Zit er iemand anders op jouw account de laatste tijd ofzo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit mooi vinden. wees gewoon een vent
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit er iemand anders op jouw account de laatste tijd ofzo?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef luckass het volgende:
[..].
Maar dit is toch wat iemand van 12 doet als ie met knikkeren verliest. Man man man
Toch supermooi man. Deed het met een glimlach en Murray omhelsde hem erna. Ik vind het een uitermate leuke en sportieve reactie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef luckass het volgende:
[..].
Maar dit is toch wat iemand van 12 doet als ie met knikkeren verliest. Man man man
Dat vind ik ook. Vind het erg armoedig. Kan me voorstellen dat iemand dat in een café doet, maar als er miljoenen mensen zitten te kijken... Dan heb je wel klasse hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef luckass het volgende:
[..].
Ik vind het gedrag van Murray gedurende zo een wedstrijd 10x erger.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Vind het erg armoedig. Kan me voorstellen dat iemand dat in een café doet, maar als er miljoenen mensen zitten te kijken... Dan heb je wel klasse hoor.
Daar zit ook wat in.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik vind het gedrag van Murray gedurende zo een wedstrijd 10x erger.
Oké, dat geldt voor mij inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef TheGeneral het volgende:
Is toch prachtig man zo'n reactie. Al zul je het alleen begrijpen als je deze en hun vorige partij hebt gezien.
Als je ineens aan het einde van deze wedstrijd invalt zal het er wat gek uitzien.
Die formulering.quote:when I play my best yes I'm more a Djokovic game wise. When I'm not at my best I'm more like Murray.
Special exempt ("SE"): Players who are unable to appear in a tournament's qualifying draw because they are still competing in a previous tournament can be awarded a spot in the main draw by special exempt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:33 schreef suus21 het volgende:
Goffin staat als SE in de draw wat betekent dat?
Waarschijnlijk omdat Robredo behoorlijk vermoeid is na die partijen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:29 schreef Szura het volgende:
Waarom is Pospisil toch favoriet tegen Robredo bij de bookies?
Naar jou ja!!!!quote:
Eerst tegen Isner. Altijd een matchup om van te watertandenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:00 schreef PippenScottie het volgende:
Karlovic staat 5-0 achter tegen Lucas Pouille (wie kent hem niet?)
Zijn vorm uit Basel niet meegenomen.
Monfils is hard op weg om Sousa te verslaan in straight sets. Mogelijk volgende tegenstander van Djokovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |