Het zou gaan om de volgende uitspraak:quote:Een Rotterdamse agent heeft zich in de nesten gewerkt door op internet gepeperde uitspraken over moslims en de islam te doen.
Het korps waar de man actief is, heeft de zaak bij het Openbaar Ministerie (OM) gelegd. Het OM bepaalt of de man mogelijk vervolgd wordt. Ook worden mogelijk disciplinaire maatregelen tegen hem genomen, zo schrijft de Telegraaf.
Op Facebook schreef de man "Ik ben helemaal klaar met die k islamieten. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven. Oftewel dood aan de islam!!!"
Hij verwijderde zijn uitspraken direct, maar die circuleren inmiddels op internet.
http://www.powned.tv/nieu(...)od_aan_de_islam.html
quote:Nico Groenewold Ik haat moslims. Punt. Ben er klaar mee,
September 6 at 12:48am
ja man laat zet hem in bij in toon houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef Djibril het volgende:
Mooi, laat zet hem in bij schilderswijk. Zal fantastisch werk daar doen en iedereen in toon houden.
Ja hij kan wil iedereen fantastisch uitstekend in de gaten houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
ja man laat zet hem in bij in toon houden
idd hij kan wilquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:52 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ja hij kan wil iedereen fantastisch uitstekend in de gaten houden
Ja, moeten ze nu snel of langzaam doodquote:Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven.
Het schijnt dat hij een docent was. Uit google cache:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef JeMoeder het volgende:
Sukkel, kan niet eens normaal Nederlands schrijven die kerel, hoe wordt zo'n iemand agent? Keuren doen ze niet meer?
quote:Nico Groenewold
Docent bij Politie Rotterdam-Rijnmond
Getrouwd met
Hoezo niet. Ik ben blij dat hij het op FB gezet heeft. Nu weten we hoe hij in de samenleving staat. Ik had het erger gevonden als hij zijn werk voort zou hebben gezet met zulke gedachten, zonder dat we erachter waren gekomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe dom kan je zijn om zoiets op je fb te zetten.. mongool
Hoezo bepaalde functies? Al was hij vakkenvuller bij de Aldi. De gevolgen zouden gelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
Weer zo iemand die niet snapt dat bepaalde functies een bepaalde verantwoordelijkheid met zich meebrengen.
Ehm nee, hoezo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoezo bepaalde functies? Al was hij vakkenvuller bij de Aldi. De gevolgen zouden gelijk moeten zijn.
Is dit nu wel een serieuze reactie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoezo bepaalde functies? Al was hij vakkenvuller bij de Aldi. De gevolgen zouden gelijk moeten zijn.
Nee, als politieagent heb je een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Veranderd niets aan mijn uitspraak, het is zelfs nog erger...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij een docent was. Uit google cache:
[..]
Ja natuurlijk. Ook voor de Aldi zou dit een legitieme reden zijn om hem op staande voet te ontslaan. Geen enkel bedrijf zou geassocieerd willen worden met dit soort uitspraken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is dit nu wel een serieuze reactie?
Dat maakt het des te erger, maar veel meer dan ontslag op staande voet, kan een werkgever niet doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, als politieagent heb je een voorbeeldfunctie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |