Ik probeer palak paneer te maken, een Indiase curry die ik in restaurants enzo altijd erg lekker vind. Heb net paneer geprobeerd te maken en dat staat nu in de koelkast. Ging niet goed dus vertraagd en het moet minimaal 2-3 uur staan voordat ik het kan gebruiken, en ik heb er minimaal 3x zoveel zuur in gegooid als zou moeten om de melk te schiften.quote:
Oh ja, dat doet me er aan denken. Even snel naar de supermarkt voordat hij dicht gaat, ik heb niet genoeg boter voor de spekkoek.quote:
Ik moest het even opzoeken... https://en.wikipedia.org/wiki/Palak_paneerquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik probeer palak paneer te maken, een Indiase curry die ik in restaurants enzo altijd erg lekker vind. Heb net paneer geprobeerd te maken en dat staat nu in de koelkast. Ging niet goed dus vertraagd en het moet minimaal 2-3 uur staan voordat ik het kan gebruiken, en ik heb er minimaal 3x zoveel zuur in gegooid als zou moeten om de melk te schiften.
Met naan is het lekkerstequote:Op zondag 26 oktober 2014 17:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken... https://en.wikipedia.org/wiki/Palak_paneer
Dus spinazie met kaas. En dat eet je met rijst of brood of zo'n pannenkoek?
maar het is zondagquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, dat doet me er aan denken. Even snel naar de supermarkt voordat hij dicht gaat, ik heb niet genoeg boter voor de spekkoek.
Oei, mij benieuwen. Dat heb ik dus echt nog nooit gegeten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik probeer palak paneer te maken, een Indiase curry die ik in restaurants enzo altijd erg lekker vind. Heb net paneer geprobeerd te maken en dat staat nu in de koelkast. Ging niet goed dus vertraagd en het moet minimaal 2-3 uur staan voordat ik het kan gebruiken, en ik heb er minimaal 3x zoveel zuur in gegooid als zou moeten om de melk te schiften.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Winkels zijn gewoon open, tenzij je in een gristelijke dorp woont.
Misschien wilt Dakgoot gewoon niet dat ik werk verricht op de rustdag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er staan hier meer moskee's dan kerkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo af en toe op een blauwe maandagquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei, mij benieuwen. Dat heb ik dus echt nog nooit gegeten.
Wel tof dat je durft te experimenteren.
Allang niet meer, meeste supermarkten zijn op zondag overdag open, meestal uurtje of 12-18.quote:
Maassluis, 32k inwoners, twee moskees, een flinke handvol kerken en een koninkrijkszaal. Vijf supermarkten open op zondag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er staan hier meer moskee's dan kerken
en shit is alleen open op de 1e zondag hier
Hier wel als het goed is!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:11 schreef Xaryna het volgende:
Ben allang blij dat de Lidl niet op zondag open is.
Moet ik straks nog op zondag werken ook, de horror.quote:
Neem aan dat ze je niet zeven dagen in de week laten werken. Dan heb je een andere dag vrij. Zou mij best relaxed lijken om op een willekeurige niet-maandag maar wel doordeweekse dag vrij te hebben. Alles is open, niets is druk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Moet ik straks nog op zondag werken ook, de horror.
Amstelveen, 90k inwoners, 14 kerken, 1 synagoge en geen moskees. Bij mij in de buurt 2x Lidl, 8x AH, Dirk, Deen, Kingsalmarkt, Aldi en 2x Jumbo. Behalve de Kingsalmarkt en de AH's is alles open.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maassluis, 32k inwoners, twee moskees, een flinke handvol kerken en een koninkrijkszaal. Vijf supermarkten open op zondag.
Is ook waar, maar meestal ben ik dan toch te moe om te gaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neem aan dat ze je niet zeven dagen in de week laten werken. Dan heb je een andere dag vrij. Zou mij best relaxed lijken om op een willekeurige niet-maandag maar wel doordeweekse dag vrij te hebben. Alles is open, niets is druk.
Alphen aan den rijn 101k inwoners, alphen aan den rijn als plaats alleen heeft er 64kquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maassluis, 32k inwoners, twee moskees, een flinke handvol kerken en een koninkrijkszaal. Vijf supermarkten open op zondag.
2 Albert Heijns open.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Alphen aan den rijn 101k inwoners, alphen aan den rijn als plaats alleen heeft er 64k
5 hoogvliets allemaal gesloten op zondag behalve koopzondag
1 lidl gesloten op zondag behalve koopzondag
2 C1000 gesloten op zondag
1 Aldi gesloten op zondag
ah 4 kerken en 2 moskee's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |