Ik zie dat jullie dezelfde hobby hebben, altijd handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
Vandaag van 11 tot 7 op het water gezetenDaarna nog wat gegeten met maten. Was 11 uur pas thuis
Ow en heb een nieuw sletje![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft een streepje. Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zie dat jullie dezelfde hobby hebben, altijd handig
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie dezelfde hobby hebben, altijd handig
Wist niet dat je kaneels smaak deelde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
Vandaag van 11 tot 7 op het water gezetenDaarna nog wat gegeten met maten. Was 11 uur pas thuis
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
Altijd vervelend als ze er als een plank bij liggen in bed.
Ach nu kan ie er wel lekker de hele nacht op liggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
Altijd vervelend als ze er als een plank bij liggen in bed.
Shinnsterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe heet ze?
En sinds wanneer ben jij smooth als Yats? Ze ligt gewoon nu al in je bed.
Mijn smaak is dan ook superieur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wist niet dat je kaneels smaak deelde.
Sowiesoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn smaak is dan ook superieur.
Te glad, dat hoor je niet vaak als klacht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Shinnster![]()
Ik moet d'r nog wel even waxen, want ze is iets te glad nogRuikt naar kokos
Ze moet een beetje stroef zijn, anders glibbert ze onder me wegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te glad, dat hoor je niet vaak als klacht.
Kokos ruikt/is altijd wel lekker
Ja, dat zou niet handig zijn. Er moet er toch 1tje een keer wat langer blijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet een beetje stroef zijn, anders glibbert ze onder me weg
Een hamer helpt hoorde ik eerder deze avond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
SNOTVERKUT.
Mijn PC is dood aan het gaan
Ze glippen allemaal uit m'n vingersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou niet handig zijn. Er moet er toch 1tje een keer wat langer blijven
[..]
Een hamer helpt hoorde ik eerder deze avond.
Misschien, maar volgens WhoCrashed is het een hardware probleem. Morgen de PC maar eens openmaken en kijken of er ergens iets doorgebrand of wat dan ook is. Hij ventileert goed en er zitten zoveel fans in dat hij bijna opstijgt. Hij is nog niet eens zo oudquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gouden tipquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou niet handig zijn. Er moet er toch 1tje een keer wat langer blijven
[..]
Nja schijnbaar weet je nu de oplossing? Wax?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze glippen allemaal uit m'n vingers
Met kokosgeurquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja schijnbaar weet je nu de oplossing? Wax?
Ja, misschien toch maar wat sense erin slaanquote:
Tsja, wat zal/kan ik hier eens op zeggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met kokosgeur![]()
Zal ik jou ook eens waxen?
Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, wat zal/kan ik hier eens op zeggen.
Verras me eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, wat zal/kan ik hier eens op zeggen.
Voorzet? Dit is meer een penalty/rode kaart.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verras me eensIk heb een goede voorzet gegeven
Het was een schwalbe zeg ik jequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorzet? Dit is meer een penalty/rode kaart.
Schop jij die penalty er ff in dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voorzet? Dit is meer een penalty/rode kaart.
Veel te gevaarlijk, straks scoor ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schop jij die penalty er ff in dan.
Woont in Engeland.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was het niet het EK? Komt die Whitlock niet uit Australië?
Ok, dank voor de opheldering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Woont in Engeland.
En gaat niet op nationaliteit verder.
Maar de europese order of merit is 1 van de manieren om je te plaatsen.
De top 16 van de algemene order is sowieso geplaatst.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk, straks scoor ik.
Ja,goede keuze om te gaan dragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind die bril ook een verbetering, niet van die geknepen oogjes meer
Ik heb afgesproken met haar pooier op het strandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax? Waar heb je haar eigenlijk vandaan?
Op het strand opgepikt of uit een catalogus?
Efficiënt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken met haar pooier op het strandEn toen is ze van zijn auto naar de mijne verhuisd
Slim, merchandise even uittesten van te voren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar heb d'r zusje eerst even getest hoor. Die vaarde wel lekker
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim, merchandise even uittesten van te voren.
Hou je haar wel een beetje heel, zou zonde zijn als je morgen weer een ander zusje moest uitkiezen.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Dien ik mij ergens te melden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:59 schreef Fera het volgende:
Mensen die niet reageren op mijn uitnodiging.
Is voor mijn verjaardag. Kan er niet tegen als mensen de moeite niet nemen om gewoon 'nee' te zeggen. Nu weet ik nooit echt zeker of ze komen of niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dien ik mij ergens te melden?![]()
Mensen uitgenodigd voor een feest? Facebook? Datingsite?
True. Al zeggen ze maar nee met een ontzettende kutsmoes: 'nee, helaas, ik kan niet, ik moet...ehm, naar een concert van One Direction.....ik vind het niets, maar vriendlief is er gek op'.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is voor mijn verjaardag. Kan er niet tegen als mensen de moeite niet nemen om gewoon 'nee' te zeggen. Nu weet ik nooit echt zeker of ze komen of niet.
CM komt niet iig. Heb het gisteren nog gevraagd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is voor mijn verjaardag. Kan er niet tegen als mensen de moeite niet nemen om gewoon 'nee' te zeggen. Nu weet ik nooit echt zeker of ze komen of niet.
Bij mij hoeven ze geen smoes te verzinnen. Als ze geen zin hebben ook prima, maar zeg het dan gewoon.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True. Al zeggen ze maar nee met een ontzettende kutsmoes: 'nee, helaas, ik kan niet, ik moet...ehm, naar een concert van One Direction.....ik vind het niets, maar vriendlief is er gek op'.
BS natuurlijk, maar je weet in ieder geval dat iemand niet komt.
Ja, ze whatsappte er nog over. Zou tof zijn, maar ik snap het wel als ze niet komt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
CM komt niet iig. Heb het gisteren nog gevraagd.
Ik zie dat Sofje misschien komt. Zou leuk zijn.
Veel plezier vanmiddag/vanavond iig!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ze whatsappte er nog over. Zou tof zijn, maar ik snap het wel als ze niet komt.
Ik weet het nog niet Feer, ligt er aan hoe laat ik klaar ben met werken hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk druk zatquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ze whatsappte er nog over. Zou tof zijn, maar ik snap het wel als ze niet komt.
Wat voor taart?quote:
Er zijn te veel lelijke tattoo's. Pijn aan mijn ogen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar zo'n gedrocht op je rug hebben laten zetten. Plaatsvervangende schaamte.
Is mijn tat al langsgekomen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar zo'n gedrocht op je rug hebben laten zetten. Plaatsvervangende schaamte.
quote:
Wauw.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier vind ik dit wel grappig. En op je rug zie je het toch niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar anderen dan weer welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dit wel grappig. En op je rug zie je het toch niet.
Keepers zijn gekke mensen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:26 schreef K44S het volgende:
Zo, over kwartier alweer de voetbal schoentjes aantrekken.
Deze wedstrijd ipv rechts voor.... waarschijnlijk eens keepen.
( ik ben 2 meter lang, dus niet zo gek als de normale keeper en reserve keeper of geblesseerd of weg is)
Waarom niet dan? Trek jij je zoveel aan van de mening van anderen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar anderen dan weer wel
Je kunt je zo nooit meer in een zwembad of elders vertonen.
Helemaal niet, al draag ik geen tatoeages.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Trek jij je zoveel aan van de mening van anderen?
Sommigen ja, subtiele. En altijd beter dan piercings.quote:
Mja, heb niets met 'subtiele' tattoos. Kun je net zo goed niets nemen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen ja, subtiele. En altijd beter dan piercings.
Is nog veel mooier mijns inziens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, heb niets met 'subtiele' tattoos. Kun je net zo goed niets nemen.
ik heb beidequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen ja, subtiele. En altijd beter dan piercings.
Een hele ijzerwinkel?!quote:
Dat je rinkelt als je een paar stappen zetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat versta je onder een ijzerwinkel?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit is subtiel:
[ afbeelding ]
Dit dan weer niet:
[ afbeelding ]
nee enkels ik mijn hoofd hard schud:')quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je rinkelt als je een paar stappen zet
Dat kan nogquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee enkels ik mijn hoofd hard schud:')
So....what to do to make your bells ring?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee enkels ik mijn hoofd hard schud:')
Je gaapt wat af Fax, of ben je je mondspieren aan het trainen voor je nieuwe sletje?quote:
Ik gaapquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je gaapt wat af Fax, of ben je je mondspieren aan het trainen voor je nieuwe sletje?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
So....what to do to make your bells ring?![]()
Tepelpiercing?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:14 schreef artelligence het volgende:
Ik had vroeger een piercing. Heb wel tats.
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:
Eerderquote:
Waarom nu niet meer? Tongpiercing lijkt me pijnlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:23 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger een tongpiercing. Zou wel een tatoeage willen.
Dito.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef zeefje het volgende:
ik heb geen tats en geen piercings. zelf geen oorbellen
Hoe luister je dan? Hé? FREAK!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb zels geen gaatjes in mijn oren
En dan een lekker avondje thuis?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker rustig op de weg. Kinderen naar oma brengen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan een lekker avondje thuis?
Ik ook niet, maar dan zijn we wel soort van speciaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb zels geen gaatjes in mijn oren
Ook leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee om 23:00 begint dat 80/90's feestje.
Ik moet nog even zin creëren.
Was liever met een groepje gegaan ipv met alleen mijn vriend
My mommy says I'm speshulquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan zijn we wel soort van speciaal.
Ben je ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"But then she drinks heavily in the night to numb the guilt for all the lies she has to tell."quote:
In de 80's/90's waren ze ook vlug moe, dus kloptquote:
Ga ik morgen etenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:27 schreef artelligence het volgende:
Ik ga koken! Stamppot boerenkool
Bleh ik nog even niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:27 schreef artelligence het volgende:
Lekker! Wanneer kunnen we aanschuiven?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:27 schreef artelligence het volgende:
Uur of 7? Nu eerst aardappels schillen. het minst leuke werk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker! Wanneer kunnen we aanschuiven?
Zolang je niet in je vingers snijd komt dat wel goed. Zorg ik voor het spekquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uur of 7? Nu eerst aardappels schillen. het minst leuke werk.
speciaal zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
hier ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor het eerst de verwarming even aan moeten doen
dat red ik niet hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uur of 7? Nu eerst aardappels schillen. het minst leuke werk.
Ik zweet mezelf kapot.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor het eerst de verwarming even aan moeten doen
Valt eigenlijk best mee vind ik. Maar ik ben dan ook een reactor die kerngezond is.quote:
Ah, ja daar krijg je het wel warm van ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klussen en verhuizen bij mijn broertje
je haalt wat dingen door elkaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best mee vind ik. Maar ik ben dan ook een reactor die kerngezond is.
Beetje ziek aan het worden dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, ja daar krijg je het wel warm van ja.
Vanmiddag ook met dozen gesleept, toen was het nog wel warm, maar zit nu even, 2 truien al aan, dus toen toch nu maar aangezet want had het nog koud.
Serieus niet. Mijn bloeddruk is in orde. Ik straal gewoon warmte uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef bolker het volgende:
[..]
je haalt wat dingen door elkaar.
wellicht heb je wat hoge bloeddruk, dan heb je het niet zo snel koud.
2 truien zelfs? Dan is het zowat open dag in jouw huisquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanmiddag ook met dozen gesleept, toen was het nog wel warm, maar zit nu even, 2 truien al aan, dus toen toch nu maar aangezet want had het nog koud.
biologisch gezien kan dat betekenen dat je veel spieren hebt of een aandoening. bij 15 c hoor je het niet warm te hebben terwijl je op je luie reet ligt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus niet. Mijn bloeddruk is in orde. Ik straal gewoon warmte uit.
[..]
2 truien zelfs? Dan is het zowat open dag in jouw huis
Dan ga ik voor het eerste want ik weet vrijwel zeker dat ik geen aandoening heb.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:55 schreef bolker het volgende:
[..]
biologisch gezien kan dat betekenen dat je veel spieren hebt of een aandoening. bij 15 c hoor je het niet warm te hebben terwijl je op je luie reet ligt.
Succesquote:
Ik ben vanavond ook de hort op. En morgen op de camping meehelpen de voortent van de caravan af te breken en wat niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Zo, terug van squash. Nu honger, wat voer maken en dan lekker El Classico kijken.
Vanavond biertjes doen, ook fijn.
Is het nog wel te verhelpen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Autostruggles met gesprongen zekeringen.
Ik ga niet weg. Vriend over de vloer die mij helpt de biervoorraad te doen slinken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook de hort op. En morgen op de camping meehelpen de voortent van de caravan af te breken en wat niet.
En nog geen goed vooruitzicht?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er net bijna een uur mee bezig geweest.
Ik hoor vaak de versie waarin dat "fucking" wordt weggelaten vanwege tere kinderzieltjes.quote:
Lichaamswarmte werkt goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het goed is, doet alles het nu.quote:
Speciaal voor mij, ik kan daar njet tegen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor vaak de versie waarin dat "fucking" wordt weggelaten vanwege tere kinderzieltjes.Zonde.
Je hebt een teer zieltje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Speciaal voor mij, ik kan daar njet tegen.
ANWB bellenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed is, doet alles het nu.
Maar ik vertrek nu iets later van huis. Nu maar hopen dat ik niet straks in het donker weer moet gaan pielen in de middle of nowhere.
Het ging me irriteren, met een tongpiercing zit je telkens te spelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer? Tongpiercing lijkt me pijnlijk.
Daar is een tongpiercing toch ook voor?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ging me irriteren, met een tongpiercing zit je telkens te spelen.
Ik kwam er later achter dat dit de aangepaste versie wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor vaak de versie waarin dat "fucking" wordt weggelaten vanwege tere kinderzieltjes.Zonde.
Dan moet je het maar snel opeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
De slagroom op de taart gaat de autoreis niet overleven
ik overweeg het, ik heb trekjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je het maar snel opeten.
Slecht voor je tanden ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ging me irriteren, met een tongpiercing zit je telkens te spelen.
Ben blij dat ik er lid van ben. Ze hebben me nog nooit laten staan.quote:
Over het algemeen wel.quote:
Mooi, dan kan ik nu.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Net uit bad en weer helemaal lekker warm
Lang leve de luxe!
Sorry al het warme water opgemaakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik nu.
Even douchen
Geeft niet, ik ben al warm van mezelfquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry al het warme water opgemaakt.
Wat heb je er anders aan gedaan dan? Of weet je dat niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:33 schreef artelligence het volgende:
Hallo koppijn. Oh en het is officieel: mijn boerenkool smaakt lang niet zo goed als die van mijn moeder.
weet ik niet. Het is me nog nooit gelukt om die van mij moeder te kopiëren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heb je er anders aan gedaan dan? Of weet je dat niet?
Maar zij het gewoon de verhoudingen die je dan niet goed hebt, of mis je ook echt een bepaalde toegevoegde smaak?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
weet ik niet. Het is me nog nooit gelukt om die van mij moeder te kopiëren.
Ga je daar een keer eten en kijk je precies hoe ze het maakt. Misschien heeft ze een geheim ingredient.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
weet ik niet. Het is me nog nooit gelukt om die van mij moeder te kopiëren.
verhoudingen waren nu wel goed geloof ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar zij het gewoon de verhoudingen die je dan niet goed hebt, of mis je ook echt een bepaalde toegevoegde smaak?
Dat ken ik, de mijne smaakte veel beter.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:33 schreef artelligence het volgende:
Hallo koppijn. Oh en het is officieel: mijn boerenkool smaakt lang niet zo goed als die van mijn moeder.
Stuur maar eens een bord door dan, als het weer maaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ken ik, de mijne smaakte veel beter.
Ik wou er eigenlijk mee duiden dat mijn moeders boerenkool niet lekker was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stuur maar eens een bord door dan, als het weer maakt
haha snap ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk mee duiden dat mijn moeders boerenkool niet lekker was.
Ik weet het, kon er helaas niet bij zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Feestje in Arnhemen ik was even aan het gamen
.... En het is weekend.
Is voor jou ook ver wegquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet het, kon er helaas niet bij zijn.
Klopt, maar dat maakt niet zoveel uit.quote:
Awh wat liefquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt niet zoveel uit.
Zo ben ik.quote:
Mjeh, ken ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Al liet mijn portemonnee het nu even niet toe.
Is het niet een beetje laat om nog vanuit België af te reizen hierheen?quote:
Waar is hier?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het niet een beetje laat om nog vanuit België af te reizen hierheen?
Ik kon nog werken tot 3u snachts, maar heb teveel spierpijn. Dus vanavond zal het niets meer worden.quote:
En dan ook nog de klok achteruit...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Waar is hier?
Je zal je tevreden moeten stellen met dit cybergezelschap. Is dat niet goed?
[..]
Ik kon nog werken tot 3u snachts, maar heb teveel spierpijn. Dus vanavond zal het niets meer worden.
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Waar is hier?
In mijn geval Rotterdam, en ok vooruit....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Waar is hier?
Oja haast vergeten. Ben blij dat ik er niet op inging.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
En dan ook nog de klok achteruit...
Rotterdam is nog wel goed doenbaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn geval Rotterdam, en ok vooruit....![]()
Matig... niet veel te doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:08 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Oja haast vergeten. Ben blij dat ik er niet op inging.
[..]
Rotterdam is nog wel goed doenbaar.Nu is de chat zo heeeeeeeeel rustig, anders kan ik jullie nooit volgen.
![]()
Hoe is jullie weekend?
Donderdagavond en vrijdagavond waren leuk! Nu alleen thuis op de bank. Maar ook niet verkeerd hoor. Lekker relaxed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:08 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
Rotterdam is nog wel goed doenbaar.Nu is de chat zo heeeeeeeeel rustig, anders kan ik jullie nooit volgen.
![]()
Hoe is jullie weekend?
Soms gaat het echt bizar snel ja. Hier wel ok hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:08 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hoe is jullie weekend?
Hier momenteel ook niet. Daarnet even weggeweest en gisteren gewerkt.quote:
Dat was jij die date had he?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Donderdagavond en vrijdagavond waren leuk! Nu alleen thuis op de bank. Maar ook niet verkeerd hoor. Lekker relaxed.
Ja ! Dan durf ik niet meer te reageren op iets 'oud' van meer dan 10min. geleden als het onderwerp toch al afgesloten is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms gaat het echt bizar snel ja. Hier wel ok hoor.Daar ook?
Klinkt relaxed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:21 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hier momenteel ook niet. Daarnet even weggeweest en gisteren gewerkt.
[..]
Dat was jij die date had he?
[..]
Ja ! Dan durf ik niet meer te reageren op iets 'oud' van meer dan 10min. geleden als het onderwerp toch al afgesloten is.Ja hoor !
Ik heb officieel de toestemming van mijn ouders gekregen om iemand te daten die 10 jaar ouder is en een kind zou hebben. Ze worden precies beetje wanhopig.
Ja hoe was je date met Straw art?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:21 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
Ja ! Dan durf ik niet meer te reageren op iets 'oud' van meer dan 10min. geleden als het onderwerp toch al afgesloten is.Ja hoor !
Ik heb officieel de toestemming van mijn ouders gekregen om iemand te daten die 10 jaar ouder is en een kind zou hebben. Ze worden precies beetje wanhopig.
Ik dacht dat je er allang was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik twijfel of ik nog moet gaan.
Jij had ook een date zei je.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met yats? Die had ook een date.
Hahaha aequequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hoe was je date met Straw art?
O gewoon op reageren als je er iets over wilt zeggen.
En is het zo erg met je gesteld ja?
het begint pas om 23:00quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er allang was.
[..]
Jij had ook een date zei je.
Gewoon voor uit komen art. Ons zo nodig in spanning houden.quote:
Toestemming van je ouders?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:21 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hier momenteel ook niet. Daarnet even weggeweest en gisteren gewerkt.
[..]
[..]
Hahaha fok!crush op Maltaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon voor uit komen art. Ons zo nodig in spanning houden.
Daarover gesproken, barbie is ook erg stil sinds Samzz er is.
Mijn moeder heeft nood aan een schoonzoon ja, het duurt te lang voor haar. Ideaal hoeft zelfs niet meer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hoe was je date met Straw art?
O gewoon op reageren als je er iets over wilt zeggen.
En is het zo erg met je gesteld ja?
Zullen er hier genoeg zijn die zich zo aanbieden. En anders wil Faxie vast wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:30 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nood aan een schoonzoon ja, het duurt te lang voor haar. Ideaal hoeft zelfs niet meer.
ja dat dus. En de kinderen zijn uit logeren dus uitslapen kan sowieso morgen. Incl extra wintertijd uurtjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
Ik heb nu echt zo'n stemming dat ik op zich wel op stap wil, maar het feit dat ik niets 'hoef' en lekker op de bank zit en vroeg naar bed kan is ook wel heel fijn. Ik ga voor het laatste, maar ergens kriebelt het wel.
Ik kan elk weekend uitslapen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat dus. En de kinderen zijn uit logeren dus uitslapen kan sowieso morgen. Incl extra wintertijd uurtje
Oeiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:30 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nood aan een schoonzoon ja, het duurt te lang voor haar. Ideaal hoeft zelfs niet meer.
Ik zou een spring in het diepe nemen met je, ware het niet dat ik een leuke meid leer kennen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:30 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dan moet je! Ik ben vrijgezel zonder kinderen. Kan altijd op stap in principe.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat dus. En de kinderen zijn uit logeren dus uitslapen kan sowieso morgen. Incl extra wintertijd uurtje
Je kende aardbeitje toch al?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou een spring in het diepe nemen met je, ware het niet dat ik een leuke meid leer kennen.
Ben je niet in de war met yats? Die had ook een date.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vroeg ook geen toestemming want er is geen situatie die zich voordoet. Uit het niets zegt mijn moeder gewoon aan tafel dat ze niet erg zou vinden. De hint is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toestemming van je ouders?
Je bent 16?
Vast wel maar ik ben kieskeurig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen er hier genoeg zijn die zich zo aanbieden. En anders wil Faxie vast wel.
Of ging jij gewoon naar de bioscoop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:40 schreef Subpoena het volgende:
[..]
ik moet niksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moet je! Ik ben vrijgezel zonder kinderen. Kan altijd op stap in principe.
Dat is gewoon discriminatie...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:40 schreef Subpoena het volgende:
Vast wel maar ik ben kieskeurig.
Nederlanders mocht wel niet meer van mijn mammie.
Of ging jij gewoon naar de bioscoop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:40 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Neen, er werd per ongeluk verkeerd gequote, en jullie blijven het gewoon overnemen.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jawel. Have fun. Ga kapot net als vroegerneuk als konijnen!
Aww moet je ook voor een kleinkind zorgen? Ik hoop dat mijn zus die taak op zich neemt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
Ah op die manier.
Mijn moeder hoopt ook elke keer als ik vertel over een vriendin die zwanger is dat het van mij is.
Mijn ex was een Nederlander, ik heb niets tegen Nederlanders hoor.quote:
Dus alleen je moeder heeft er een hekel aan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:51 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Aww moet je ook voor een kleinkind zorgen? Ik hoop dat mijn zus die taak op zich neemt.Ik zorg wel voor de ideale schoonzoon.
[..]
Mijn ex was een Nederlander, ik heb niets tegen Nederlanders hoor.
Ja, mijn broertje en zijn vriendin willen geen kinderen dus ik ben haar laatste hoop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:51 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Aww moet je ook voor een kleinkind zorgen? Ik hoop dat mijn zus die taak op zich neemt.Ik zorg wel voor de ideale schoonzoon.
[..]
Niets mis met Nederlanders.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:51 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
Maar dat was dus geen date? Of toch geen date date.quote:
Hekel is een groot woord maar dan vallen al haar toekomstplannen 'voor mij' wellicht uiteen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus alleen je moeder heeft er een hekel aan?
Oh en gezien je leeftijd zal ze nog wat meer druk zetten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje en zijn vriendin willen geen kinderen dus ik ben haar laatste hoop.
Hoezo vallen haar toekomstplannen dan uiteen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:00 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hekel is een groot woord maar dan vallen al haar toekomstplannen 'voor mij' wellicht uiteen.
Ik mezelf ook wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:00 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Maar dat was dus geen date? Of toch geen date date.
Voila opgelost het quote gesukkel.
[..]
Hekel is een groot woord maar dan vallen al haar toekomstplannen 'voor mij' wellicht uiteen.
[..]
Oh en gezien je leeftijd zal ze nog wat meer druk zetten.Ik zie mijzelf ook wel zonder kinderen.
Ze zou graag hebben dat ik heel dichtbij haar woon, dat ze 'mijn kinderen' (liefst een meisje ertussen) van school kan halen en dat ik bij hun overlijden in het ouderlijke huis ga wonen. Als mijn schoonmoeder dat ook wilt, wordt het nogal complex.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo vallen haar toekomstplannen dan uiteen?
En momenteel komt niemand bijzonder in aanmerking?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mezelf ook wel.
Eerst maar eens de vrouw vinden met wie ik ze eventueel zou willen.
Nee momenteel nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:08 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ze zou graag hebben dat ik heel dichtbij haar woon, dat ze 'mijn kinderen' (liefst een meisje ertussen) van school kan halen en dat ik bij hun overlijden in het ouderlijke huis ga wonen. Als mijn schoonmoeder dat ook wilt, wordt het nogal complex.
[..]
En momenteel komt niemand bijzonder in aanmerking?
Dan moet je een Nederlander zoeken zonder schoonmoeder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:08 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ze zou graag hebben dat ik heel dichtbij haar woon, dat ze 'mijn kinderen' (liefst een meisje ertussen) van school kan halen en dat ik bij hun overlijden in het ouderlijke huis ga wonen. Als mijn schoonmoeder dat ook wilt, wordt het nogal complex.
[..]
En momenteel komt niemand bijzonder in aanmerking?
Mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
TotogodJa schitterend . Met jou ?
Ben je bij FeertjE?quote:
Ohaiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:30 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik zoek ook niemand, ik zie wel wie op mijn pad komt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je een Nederlander zoeken zonder schoonmoeder.
En nee hierbij bied ik niet mijzelf aan.
Hai, ik zag je aanwinst vannacht maar je was al weg toen ik erop reageerdequote:
Neequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liefde![]()
Rol jij nog lekker dan ?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liefde![]()
Rol jij nog lekker dan ?
Jullie gezelschap hier, opvallend.quote:
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Jullie gezelschap hier, opvallend.
Jullie weten dat goed genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |