SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2014 16:49:41 ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
Kan mij niet herinneren dat Braddie er in speelde trouwens...
Godsammequote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
My hands are all messed up so you better drive brother
[ afbeelding ]
ook!quote:
Die 2 sterren kreeg hij voor het rijden zonder rijbewijs, gewoon terecht dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
Kan mij niet herinneren dat Braddie er in speelde trouwens...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Die 2 sterren kreeg hij voor het rijden zonder rijbewijs, gewoon terecht dus.
quote:
IV vond ik de minste.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
GTA IIKapot gespeeld (PC) man man man... San Andreas was ook leuk (PS2).. Andere delen niet echt gespeeld
Je kan in GTA III niet buiten de auto worden gearresteerd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
My hands are all messed up so you better drive brother
[ afbeelding ]
Nou enquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:26 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Je kan in GTA III niet buiten de auto worden gearresteerd.
Vice City was ook een bazenspel, eigenlijk kan ik niet echt kiezen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vice City was vele malen beter.
Daar bedoel ik dan weer niet mee dat ik iets tegen GTA III heb, maar VC is gewoon beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vice City was ook een bazenspel, eigenlijk kan ik niet echt kiezen.
Dit was echt het beste spel dat ik ooit gespeeld hebquote:
VCquote:
allemaal goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit was echt het beste spel dat ik ooit gespeeld heb
Of Vice City
Of San Andreas
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:10 schreef Remqo het volgende:
Bazenpaint
GTA 3, was een bazenspel in die tijd.
Voor het eerst een open speelwereld, waar je auto's kon jatten, hoeren kon neuken en ze daarna neerknuppelen om je geld weer op te rapen.
En Fernando's New Beginnings op Chatterbox
Heb 'm nog niet echt gespeeld, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat ik GTA V nogal tegen vond vallen.
Het is wel een goed spel hoor, maar ik denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog waren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet echt gespeeld, ben benieuwd.
Geweldig spel natuurlijk, maar door die verwachtingen viel het mij ook wat tegen.quote:Op vrijdag 2
4 oktober 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat ik GTA V nogal tegen vond vallen.
Ah begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is wel een goed spel hoor, maar ik denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog waren.
Vice City was 2004 of zo toch? Toen was ik 9quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef Belgosome het volgende:
GTA vice city was de geniaalste versie. GTA IV en GTA V heb ik niet eens uitgespeeld. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Was 11 toen ik GTA vice city speelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |