Jij hebt geen recht om daarover te klagen als je het Islamitisch Front steunt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij met je seculier, terwijl hij minderheden net zo goed onderdrukt als andere extremistenKoerden kregen andere wetten voorgeschoteld, net zoals christenen in IS gebieden andere wetten voorgeschoteld krijgen. Allemaal niet pluis
Ik denk aan totaaloplossingen. Eerst assad weg en democratie invoeren, syrie meer westers maken. (Syrie is nooit een mooi land geweest, tijd om daar verandering in te brengen). Daarna stap nummer 2.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht om daarover te klagen als je het Islamitisch Front steunt.
Na assad een democratie, meer westersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk aan totaaloplossingen. Eerst assad weg en democratie invoeren, syrie meer westers maken. (Syrie is nooit een mooi land geweest, tijd om daar verandering in te brengen). Daarna stap nummer 2.
Islamisten gaan Syri meer westers maken ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk aan totaaloplossingen. Eerst assad weg en democratie invoeren, syrie meer westers maken. (Syrie is nooit een mooi land geweest, tijd om daar verandering in te brengen). Daarna stap nummer 2.
Mannen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou wat mannen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tsja, het blijft echt schandalig hoe de Golflanden, Iran en Syri het Palestijnse verzet hebben veranderd in een stelletje psychopaten en totalitaire holocaustontkennersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:56 schreef Mutant01 het volgende:
En Gaza en Hezbollah steunen, ik heb gezien wat ze in al die jaren hebben veroorzaakt. Piew Piew - speldeprikjes. Nee, dat heeft het lot van de Palestijnen alleen maar goed gedaan. Ga fietsen.
twitter:jo_lebanon twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 12:05:40What a nice footage of #LAF fighting inside #Tripoli #Lebanon. One can clearly see the progress done. http://t.co/BlnbC92uTm reageer retweet
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 12:10:48#Syria #DeirEzZor Alalam News Reporter says "Abu Huraira" One of #ISIS leaders in #Deir was killed by #SAA #NDF http://t.co/oDfdNsy6bv reageer retweet
Inderdaad, je ziet bij de rebellen niet dat ze een persoon zoenen en foto's van de desbetreffende persoon dragen. Ook een vorm van extremisme. (Indoctrinatie).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:30 schreef IPA35 het volgende:
Je hoeft alleen maar te kijken naar het verschil tussen het type mensen met de rode en de groene vlagjes en je weet al genoeg.
Ik zie vooral een groot sausage fest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet bij de rebellen niet dat ze een persoon zoenen en foto's van de desbetreffende persoon dragen. Ook een vorm van extremisme. (Indoctrinatie).
De plaatjes die jij bekijkt wel jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik zie vooral een groot sausage fest.
Tijd voor cultuursverandering en een meer intelligente benadering zodat ze genoeg zelfverantwoordelijkheid krijgen om hun eigen bestuur te kiezen of er zelfs pro-actief aan deel nemen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:48 schreef IPA35 het volgende:
Is koeltoer. Persoonsverheerlijking is een typisch Aziatisch iets.
Dom liberaaltje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tijd voor cultuursverandering en een meer intelligente benadering zodat ze genoeg zelfverantwoordelijkheid krijgen om hun eigen bestuur te kiezen of er zelfs pro-actief aan deel nemen.
Conservatievelingquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:56 schreef mylamboisblack het volgende:
Tevens: Turkse baas, Harun Yahya.
Iemand in dit topic leerde mij deze gast kennen, wat kan deze man toch lullen, ik houd er gewoon van om naar 'm te luisteren(uiteraard met ondertiteling).
https://www.youtube.com/results?search_query=harun+yahya
Die met die paarse lippenstift is wel leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:08 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]![]()
Hier legt nazaat van de profeet Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya) uit dat de Isis door de profeet Mohammed is voorspeld.
jebedoelt die op 7:14 zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die met die paarse lippenstift is wel leuk.
Neequote:
Ben je zelf Sjietisch dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In Iran is het ook rustig hoor. Maar goed dat je toegeeft dat Noord-Afrikanen de genocide op de Palestijnen steunen.En dan zou ik een hekel aan soennieten hebben volgens jou.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |