Nou, mijn trainingen zijn voornamelijk intervals, daar heb ik weinig over te zeggen. Maar ik ben wel vaker gaan lopen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vooral omdat je ook zegt dat je liever wat sneller (op gevoel) loopt dan wat langzamer, terwijl je juist je trainingen langzamer moetn lopen, zodat je je niet overbelast.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Quoi heeft er één te koop. Die kost niet veel.
Dat zal wel lukken. Haske druk daar, schijnt. Heb jij ook 1.25-1.30 als eindtijd ingevuld? Dan staan we in hetzelfde startvakquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ik bij de Bruggenloop heul veul mensen voor me zie...
Hoeveel keer per week loop je dan? En hoeveel km per week totaal? En sinds wanneer loop je en hoe opgebouwd?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, mijn trainingen zijn voornamelijk intervals, daar heb ik weinig over te zeggen. Maar ik ben wel vaker gaan lopen.
En blijkbaar waren mijn schoenen toch wel erg versleten terwijl ze maar 1 jaar oud zijn.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor het parelloop running project en de Parelloop.
Mag ik in de op?
Parelloop 22m maart 2015
• Ynske - 5km
hier wordt gezegd de tijd die je hebt op 2km gebruik je voor intervallen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoeveel keer per week loop je dan? En hoeveel km per week totaal? En sinds wanneer loop je en hoe opgebouwd?
Mossel heeft wel gelijk nl. Altijd op zn snelst doet au.
En altijd intervallen ook.
Loop gewoon afentoe een rustige 7 km ofzo.
Ik schreef me in toen ik nog niet zo lang liep dus heb 1.35-1.40 opgegeven. You know, no pressurequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken. Haske druk daar, schijnt. Heb jij ook 1.25-1.30 als eindtijd ingevuld? Dan staan we in hetzelfde startvak
dank je!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Edit - thumbs up voor het inschrijven bedoel ik he...ik kan je helaas niet in de OP zetten
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef YUR het volgende:
mini staat hier op zijn gemakkie in de Runner's World te bladeren
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef YUR het volgende:
mini staat hier op zijn gemakkie in de Runner's World te bladeren
Wij hebben allerlei soorten intervallen: 5,10,15 km tempo, (beoogd) hm tempo... En dan dus duurlooptempoquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier wordt gezegd de tijd die je hebt op 2km gebruik je voor intervallen.
En als je voor een grotere afstand gaat dan kies je voor een tempo van bv een halve min langzamer
zal ook wel zijn bij ons omdat we net begonnen zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wij hebben allerlei soorten intervallen: 5,10,15 km tempo, (beoogd) hm tempo... En dan dus duurlooptempo
Haha herkenbaar! Zo had ik bij de cpc 65 of 70 min opgegeven voor de 10km. Sta je achteraan en loop je ineens een slalomwedstrijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik schreef me in toen ik nog niet zo lang liep dus heb 1.35-1.40 opgegeven. You know, no pressure![]()
Al een paar jaar heel recreatief aan het lopen, meerdere 7H's en twee HM's gelopen. Mooiweerloper.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoeveel keer per week loop je dan? En hoeveel km per week totaal? En sinds wanneer loop je en hoe opgebouwd?
Mossel heeft wel gelijk nl. Altijd op zn snelst doet au.
En altijd intervallen ook.
Loop gewoon afentoe een rustige 7 km ofzo.
Volgende week als ik tijd heb, ga ik naar de Hoka-demo in Vught. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze lopen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik heb nu dus Hoka's, maar ik mag er dus nog niet op rennen.
Hoka's vind ik mooi!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik heb nu dus Hoka's, maar ik mag er dus nog niet op rennen.
Log qua uiterlijk?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef Murmeli het volgende:
Maar te log dus ik wil ze zelf niet hebben.
Dat zal me lerenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha herkenbaar! Zo had ik bij de cpc 65 of 70 min opgegeven voor de 10km. Sta je achteraan en loop je ineens een slalomwedstrijd
Ik geef nu gewoon scherpe tijden op
Ik heb er naar gekeken en aangehad toen ik bij mijn zus in Californie was. Helaas, Hoka's zijn ongeschikt voor mijn zeer smalle voeten...quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Volgende week als ik tijd heb, ga ik naar de Hoka-demo in Vught. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze lopen.
Omdat ik een nieuwe kon overkopen voor een net prijsje. Eén type geavanceerder, die ook de actual pace weergeeft tijdens het lopen. Maar het horloge dat ik ter overname heb (Garmin Forerunner 110) is echt een prima ding, simpel. Ik heb er perfect mee gelopen de eerste 2 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |