Ik zie dat jullie dezelfde hobby hebben, altijd handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
Vandaag van 11 tot 7 op het water gezetenDaarna nog wat gegeten met maten. Was 11 uur pas thuis
Ow en heb een nieuw sletje![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft een streepje. Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zie dat jullie dezelfde hobby hebben, altijd handig
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie dezelfde hobby hebben, altijd handig
Wist niet dat je kaneels smaak deelde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
Vandaag van 11 tot 7 op het water gezetenDaarna nog wat gegeten met maten. Was 11 uur pas thuis
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
Altijd vervelend als ze er als een plank bij liggen in bed.
Ach nu kan ie er wel lekker de hele nacht op liggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
Altijd vervelend als ze er als een plank bij liggen in bed.
Shinnsterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe heet ze?
En sinds wanneer ben jij smooth als Yats? Ze ligt gewoon nu al in je bed.
Mijn smaak is dan ook superieur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wist niet dat je kaneels smaak deelde.
Sowiesoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn smaak is dan ook superieur.
Te glad, dat hoor je niet vaak als klacht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Shinnster![]()
Ik moet d'r nog wel even waxen, want ze is iets te glad nogRuikt naar kokos
Ze moet een beetje stroef zijn, anders glibbert ze onder me wegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te glad, dat hoor je niet vaak als klacht.
Kokos ruikt/is altijd wel lekker
Ja, dat zou niet handig zijn. Er moet er toch 1tje een keer wat langer blijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet een beetje stroef zijn, anders glibbert ze onder me weg
Een hamer helpt hoorde ik eerder deze avond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
SNOTVERKUT.
Mijn PC is dood aan het gaan
Ze glippen allemaal uit m'n vingersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou niet handig zijn. Er moet er toch 1tje een keer wat langer blijven
[..]
Een hamer helpt hoorde ik eerder deze avond.
Misschien, maar volgens WhoCrashed is het een hardware probleem. Morgen de PC maar eens openmaken en kijken of er ergens iets doorgebrand of wat dan ook is. Hij ventileert goed en er zitten zoveel fans in dat hij bijna opstijgt. Hij is nog niet eens zo oudquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gouden tipquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou niet handig zijn. Er moet er toch 1tje een keer wat langer blijven
[..]
Nja schijnbaar weet je nu de oplossing? Wax?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze glippen allemaal uit m'n vingers
Met kokosgeurquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja schijnbaar weet je nu de oplossing? Wax?
Ja, misschien toch maar wat sense erin slaanquote:
Tsja, wat zal/kan ik hier eens op zeggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met kokosgeur![]()
Zal ik jou ook eens waxen?
Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, wat zal/kan ik hier eens op zeggen.
Verras me eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, wat zal/kan ik hier eens op zeggen.
Voorzet? Dit is meer een penalty/rode kaart.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verras me eensIk heb een goede voorzet gegeven
Het was een schwalbe zeg ik jequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorzet? Dit is meer een penalty/rode kaart.
Schop jij die penalty er ff in dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorzet? Dit is meer een penalty/rode kaart.
Veel te gevaarlijk, straks scoor ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schop jij die penalty er ff in dan.
Woont in Engeland.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was het niet het EK? Komt die Whitlock niet uit Australië?
Ok, dank voor de opheldering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Woont in Engeland.
En gaat niet op nationaliteit verder.
Maar de europese order of merit is 1 van de manieren om je te plaatsen.
De top 16 van de algemene order is sowieso geplaatst.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk, straks scoor ik.
Ja,goede keuze om te gaan dragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind die bril ook een verbetering, niet van die geknepen oogjes meer
Ik heb afgesproken met haar pooier op het strandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax? Waar heb je haar eigenlijk vandaan?
Op het strand opgepikt of uit een catalogus?
Efficiënt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken met haar pooier op het strandEn toen is ze van zijn auto naar de mijne verhuisd
Slim, merchandise even uittesten van te voren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar heb d'r zusje eerst even getest hoor. Die vaarde wel lekker
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim, merchandise even uittesten van te voren.
Hou je haar wel een beetje heel, zou zonde zijn als je morgen weer een ander zusje moest uitkiezen.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Dien ik mij ergens te melden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:59 schreef Fera het volgende:
Mensen die niet reageren op mijn uitnodiging.
Is voor mijn verjaardag. Kan er niet tegen als mensen de moeite niet nemen om gewoon 'nee' te zeggen. Nu weet ik nooit echt zeker of ze komen of niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dien ik mij ergens te melden?![]()
Mensen uitgenodigd voor een feest? Facebook? Datingsite?
True. Al zeggen ze maar nee met een ontzettende kutsmoes: 'nee, helaas, ik kan niet, ik moet...ehm, naar een concert van One Direction.....ik vind het niets, maar vriendlief is er gek op'.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is voor mijn verjaardag. Kan er niet tegen als mensen de moeite niet nemen om gewoon 'nee' te zeggen. Nu weet ik nooit echt zeker of ze komen of niet.
CM komt niet iig. Heb het gisteren nog gevraagd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is voor mijn verjaardag. Kan er niet tegen als mensen de moeite niet nemen om gewoon 'nee' te zeggen. Nu weet ik nooit echt zeker of ze komen of niet.
Bij mij hoeven ze geen smoes te verzinnen. Als ze geen zin hebben ook prima, maar zeg het dan gewoon.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True. Al zeggen ze maar nee met een ontzettende kutsmoes: 'nee, helaas, ik kan niet, ik moet...ehm, naar een concert van One Direction.....ik vind het niets, maar vriendlief is er gek op'.
BS natuurlijk, maar je weet in ieder geval dat iemand niet komt.
Ja, ze whatsappte er nog over. Zou tof zijn, maar ik snap het wel als ze niet komt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
CM komt niet iig. Heb het gisteren nog gevraagd.
Ik zie dat Sofje misschien komt. Zou leuk zijn.
Veel plezier vanmiddag/vanavond iig!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ze whatsappte er nog over. Zou tof zijn, maar ik snap het wel als ze niet komt.
Ik weet het nog niet Feer, ligt er aan hoe laat ik klaar ben met werken hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk druk zatquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ze whatsappte er nog over. Zou tof zijn, maar ik snap het wel als ze niet komt.
Wat voor taart?quote:
Er zijn te veel lelijke tattoo's. Pijn aan mijn ogen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar zo'n gedrocht op je rug hebben laten zetten. Plaatsvervangende schaamte.
Is mijn tat al langsgekomen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar zo'n gedrocht op je rug hebben laten zetten. Plaatsvervangende schaamte.
quote:
Wauw.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier vind ik dit wel grappig. En op je rug zie je het toch niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |