quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:15 schreef TMan het volgende:
http://www.utrechtmarathon.com
Inmiddels staat er dat de inschrijving eind deze maand start, het zal mij benieuwen. Als ze ook een halve hebben schrijf ik me denk ik daarvoor in
Denk dat ik nog 2x 5km ofzo loop en dan mn snelheid lekker laag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je kan best wat lopen maar ik zou t rustig aan doen. Zeker als je ziekjes bent, zolang dat t geval is zou ik heeeel rustig aan doen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor degenen die nog steeds niet overtuigd is dat ultra-running leuk is...
http://www.nakedonsharppo(...)st-like-sex.html?m=1
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor degenen die nog steeds niet overtuigd is dat ultra-running leuk is...
http://www.nakedonsharppo(...)st-like-sex.html?m=1
Congrats !!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:17 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's en uitslag binnen. Uitendelijk 1:28 achter de winnaar. 76 deelnemers in totaal.
Ook van Q en lieftallige zijn foto's gemaakt.
Toffe fotoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:17 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's en uitslag binnen. Uitendelijk 1:28 achter de winnaar. 76 deelnemers in totaal.
Morgen weer trainenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Devv het volgende:
Wat is deze...de 19 kilometer die gemeten meer dan 21 kilometer was was gewoon zwaarder dan de marathon van Mud Masters. Ik ben helemaal gesloopt na ongeveer 5 uur door vertragende modder te zijn gegaan. De snelste mensen uit vak deden er ongeveer 4 uur over dus het was echt zwaar...
Super gelopen hoor! Congratsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:17 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, een collega van me deed ook mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Devv het volgende:
Wat is deze...de 19 kilometer die gemeten meer dan 21 kilometer was was gewoon zwaarder dan de marathon van Mud Masters. Ik ben helemaal gesloopt na ongeveer 5 uur door vertragende modder te zijn gegaan. De snelste mensen uit vak deden er ongeveer 4 uur over dus het was echt zwaar...
extremistenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:42 schreef SEMTEX het volgende:
Met oa de Marathon des Sables, Badwater Ultramarathon en de Kepler challenge
Ik lees het al, dat wordt een PRquote:Op zondag 26 oktober 2014 08:35 schreef Quoi het volgende:
Klinkt goed RD![]()
Ik loop straks wéér een wedstrijdje, nu 5 km. Net na de finish gister dacht ik nog 'no way', maar ach. Om mee te dingen in het clubklassement moet je min. 6x hebben meegedaan aan de Bertusloop. Met nog 2 mogelijkheden en pas 4 stempels in mijn stempelboekje () moet ik wel
Maar ik hoef niet hard
25.54, je kan het!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:35 schreef Quoi het volgende:
Klinkt goed RD![]()
Ik loop straks wéér een wedstrijdje, nu 5 km. Net na de finish gister dacht ik nog 'no way', maar ach. Om mee te dingen in het clubklassement moet je min. 6x hebben meegedaan aan de Bertusloop. Met nog 2 mogelijkheden en pas 4 stempels in mijn stempelboekje () moet ik wel
Maar ik hoef niet hard
Als je dat nu zit te hopen, ben je te laat de deur uit gegaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:52 schreef Murmeli het volgende:
Iedereen veel plezier vandaag!
Ik hoop dat ik straks niet te laat ben voor de na inschrijving
Ik was op tijd hoor! Klein loopje van PAC. Kan je best last minute inschrijven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je dat nu zit te hopen, ben je te laat de deur uit gegaan.
Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |