Sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo, klaar met werk, wachtend op busje
eigenlijk AH, maar praktisch het zelfdequote:
huhquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist niet dat de Connexxion ook avonduren draaide
Je had toch ontslag genomen dacht ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eigenlijk AH, maar praktisch het zelfde
nee? Woon wel in arnhem nu, maar werk nog wel in zutphenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je had toch ontslag genomen dacht ik
Sociale werkplaats huurt meestal geen Connexxion inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist niet dat de Connexxion ook avonduren draaide
Dat komt inderdaad op hetzelfde neer, ik voel je pijn. Ik heb ooit op een bakkerij gewerkt van de AH.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eigenlijk AH, maar praktisch het zelfde
Dan ben ik in de war met 'n andere FOK!kerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee? Woon wel in arnhem nu, maar werk nog wel in zutphen
Bakkerij is wel chiller dan vakkenvullenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sociale werkplaats huurt meestal geen Connexxion in(hier dan, hier hebben ze eigen busjes
)
[..]
Dat komt inderdaad op hetzelfde neer, ik voel je pijn. Ik heb ooit op een bakkerij gewerkt van de AH.
Een stagiair heeft gisteren itunes giftcards gestolen. Die dingen hebben nul waarde tot ze afgerekend zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sociale werkplaats huurt meestal geen Connexxion in(hier dan, hier hebben ze eigen busjes
)
[..]
Dat komt inderdaad op hetzelfde neer, ik voel je pijn. Ik heb ooit op een bakkerij gewerkt van de AH.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een stagiair heeft gisteren itunes giftcards gestolen. Die dingen hebben nul waarde tot ze afgerekend zijn
Onwaarheid dit. Kutwerk was hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bakkerij is wel chiller dan vakkenvullen
The fuck?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een stagiair heeft gisteren itunes giftcards gestolen. Die dingen hebben nul waarde tot ze afgerekend zijn
ik werk er nu 3 jaar, dus de nieuwelingen luisteren naar mequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bakkerij is wel chiller dan vakkenvullen
hij was idd achterlijk, typ zo wel meer als ik thuis ben. Hij had als bonus een hazenlipquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onwaarheid dit. Kutwerk was het
[..]
The fuck?wat is er mis met de jeugd? Zijn ze naast oliedom ook gewoon compleet retarded?
ik zwijg hier even over de stagiair die ik heb overigens, die gast is nog dommer dan een zak borrelnootjes
Bij mij ook, werk er nu anderhalfjaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik werk er nu 3 jaar, dus de nieuwelingen luisteren naar me
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is heel slecht om daarom te lachen, vooral als die persoon ook echt z'n best doet. Ik gok dat die persoon niet z'n best doet en lach nu best wel hardop eigenlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij was idd achterlijk, typ zo wel meer als ik thuis ben. Hij had als bonus een hazenlip
Omdat complete klapjostie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:23 schreef d4v1d het volgende:
Wij hebben hier nu op t werk een Wajonger lopen. Waarom zijn die altijd zo stilPrima gast verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |