SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 24-10-2014 18:41:33 ]![]()
TT verklaring graagBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
eerder spijt en weet dat het stream komt, gehaaid is ze zekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nu staat ze wel te slijmen dat Lot beeldig haar heeft, dus misschien toch geen opzet?There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Wat heeft mark voor een homoshirtje aan?Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!![]()
Een vies vuil gemeen secreet is het,alleen de schuimpjes hier willen alleen die assepoester buitenkant zien en niet die valse toverkol binnenkantquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:32 schreef scarred4life het volgende:
[..]
ah das wel echt lullig om te zeggen![]()
![]()
Ik ook, hij had maar 18 seconden, maar hij kan op zijn minst dat plaatje ook echt postenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nou daar komen ze, Isa of Lot fansWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je hebt toch misschien gelijk, maar kan me niet indenken dat iemand zo achterbaks vals kan zijn, zulke mensen ken ik niet maar moet ineens aan de opmerking van Isa over Elzewieke denken over dat Gio een stijve pik had: denk maar aan Elzewieke als ze naakt is, hahahaha.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeurt zo vaak, dat ik ga twijfelen of het niet zo bedoelt is....ook tegen elzewieke.Utopia!![]()
Goede TT is al aangevraagd.
Moest even een foto uit de OP.
Ik hoop niet dat de SC-gasten de hele avond wéér de OP gaan verkloten.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Die doet binnenkort toch mee met "Syndroom" ook?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef Urb het volgende:
Ik zie superfan edwin die Isa de 750 euro investering gaat aanbieden![]()
Staat het water klaar (voor de wijn)Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
ja en zie daar de waarde aard van de aardige isa, net zo min en laag als de restquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Haropro het volgende:
[..]
Je hebt toch misschien gelijk, maar kan me niet indenken dat iemand zo achterbaks vals kan zijn, zulke mensen ken ik niet maar moet ineens aan de opmerking van Isa over Elzewieke denken over dat Gio een stijve pik had: denk maar aan Elzewieke als ze naakt is, hahahaha.There's a virus in my system
Juist.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Haropro het volgende:
[..]
Je hebt toch misschien gelijk, maar kan me niet indenken dat iemand zo achterbaks vals kan zijn, zulke mensen ken ik niet maar moet ineens aan de opmerking van Isa over Elzewieke denken over dat Gio een stijve pik had: denk maar aan Elzewieke als ze naakt is, hahahaha.![]()
denk maar aan els, nou isa als ik niet wil komen, denk ik aan je paardenbek en dat werkt nog beter
Ach wel ja, ga ook nog even lekker stoken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop niet dat de SC-gasten de hele avond wéér de OP gaan verkloten.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Gloek... Gloek Gloek Gloek Gloek....quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
mijn eerste wijntje wel, zonder waterquote:
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!![]()
eerste scheet zak is al op een stoel gelegdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:41 schreef miertje36 het volgende:
hoe doen de schuimpjes tegen lot? mijn streams doen het niet
gezellig he
neem ff streams![]()
![]()
Ach ze sporen allemaal niet daar, en kan nog wel wat ergerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Haropro het volgende:
[..]
Je hebt toch misschien gelijk, maar kan me niet indenken dat iemand zo achterbaks vals kan zijn, zulke mensen ken ik niet maar moet ineens aan de opmerking van Isa over Elzewieke denken over dat Gio een stijve pik had: denk maar aan Elzewieke als ze naakt is, hahahaha.
Lot heeft ook dingen geroepen als "Ik hoop dat je doodgaat op de verjaardag van je moeder" (Emil)
"Ik wil haar in de fik steken" (Marije)
"Ik wil haar door een raam gooien" (Isa)
Om van dat geweld nog maar niet te spreken.![]()
![]()
Je vriend Hidiho had dat plaatje erin gezet, vriend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja, maar dan nog heel goed in om iemand die al zenuwachtig is en onzeker nog even zo'n trap na te geven over haar uiterlijk. In de leeftijd die Lot heeft komt dat keihard aan, misschien nog wel harder dan een echte fysieke klap in je gezicht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en zie daar de waarde aard van de aardige isa, net zo min en laag als de rest
Maar het gebeurd inderdaad te vaak, het kan haast geen toeval meer zijn. Dan is ze eigenlijk nog een valser wijf dan Charlotte, die kent nog enige medeleven soms.Utopia!![]()
Dat bedoel ik dus, dan mag er ook wat tegen jou gezegd worden, toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach ze sporen allemaal niet daar, en kan wat erger
Lot heeft ook dingen geropen als "Ik hoop dat je doodgaat op de verjaardag van je moeder" (Emil)
"Ik wil haar in de fik steken" (Marije)
"Ik wil haar door een raam gooien" (Isa)
Om van dat geweld nog maar niet te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |