SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2014 16:49:41 ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
Kan mij niet herinneren dat Braddie er in speelde trouwens...
Godsammequote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
My hands are all messed up so you better drive brother
[ afbeelding ]
ook!quote:
Die 2 sterren kreeg hij voor het rijden zonder rijbewijs, gewoon terecht dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Die 2 sterren kreeg hij voor het rijden zonder rijbewijs, gewoon terecht dus.
quote:
IV vond ik de minste.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
GTA IIKapot gespeeld (PC) man man man... San Andreas was ook leuk (PS2).. Andere delen niet echt gespeeld
Je kan in GTA III niet buiten de auto worden gearresteerd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
My hands are all messed up so you better drive brother
[ afbeelding ]
Nou enquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:26 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Je kan in GTA III niet buiten de auto worden gearresteerd.
Vice City was ook een bazenspel, eigenlijk kan ik niet echt kiezen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vice City was vele malen beter.
Daar bedoel ik dan weer niet mee dat ik iets tegen GTA III heb, maar VC is gewoon beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vice City was ook een bazenspel, eigenlijk kan ik niet echt kiezen.
Dit was echt het beste spel dat ik ooit gespeeld hebquote:
VCquote:
allemaal goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit was echt het beste spel dat ik ooit gespeeld heb
Of Vice City
Of San Andreas
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:10 schreef Remqo het volgende:
Bazenpaint
GTA 3, was een bazenspel in die tijd.
Voor het eerst een open speelwereld, waar je auto's kon jatten, hoeren kon neuken en ze daarna neerknuppelen om je geld weer op te rapen.
En Fernando's New Beginnings op Chatterbox
Heb 'm nog niet echt gespeeld, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat ik GTA V nogal tegen vond vallen.
Het is wel een goed spel hoor, maar ik denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog waren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet echt gespeeld, ben benieuwd.
Geweldig spel natuurlijk, maar door die verwachtingen viel het mij ook wat tegen.quote:Op vrijdag 2
4 oktober 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat ik GTA V nogal tegen vond vallen.
Ah begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is wel een goed spel hoor, maar ik denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog waren.
Vice City was 2004 of zo toch? Toen was ik 9quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef Belgosome het volgende:
GTA vice city was de geniaalste versie. GTA IV en GTA V heb ik niet eens uitgespeeld. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Was 11 toen ik GTA vice city speelde.
had ik ook. was tevens iets te gehyped (had 1000 posts in de gat V scquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is wel een goed spel hoor, maar ik denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog waren.
2002.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vice City was 2004 of zo toch? Toen was ik 9
Die is superbaas jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:18 schreef Remqo het volgende:
Ik heb een jaartje terug ook ooit eens GTA-paint gemaakt
KLB / [Grand Paint Auto] De Wegmisbruiker
ahquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
2002.
trouwens door vice city heb ik toto leren kennen van africa
sowieso de VC soundtrack was de beste
Holy shit al die verwijzingen. Oneindige baasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:18 schreef Remqo het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:18 schreef Remqo het volgende:
Je vergeet alleen Driver 1 (psx/pc) & Driver 2 (psx), terwijl GTA 2 in die tijd nog 2D was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:10 schreef Remqo het volgende:
Bazenpaint
GTA 3, was een bazenspel in die tijd.
Voor het eerst een open speelwereld, waar je auto's kon jatten, hoeren kon neuken en ze daarna neerknuppelen om je geld weer op te rapen.
En Fernando's New Beginnings op Chatterbox
Driverquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:38 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen Driver 1 (psx/pc) & Driver 2 (psx), terwijl GTA 2 in die tijd nog 2D was.
Ok, hoeren neuken en mensen neerknuppelen kon nog niet.
Geweldig spel was dat.quote:
Ja, hier idem. Als klein jochie beetje scheuren op Driver. Geweldig. En doom vroegâhquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:43 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Geweldig spel was dat.
Vooral als een auto op z'n zijkant terecht kwam, en er dan tegen aan rijdendan vloog je 30 meter de lucht in.
Speelde Driver 1, 2 en GTA 2![]()
Daarna natuurlijk alle 3D GTA's
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, hier idem. Als klein jochie beetje scheuren op Driver. Geweldig. En doom vroegâh
Ohja, Driver heb ik toen ook gehad, maar kon me niet echt bekoren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:38 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen Driver 1 (psx/pc) & Driver 2 (psx), terwijl GTA 2 in die tijd nog 2D was.
Ok, hoeren neuken en mensen neerknuppelen kon nog niet.
Hmm die ken ik niet, zit hem nu op youtube te kijken. Ziet er wel cool uit, maar Stunts komt uit 1990, was toen 1.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ohja, Driver heb ik toen ook gehad, maar kon me niet echt bekoren.
Wel speelde ik als klein knulletje Stunts 4D, kon je je eigen racetracks bouwen enzo
Ik moest ook aan Braddie denkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
Het IS braddiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:00 schreef Azorius het volgende:
GTA III was inderdaad tof, maar mijn favoriet blijft toch echt Vice City.
[..]
Ik moest ook aan Braddie denken.
Vice City is en blijft de beste GTA.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:00 schreef Azorius het volgende:
GTA III was inderdaad tof, maar mijn favoriet blijft toch echt Vice City.
[..]
Ik moest ook aan Braddie denken.
VC had sowieso de allerbeste muziek ooitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:03 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Vice City is en blijft de beste GTA.
GTA 2 had beste intro.
GTA 3 was de eerste 3D gta, dus mooie herinneringen aan.
Maar VC was
Ja, de hele setting van VC was gewoon baasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
VC had sowieso de allerbeste muziek ooit
Miami Vice & Scarface sfeertjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
VC had sowieso de allerbeste muziek ooit
quote:
Er was ook zo'n easteregg, dat je in een kamertje kwam met een bebloede badkuip waar een kettingzaag in lag.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er was ook zo'n easteregg, dat je in een kamertje kwam met een bebloede badkuip waar een kettingzaag in lag.
Subtiele details
Fernando is een held, de ultieme latin womanizerquote:
Hoe die ooki elke keer zo mooi zegt, I, Fernando Martinezquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fernando is een held, de ultieme latin womanizer
Driver was vet man, was alleen twee jaar bezig ofzo, om door de eerste missie te komen waarbij je trucjes moest doen met je auto in een of andere garage. Denk dat ik een jaar of 8/9 was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, hier idem. Als klein jochie beetje scheuren op Driver. Geweldig. En doom vroegâh
Dit topic geeft me zoveel nostalgiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Driver was vet man, was alleen twee jaar bezig ofzo, om door de eerste missie te komen waarbij je trucjes moest doen met je auto in een of andere garage. Denk dat ik een jaar of 8/9 was.
Ja achteraf gezien had dit beter een algemeen GTA topic kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:19 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ik vond VC leuker, iedereen in die Malibu club poppen, die Scarface crib, die stranden.
Iron Maidenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:29 schreef Vasilevski het volgende:
Vice City vond ik ook het leukste. Ook omdat dat de eerste 3D-GTA was die ik speelde misschien. GTA III heb ik pas later gekocht, maar ook die was erg goed. Dankzij VC heb ik Iron Maiden leren kennen en ik kan het script van deze nog altijd dromen:
Emotion 89.3quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoe heet dat beestachtige goeie radiostation van VC?
Vlammenwerper en/of molotovs op de dansvloerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:19 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ik vond VC leuker, iedereen in die Malibu club poppen, die Scarface crib, die stranden.
Carmageddon was leuk, totdat GTA3 uitkwamquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:57 schreef bleiblei het volgende:
Tsss, GTA....
[ afbeelding ]
Dat was pas een game die de maatschappij shockeerde.
Dat duurde ook maar een jaar of 5quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Carmageddon was leuk, totdat GTA3 uitkwam
Ik moet wel zeggen dat ik met Carmageddon 2 in aanraking kwam met Iron Maiden, was daar nog een tijdje fan van geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat duurde ook maar een jaar of 5.
Al heb je gelijk.
(Jaar of 5!, ik dacht dat er 10 jaar tussen gezeten had...).
KCHAT with Amyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Welke waren niet beestachtig goed?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waar kan ik die fiets komen halen junk ?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://gtaforums.com/topi(...)engine/?p=1066361241
[ afbeelding ]![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |