroef zijn, anders glibbert ze onder me weg
Een hamer helpt hoorde ik eerder deze avond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
SNOTVERKUT.
Mijn PC is dood aan het gaan
Ze glippen allemaal uit m'n vingersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou niet handig zijn. Er moet er toch 1tje een keer wat langer blijven
[..]
Een hamer helpt hoorde ik eerder deze avond.
Misschien, maar volgens WhoCrashed is het een hardware probleem. Morgen de PC maar eens openmaken en kijken of er ergens iets doorgebrand of wat dan ook is. Hij ventileert goed en er zitten zoveel fans in dat hij bijna opstijgt. Hij is nog niet eens zo oudquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gouden tipquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou niet handig zijn. Er moet er toch 1tje een keer wat langer blijven
[..]
Nja schijnbaar weet je nu de oplossing? Wax?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze glippen allemaal uit m'n vingers
Met kokosgeurquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja schijnbaar weet je nu de oplossing? Wax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |