SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 24-10-2014 18:41:33 ]![]()
TT verklaring graagBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
eerder spijt en weet dat het stream komt, gehaaid is ze zekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nu staat ze wel te slijmen dat Lot beeldig haar heeft, dus misschien toch geen opzet?There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Wat heeft mark voor een homoshirtje aan?Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!![]()
Een vies vuil gemeen secreet is het,alleen de schuimpjes hier willen alleen die assepoester buitenkant zien en niet die valse toverkol binnenkantquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:32 schreef scarred4life het volgende:
[..]
ah das wel echt lullig om te zeggen![]()
![]()
Ik ook, hij had maar 18 seconden, maar hij kan op zijn minst dat plaatje ook echt postenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nou daar komen ze, Isa of Lot fansWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je hebt toch misschien gelijk, maar kan me niet indenken dat iemand zo achterbaks vals kan zijn, zulke mensen ken ik niet maar moet ineens aan de opmerking van Isa over Elzewieke denken over dat Gio een stijve pik had: denk maar aan Elzewieke als ze naakt is, hahahaha.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeurt zo vaak, dat ik ga twijfelen of het niet zo bedoelt is....ook tegen elzewieke.Utopia!![]()
Goede TT is al aangevraagd.
Moest even een foto uit de OP.
Ik hoop niet dat de SC-gasten de hele avond wéér de OP gaan verkloten.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Die doet binnenkort toch mee met "Syndroom" ook?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef Urb het volgende:
Ik zie superfan edwin die Isa de 750 euro investering gaat aanbieden![]()
Staat het water klaar (voor de wijn)Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
ja en zie daar de waarde aard van de aardige isa, net zo min en laag als de restquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Haropro het volgende:
[..]
Je hebt toch misschien gelijk, maar kan me niet indenken dat iemand zo achterbaks vals kan zijn, zulke mensen ken ik niet maar moet ineens aan de opmerking van Isa over Elzewieke denken over dat Gio een stijve pik had: denk maar aan Elzewieke als ze naakt is, hahahaha.There's a virus in my system
Juist.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Haropro het volgende:
[..]
Je hebt toch misschien gelijk, maar kan me niet indenken dat iemand zo achterbaks vals kan zijn, zulke mensen ken ik niet maar moet ineens aan de opmerking van Isa over Elzewieke denken over dat Gio een stijve pik had: denk maar aan Elzewieke als ze naakt is, hahahaha.![]()
denk maar aan els, nou isa als ik niet wil komen, denk ik aan je paardenbek en dat werkt nog beter
Ach wel ja, ga ook nog even lekker stoken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop niet dat de SC-gasten de hele avond wéér de OP gaan verkloten.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Gloek... Gloek Gloek Gloek Gloek....quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
mijn eerste wijntje wel, zonder waterquote:
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!![]()
eerste scheet zak is al op een stoel gelegdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:41 schreef miertje36 het volgende:
hoe doen de schuimpjes tegen lot? mijn streams doen het niet
gezellig he
neem ff streams![]()
![]()
Ach ze sporen allemaal niet daar, en kan nog wel wat ergerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Haropro het volgende:
[..]
Je hebt toch misschien gelijk, maar kan me niet indenken dat iemand zo achterbaks vals kan zijn, zulke mensen ken ik niet maar moet ineens aan de opmerking van Isa over Elzewieke denken over dat Gio een stijve pik had: denk maar aan Elzewieke als ze naakt is, hahahaha.
Lot heeft ook dingen geroepen als "Ik hoop dat je doodgaat op de verjaardag van je moeder" (Emil)
"Ik wil haar in de fik steken" (Marije)
"Ik wil haar door een raam gooien" (Isa)
Om van dat geweld nog maar niet te spreken.![]()
![]()
Je vriend Hidiho had dat plaatje erin gezet, vriend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja, maar dan nog heel goed in om iemand die al zenuwachtig is en onzeker nog even zo'n trap na te geven over haar uiterlijk. In de leeftijd die Lot heeft komt dat keihard aan, misschien nog wel harder dan een echte fysieke klap in je gezicht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en zie daar de waarde aard van de aardige isa, net zo min en laag als de rest
Maar het gebeurd inderdaad te vaak, het kan haast geen toeval meer zijn. Dan is ze eigenlijk nog een valser wijf dan Charlotte, die kent nog enige medeleven soms.Utopia!![]()
Dat bedoel ik dus, dan mag er ook wat tegen jou gezegd worden, toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach ze sporen allemaal niet daar, en kan wat erger
Lot heeft ook dingen geropen als "Ik hoop dat je doodgaat op de verjaardag van je moeder" (Emil)
Isa ziet er goed uit. Die zou ik wel een keer uit elkaar willen trekken. Lotte trouwens ook, maar dan met vier paarden![]()
lot heeft er een excuus bij als ze fout gaat..... mijn voeten doen zo zeer
Dat ze nog geen oorpijn heeftquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:44 schreef brabomiep het volgende:
lot heeft er een excuus bij als ze fout gaat..... mijn voeten doen zo zeer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:44 schreef HaagscheCourant het volgende:
Isa ziet er goed uit. Die zou ik wel een keer uit elkaar willen trekken. Lotte trouwens ook, maar dan met vier paarden![]()
![]()
![]()
![]()
ze lijken allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is die linker niet die crimineel die net 5 jaar heeft gezeten en ook bij het darten was?![]()
![]()
gezellig he
![]()
Isa ziet er goed uit. Die zou ik wel een keer uit elkaar willen trekken. Lotte trouwens ook, maar dan met vier paarden
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Dit vind ik wel erg ver gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:44 schreef HaagscheCourant het volgende:
Lot doet het goed bij de VIP's.
Beetje overdressed is ze wel.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
dat had ik al rap door bij isa jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:43 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog heel goed in om iemand die al zenuwachtig is en onzeker nog even zo'n trap na te geven over haar uiterlijk. In de leeftijd die Lot heeft komt dat keihard aan, misschien nog wel harder dan een echte fysieke klap in je gezicht.
Maar het gebeurd inderdaad te vaak, het kan haast geen toeval meer zijn. Dan is ze eigenlijk nog een valser wijf dan Charlotte, die kent nog enige medeleven soms.There's a virus in my system
Ja, dat kan toch nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:45 schreef Urb het volgende:
Zei die meneer nou tegen Lot "Je bent gegroeid he?"
Hoe durft ie, op de brandstapel ermee![]()
![]()
Ongelofelijk.... 30 munten kopen en vier kado...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik hoop normaal. Ze hoeven niet overdreven aardig te doen. Net als de Lot-fans Isa niet in de reet hoeven kruipen. Iedereen hoort gewoon zijn fatsoen te houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:41 schreef miertje36 het volgende:
hoe doen de schuimpjes tegen lot? mijn streams doen het niet![]()
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Toch niet die ene die bij Wolter&Isa de hele tijd Isa opeiste hé? Na het concert.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:43 schreef R0T29 het volgende:
Ach die mevrouw in de rolstoel heeft de vorige keer niks gezien....
Dan kan Isa na het concert haar lol weer op.
Wat een verschrikkelijke mensen waren dat.![]()
Van lot is het duidelijk, van Isa niet en dat maakt het nog erger. Lot steekt je in je buik. Van isa krijg je hem met een glimlach in je rug.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach ze sporen allemaal niet daar, en kan nog wel wat erger
Lot heeft ook dingen geroepen als "Ik hoop dat je doodgaat op de verjaardag van je moeder" (Emil)
![]()
![]()
heeft dat kort blonde schuimpje de namen van de bewoners op haar arm getatoeerd?Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!![]()
Oef, dat klinkt dramatischquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van lot is het duidelijk, van Isa niet en dat maakt het nog erger. Lot steekt je in je buik. Van isa krijg je hem met een glimlach in je rug.![]()
Ja, weet ik. Vond dat ook vreselijk toen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach ze sporen allemaal niet daar, en kan nog wel wat erger
Om van dat geweld nog maar niet te spreken.Utopia!![]()
"Smekkerdesmekhallosmekkerdesmakleukdatjulliesmekerzijnsmekdersmak"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
klopt.. zijn dit dezelfde?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toch niet die ene die bij Wolter&Isa de hele tijd Isa opeiste hé? Na het concert.
Dan kan Isa na het concert haar lol weer op.
Wat een verschrikkelijke mensen waren dat.![]()
625 cd's verkocht aan Campina voor de kerspaketten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
625 cd's verkocht aan Campina voor de kerspaketten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
la vache hysteriequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
Isa's single komt in de kerstpakketen van Campina
Volgens mij is ze best wel groot ook zonder hakkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:45 schreef Urb het volgende:
Zei die meneer nou tegen Lot "Je bent gegroeid he?"
Hoe durft ie, op de brandstapel ermee![]()
Dat is die halve zool dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
625 cd's verkocht aan Campina voor de kerspakettenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Altijd dat stomme puberale uit elkaar trekken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:44 schreef HaagscheCourant het volgende:
Isa ziet er goed uit. Die zou ik wel een keer uit elkaar willen trekken. Lotte trouwens ook, maar dan met vier paardenDat zeggen alleen mensen die niet eens meer weten wat je anno 2014 zegt als je een vrouw mooi vindt.
Utopia!![]()
Hiep Hiep Hiep Hoera...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
625 singles... Das al bijna 3500 euro.
*ahum*![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
Isa's single komt in de kerstpakketen van Campina![]()
![]()
![]()
![]()
Thumbs up van de mod ook nog.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach wel ja, ga ook nog even lekker stoken.![]()
![]()
jezussssssssss kon je niet waarschuwen, die heeft vast en zeker een vergunning om buiten te schijtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef Mirjam152 het volgende:
Een mevrouw die net als Lau hele korte armpjes heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is er ook nog een die 750 euro wil investeren, die kale. En nog die mafjoekels die 200 nieuwe singles willen en videoclip sponserenquote:![]()
Lot: klep klep klep klep klep, ben nog geen rasartiest dus een foutje mag nog.
Iemand had dr papa gesproken op Facebook.
De fans vallen dus mee, ze zullen Lot heus niet wegjouwen.
Utopia!![]()
Ik zag hetquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
wil je er over praten?. Moet Ik je bellen of mailen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Altijd dat stomme puberale uit elkaar trekken.Dat zeggen alleen mensen die niet eens meer weten wat je anno 2014 zegt als je een vrouw mooi vindt.
![]()
Wat tof en wat een eer!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
Oooow dan hoef ik hem niet te kopen, als campina hem een paar keer op de speaker zet kan ik meegenietenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
![]()
Koeknuffeltje erbij...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
Isa's single komt in de kerstpakketen van CampinaTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
ben ik blij dat ik niet bij campina werk leuk zoiets in je kerstpakket de helft kent isa waarschijnlijk nog niet eensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
625 cd's verkocht aan Campina voor de kerspaketten![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef HaagscheCourant het volgende:
[..]
wil je er over praten?. Moet Ik je bellen of mailen?![]()
![]()
![]()
![]()
Utopia!![]()
Die waren voor de aanvraag van de goede TT.quote:
Ga AUB terug naar je SC, in plaats van hier de boel weer komen verzieken.![]()
Wat zal de werknemers daar blij mee zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
Die hebben alleen een grote mond achter het toetsenbord had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef Haropro het volgende:
Lot: klep klep klep klep klep, ben nog geen rasartiest dus een foutje mag nog.
Iemand had dr papa gesproken op Facebook.
De fans vallen dus mee, ze zullen Lot heus niet wegjouwen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe verziek je iemands Kerst....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat zal de werknemers daar blij mee zijn.![]()
Ja, de welbekende internet helden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben alleen een grote mond achter het toetsenbord had niet anders verwacht.
Utopia!![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
625 singles... Das al bijna 3500 euro.
*ahum*![]()
![]()
![]()
![]()
en een lange neus trekken naar de slangen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pittig kort blond is een monsterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef Urb het volgende:
Mevrouw kort pittig blond moet Isa even sprkene, kadootje![]()
![]()
aow gat moet worden opgevuldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat zal de werknemers daar blij mee zijn.![]()
![]()
Niet geheel toevallig dat Campina een koeienmeisje sponsort...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Paar opmerkingen achter elkaar voor Lot dat ze zo groooot is en hup hakken uit. Onzeker meisje met grote mond.
Utopia!![]()
Mevrouw "IK zal Elzewieke zo even......................."
Isa "Wat zegt U nu?"
Mevrouw "Ik ben ZO boos, dat ze Ruud eruit heeft gestemd!"
Isa geeft aan dat de sfeer nu een stuk beter is zonder Ruud en Billy![]()
Bezoekster vertelt over haar zweetnek
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
dat is het ook ze is extreem onzekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:54 schreef Haropro het volgende:
Paar opmerkingen achter elkaar voor Lot dat ze zo groooot is en hup hakken uit. Onzeker meisje met grote mond.![]()
Lot is ook niet lelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch als je haar niet kon zou je zeggen wat een mooi koppie.. :-)Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
der hubbie heeft over haar kop gezeken, bah wat pisblond, oke ze heeft altijd een zweetnek leuke mededelingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Pittig kort blond is een monster
[ afbeelding ]Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!![]()
Deze mevrouw.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:54 schreef Urb het volgende:
Isa "Wat zegt U nu?"
![]()
Echt, houd op hoor. Die 3 posts van mij per week in de SC.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die waren voor de aanvraag van de goede TT.
Ga AUB terug naar je SC, in plaats van hier de boel weer komen verzieken.![]()
![]()
meen je dat nou?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
625 cd's verkocht aan Campina voor de kerspaketten"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
ja dat vind ik ook, die andere deed dat beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:55 schreef danilel het volgende:
ik vind isa's make-up te zwaar, te dikke eye liner![]()
Ze heeft sowieso niet zoveel make-up nodigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:55 schreef danilel het volgende:
ik vind isa's make-up te zwaar, te dikke eye liner![]()
Wat ik niet snap dat de schuimpjes hun idool alleen maar tegenwerken op deze manier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:54 schreef Urb het volgende:
Isa "Wat zegt U nu?"
hou gewoon op met je geforceerde cos vs sc gedoe,,mooitie is amper in de sc...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die waren voor de aanvraag van de goede TT.
Ga AUB terug naar je SC, in plaats van hier de boel weer komen verzieken.
man man
quote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Lot: " Jij bent echt een kijkcijferkanon."
Wilco: " Waarom denk je dat?"
Lot: " Je doet het beter dan Patrick."
Wilco: " Hoe weet je dat?"
Lot: "'Uhhhhhh ja dat voel ik........"SOONY![]()
Die mevrouw kort pittig is binnengekomen met een ticket voor wolter, en anderen zelfs helemaal geen kaartje maar toch al binnen![]()
![]()
Kijk, dat is het verschil, Lot had het met 3 handen aangenomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:56 schreef Urb het volgende:
Volgende schuimpje bied hulp aan, 750 euro, Isa vind het liev maar zegt dat ze het zelf wel red![]()
Hopelijk vinden ze voor Charlotte ook een sponsor voor haar cd's om in een kerstpakket te doen. Bolletje ofzo![]()
dat wil ik wel eens zien als ze straks weer in de boze buitenwereld zit, zonder streamende schuimjes...quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:58 schreef gereed het volgende:
[..]
Kijk, dat is het verschil, Lot had het met 3 handen aangenomen.![]()
![]()
Dat weet je niet, jij gedraagt je nu ook als een schuimpje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:58 schreef gereed het volgende:
[..]
Kijk, dat is het verschil, Lot had het met 3 handen aangenomen.
Utopia!![]()
nee dat is een ander inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef Annelies1980 het volgende:
Dus mutsen investeerder hoeft isa niet te helpen zegt isa.... dus die van 625 cd's is niet van hem.![]()
of bolpuntcomquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef HaagscheCourant het volgende:
Hopelijk vinden ze voor Charlotte ook een sponsor voor haar cd's om in een kerstpakket te doen. Bolletje ofzo![]()
![]()
Of Flipje Tielquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef HaagscheCourant het volgende:
![]()
Er is nog een derde die 200 cd's wil en videoclip sponsoren ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef Annelies1980 het volgende:
Dus mutsen investeerder hoeft isa niet te helpen zegt isa.... dus die van 625 cd's is niet van hem.![]()
En ook iets met de piano en gitaar tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Er is er ook nog een die 750 euro wil investeren, die kale. En nog die mafjoekels die 200 nieuwe singles willen en videoclip sponseren![]()
oooh hahaha... da mag nie.... bestaat flipje uit tiel nog? nee he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef danilel het volgende:
[..]
of [url=www.Bolpuntcom]Bol.com[/url]![]()
Haha dat is haar van het lijf geschreven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef danilel het volgende:
[..]
of [url=www.Bolpuntcom]Bol.com[/url]![]()
Vond ik een heel grappig gesprek.quote:
Isa: "Leuk kapsel. Pittige kleur, lekker kort."
Pittig kort: "Ja, lekker hoor. Ik heb altijd van die zweetnekken."
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee das waren de songwriters die aanboden om haar te begeleiden maar ze heeft met band geoefend dus denk niet nodigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:00 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
En ook iets met de piano en gitaar toch![]()
Fa. Ossewit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef HaagscheCourant het volgende:
Hopelijk vinden ze voor Charlotte ook een sponsor voor haar cd's om in een kerstpakket te doen. Bolletje ofzoFHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Geen zichtbare sponsor, zal iemand die over de kerstpakketten gaat wel zelf hebben besloten.quote:Utopia!![]()
Kan iemand me zeggen of Wilco vandaag nog heeft geslapen ?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
halloween is volgende week vrijdag pas toch? wat doet dat spook daar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Heejj wat raar...jullie ook niet??
Geen kaartje en toch binnen?
[ afbeelding ]There's a virus in my system
nekken nog welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:00 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Vond ik een heel grappig gesprek.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:00 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Vond ik een heel grappig gesprek.
![]()
![]()
Ja, een paar uurtjes maar werd toen wel gezaagd enzo, dus echt lekker slapen kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:01 schreef PTLe het volgende:
Kan iemand me zeggen of Wilco vandaag nog heeft geslapen ?Utopia!![]()
Ow oke dank je welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:02 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja, een paar uurtjes maar werd toen wel gezaagd enzo, dus echt lekker slapen kan het niet zijn.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
hij zal toch wel kijken vanavond naar zijn toekomstige starsisterquote:
Mark geeft aan dat het mss handig is om die 625 cd's van haar eigen single te doen, 1 opsturne om te kijken of ze het wat vinden.
Isa zegt dat dat nog niet kan, ze mag het nog niet delen (ivm release)![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi. Kan ze vorige maand alvast de tekst oefenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zag ik al in mijn glazen bol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
625 cd's verkocht aan Campina voor de kerspakettenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien heeft die man wel een bedrijf die kerstpaketten verzorgd.![]()
Die zouden toch ook komen vanavond?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee das waren de songwriters die aanboden om haar te begeleiden maar ze heeft met band geoefend dus denk niet nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi koppie hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Man: "Bij Wolter waren de instrumenten harder dan de zang."
Isa: "Dat was een band."
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Had zich volgens mij teruggetrokken na alle ophefquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe sponsor, Qurrent is het volgens mij allang niet meer![]()
ja ze gaat ze nu proberen om te zetten naar de nieuwequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:02 schreef R0T29 het volgende:
625 cd's met Wolter....daar kreeg ze maar een paar centen voor toch![]()
![]()
![]()
Wilco tegen Isa omdat ze in een verhaal van hem gewoon de andere kant op keek: "Ja hallo, ik praat tegen je"Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
2 ¤ helft voor bv, helft Isa...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:02 schreef R0T29 het volgende:
625 cd's met Wolter....daar kreeg ze maar een paar centen voor toch![]()
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:04 schreef pullup het volgende:
Wilco tegen Isa omdat ze in een verhaal van hem gewoon de andere kant op keek: "Ja hallo, ik praat tegen je"
en terecht! toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:04 schreef pullup het volgende:
Wilco tegen Isa omdat ze in een verhaal van hem gewoon de andere kant op keek: "Ja hallo, ik praat tegen je"![]()
Schuimpjes-echtpaar staat Isa even af te branden bij Lot
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
tja dr gebeurt ook niks om dr heenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:04 schreef pullup het volgende:
Wilco tegen Isa omdat ze in een verhaal van hem gewoon de andere kant op keek: "Ja hallo, ik praat tegen je"![]()
![]()
Er zijn al heel veel nieuwe CD's verkocht. Joey: "Gewoon bestellen, knallen!" Isa: "Maar ik heb nog geen release! Ik heb de rechten nog niet .... ik weet niet hoe het zit. Laat mij het zelf uitzoeken."![]()
![]()
mevrouw met dr harde krullen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Schuimpjes-echtpaar staat Isa even af te branden bij Lot![]()
Kunnen ze beter in die ton buiten doen zodat wij het ook kunnen zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
Wie is er uit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:54 schreef R0T29 het volgende:
Opperschuimpje is boos omdat Ruud eruit gestemd is....![]()
echt waar? wat zeiden ze dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is isa blond, geverfd of is ze altijd zo blond?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Man: "Bij Wolter waren de instrumenten harder dan de zang."
Isa: "Dat was een band."
[ afbeelding ]
Vind dat ze er heel mooi uit ziet, beetje over the top, maar wel mooi![]()
![]()
Isa heeft nu wel even iets anders aan haar hoofd. Wilco moet zijn egootje eventjes 'on hold' zetten. Vanavond.quote:![]()
Dat leek me best terecht dat hij dat zei jaquote:
En Lot lelijk doen over Isa totdat ze de camera opmerkte. "Oh, een camera op mijn hoofd....leuke avond he"........quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
beetje bijdehand weer ze is de bv een hoop geld schuldig logisch dat die zich er mee bemoeienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:05 schreef Mirjam152 het volgende:
Er zijn al heel veel nieuwe CD's verkocht. Joey: "Gewoon bestellen, knallen!" Isa: "Maar ik heb nog geen release! Ik heb de rechten nog niet .... ik weet niet hoe het zit. Laat mij het zelf uitzoeken."
[ afbeelding ]![]()
Hij mag vannacht weer losquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:06 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Isa heeft nu wel even iets anders aan haar hoofd. Wilco moet zijn egootje eventjes 'on hold' zetten. Vanavond.![]()
![]()
die krijgt vannacht genoeg aandacht weer van ons haha.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:06 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Isa heeft nu wel even iets anders aan haar hoofd. Wilco moet zijn egootje eventjes 'on hold' zetten. Vanavond.![]()
Nou dat zal wel meevallen hoor ze heeft een grote laaier genoegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:55 schreef miertje36 het volgende:
[..]
dat is het ook ze is extreem onzeker![]()
tja ze steekt iemand een mes in dr buik en niet achter in iemands rug las ik hier net ergensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:06 schreef Hittepetitje het volgende:
[..]
En Lot lelijk doen over Isa totdat ze de camera opmerkte. "Oh, een camera op mijn hoofd....leuke avond he"........![]()
zo oprecht en eerlijk![]()
Da's 'normaal' gedrag van Isa...heeft niks met vanavond te maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:06 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
is van nicole hoor ik haar zeggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:06 schreef rowan634 het volgende:
isa ziet er goed uit. denk dat ik dat nog nooit heb gezegd![]()
Ik weet nog heel in het begin, dat Aike schrok van het publiek en dat ze eigenlijk veel jonger en hipper publiek wilde trekken, en dat dat nooit gelukt is.
Utopia!![]()
Gelukkig heeft Is het wel door.
Tegen blozend schuimpje: Ik ben het maar, ook een mens.
En toch klinkt daar (voor mij) in door: Ja, je bent hier voor mij, en ik ben op tv en ik treed op, maar ergens deep down ben ik maar heel gewoon heur, ook al adoreer je me.![]()
Ik wed dat jij zo geroepen wordtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:56 schreef renevanlaaren het volgende:
eten op sinas staat koud ik ben er klaar voor![]()
![]()
Bij Campina werkte vroeger al meer als 3000 man, zal dus wel een geflipte plantmanager zijn die zoiets er stiekem door gedrukt heeft voor z'n eigen vestigingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:58 schreef Cir het volgende:
[..]
zal morgen eens vragen aan Gielen
direkteur bij Campina,....
wrd vervolgd![]()
![]()
die cd is officieel nog niet uit, ze MAG m nog niet uitbrengenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:06 schreef miertje36 het volgende:
[..]
beetje bijdehand weer ze is de bv een hoop geld schuldig logisch dat die zich er mee bemoeien![]()
Vanavond is het haar vergeven. Toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Da's 'normaal' gedrag van Isa...heeft niks met vanavond te maken.![]()
die meneer heb denk ik een week niet gegeten
wit haar zweterig vip
en maar proppeh jongeh
kaas, nog een kaasje nog een meer meer![]()
![]()
![]()
goe'avond allemaal.
bier? check
chips? check
wiet? check
vriendin deur uit? check.
ben er helemaal klaar voor, dat het slechtste maar in de deelnemers naar boven mag komenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:07 schreef lorrie03 het volgende:
ik denk niet dat wolter blij is met deze gang van zaken![]()
Ja, proestquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:07 schreef danilel het volgende:
[..]
tja ze steekt iemand een mes in dr buik en niet achter in iemands rug las ik hier net ergens![]()
En niemand om Wolter even te mailen...alle schuimpjes zitten daar...zelfs zweetnekquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:07 schreef lorrie03 het volgende:
ik denk niet dat wolter blij is met deze gang van zaken![]()
en die er langs, wat een reus is dat een vrouw?quote:Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!![]()
Dan klinkt dat bij jou net zo door als bij mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef mootie het volgende:
Gelukkig heeft Is het wel door.
Tegen blozend schuimpje: Ik ben het maar, ook een mens.
En toch klinkt daar (voor mij) in door: Ja, je bent hier voor mij, en ik ben op tv en ik treed op, maar ergens deep down ben ik maar heel gewoon heur, ook al adoreer je me.Utopia!![]()
Maar nog niet gehoord wat voor lelijks....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:07 schreef danilel het volgende:
[..]
tja ze steekt iemand een mes in dr buik en niet achter in iemands rug las ik hier net ergens![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
goe'avond allemaal.
bier? check
chips? check
wiet? check
vriendin deur uit? check.
ben er helemaal klaar voor, dat het slechtste maar in de deelnemers naar boven mag komen![]()
![]()
Zal die nog durven?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef Annelies1980 het volgende:
heeft iemand het schuimpje van gio al gezien? die kwam vanavond toch weer met haar mama?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, gelukkig dat niet. Wel een reus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:09 schreef brabomiep het volgende:
[..]
en die er langs, wat een reus is dat een vrouw?![]()
Voorlopigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Vanavond is het haar vergeven. Toch?
Nou als je het lef hebt om ies te zeggen hoe leuk het is dat ze verliefd op gio is en er voor moet gaan maar daarnaast diezelfde gast op zijn moel te pakken... durf je dit toch ook wel?quote:![]()
![]()
zijn niet door de fouillering gekomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:10 schreef flanken het volgende:
Zijn de diehard fans van Isa al binnen?![]()
![]()
Wat is iedereen vroeg, ze beginnen pas om 20.30 uur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lot is helemaal top. Oké, Isa kan dan wel een beetje zingen, maar ze is zo popi-jopi..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:06 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
echt waar? wat zeiden ze dan?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Is die daar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Er is nog een derde die 200 cd's wil en videoclip sponsoren ofzo![]()
Die had om ¤1300 gevraagd, om haar schuld af te betalen. Plus de kosten van, als dat er ooit komt, de opname met YES-R.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:58 schreef gereed het volgende:
[..]
Kijk, dat is het verschil, Lot had het met 3 handen aangenomen.![]()
Ik vermoed maar zo dat ze heel veel op der dak heeft gekregen toen eenmaal bekend wat haar naam was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Nou als je het lef hebt om ies te zeggen hoe leuk het is dat ze verliefd op gio is en er voor moet gaan maar daarnaast diezelfde gast op zijn moel te pakken... durf je dit toch ook wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deal met Kees...nu al naar binnen, doen ze ook leuk bij het optreden van Lotquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Wat is iedereen vroeg, ze beginnen pas om 20.30 uur.![]()
Dat is wel heel erg afkraken zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lot is helemaal top. Oké, Isa kan dan wel een beetje zingen, maar ze is zo popi-jopi..
Kunnen de schuimpjes eerst lekker zwetsen over Isabella en Charlottequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Wat is iedereen vroeg, ze beginnen pas om 20.30 uur.
SOONY![]()
Haha vreten zal je, we moeten het geld eruit hebben,quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef Cir het volgende:
die meneer heb denk ik een week niet gegeten
wit haar zweterig vip
en maar proppeh jongeh
kaas, nog een kaasje nog een meer meer![]()
... :-)![]()
dat valt reuze mee als je het vergelijkt met wat hier ooit gezegd wordquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lot is helemaal top. Oké, Isa kan dan wel een beetje zingen, maar ze is zo popi-jopi..![]()
![]()
Ik hoef niet te bellen. Die heb ik al Tot mijn beschikkingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nu nog een paar wijven bestellen om uitelkaar te trekken. Jij ook veel plezier.![]()
Maar toch zeggen de mensen die daar geweest zijn dat Lot helemaal niet dik is. Toen ik vroeg of de anderen daar dan uber slank zijn toen was dat wel zo.quote:Utopia!![]()
Wie heeft dat gezegd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lot is helemaal top. Oké, Isa kan dan wel een beetje zingen, maar ze is zo popi-jopi..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wij bedoelen het slechts opbouwendquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef brabomiep het volgende:
[..]
dat valt reuze mee als je het vergelijkt met wat hier ooit gezegd word![]()
I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Als de meisje komt waar Gio mee heeft gezoend en de schuimpjes van Isa zien haar dan moet ze rennen voor haar leven.![]()
Had verwacht dat ze Lot links Zouden laten liggen maar niets is minder waarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kunnen de schuimpjes eerst lekker zwetsen over Isabella en Charlotte
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als het in beeld is, primaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef flanken het volgende:
Als de meisje komt waar Gio mee heeft gezoend en de schuimpjes van Isa zien haar dan moet ze rennen voor haar leven.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef flanken het volgende:
Als de meisje komt waar Gio mee heeft gezoend en de schuimpjes van Isa zien haar dan moet ze rennen voor haar leven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat denk ik ook wel... maar als ze komt ben ik benieuwd hoe isa op haar gaat reageren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat ze heel veel op der dak heeft gekregen toen eenmaal bekend wat haar naam was.![]()
We is door Vanes genaaid, die heeft haar gezenderd en toen haar en Gio opgejut elkaar een zoen te geven achter het kakhuis omdat daar geen cameras zijn, waarna ze het rond ging bazuinenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat ze heel veel op der dak heeft gekregen toen eenmaal bekend wat haar naam was.![]()
Ze leek zich behoorlijk opgelaten te voelen toen de roddels haar bereikten en deed meteen die zender af![]()
Ik hoop op een massale vechtpartij voor 20.30, dan hebben wij een priveconcert
Kon dit maar gebeurenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef flanken het volgende:
Als de meisje komt waar Gio mee heeft gezoend en de schuimpjes van Isa zien haar dan moet ze rennen voor haar leven.
SOONY![]()
Denk het niet, die hebben alleen een grote mond op het internetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef flanken het volgende:
Als de meisje komt waar Gio mee heeft gezoend en de schuimpjes van Isa zien haar dan moet ze rennen voor haar leven.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk zo dat we die daar nooit meer terug zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef flanken het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had verwacht dat ze Lot links Zouden laten liggen maar niets is minder waaren ze willen ook met vanes op de fotoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had verwacht dat ze Lot links Zouden laten liggen maar niets is minder waar![]()
En die Fles, onze actrice, zeggen dat ze Gio en dat meisje bij toeval had betrapt. Right.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef Urb het volgende:
[..]
We is door Vanes genaaid, die heeft haar gezenderd en toen haar en Gio opgejut elkaar een zoen te geven achter het kakhuis omdat daar geen cameras zijn, waarna ze het rond ging bazuinen![]()
Ze leek zich behoorlijk opgelaten te voelen toen de roddels haar bereikten en deed meteen die zender af![]()
Komt die Chick dan ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef flanken het volgende:
Als de meisje komt waar Gio mee heeft gezoend en de schuimpjes van Isa zien haar dan moet ze rennen voor haar leven.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |