en hij zijn leesbrilletjequote:
Oooooh, wat schattig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
en hij zijn leesbrilletjekan ik steeds als die ingrediënten gaan lezen, want meneer moet
precies weten wat er allemaal in zit![]()
beetje Jut en Jul gevoel krijg ik dan
Wij zetten dingen die niet vergeten mogen worden juist vaak voor de deur zodat we het sowieso niet vergetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Een vuilniszak nog niet zien staan al zet je hem midden voor de deur.
Ik zie het er straal voorbij lopen ook niet helemaal als 'vergeten'.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij zetten dingen die niet vergeten mogen worden juist vaak voor de deur zodat we het sowieso niet vergeten
True, dat is meer categorie 'negeren'quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zie het er straal voorbij lopen ook niet helemaal als 'vergeten'.
Hoe lang heb je dat vol gehouden met haar? Klinkt als een vreselijke meid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:14 schreef Feddd het volgende:
Dit gaat inmiddels over mijn exvriendin, maar hier even in het kort waar ik me aan kon irriteren.
Zij zat werkeloos thuis, woonde kosteloos bij me in.
Kom ik thuis van het werk is er niks opgeruimd, geen eten gemaakt. Dat kon ik dus 's avonds zelf nog even doen.
Als excuus kwam dan meestal dat ze niet wist wat ze te eten moest maken.
Kom ik meteen bij het volgende issue, ze kon nooit keuzes maken.
"Wat wil je eten?" -"Weet ik niet!"
En dat dus bij bijna alle keuzes die gemaakt moesten worden. En dan kies ik iets en dan had mevrouw daar geen zin in.
Dan denk je dat ze nog wel flink aan het soliciteren was terwijl ze thuis zat. Was het maar waar.
Meestal kwamen er excuses zoals: ik kon geen geschikte vacatures vinden of ik ben er nu even met mijn hoofd niet bij dus lukt het me niet, of bij bedrijf 1 willen ze me niet hebben dus bedrijd 2,3,4,5,6 etc wil me vast ook niet hebben.
Conclusie: mooi dat ik daar vanaf ben!
Als je het hebt over je 5-jarige kleuter is het niet normaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef sneeuwball het volgende:
- Hij doet teveel chocoladepasta op z'n brood en eet s ochtends bij het ontbijt eerst een koekje voordat hij aan z'n brood begint... of is dat normaal?
Waarom zou je je daaraan ergeren?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef sneeuwball het volgende:
- Hij doet teveel chocoladepasta op z'n brood en eet s ochtends bij het ontbijt eerst een koekje voordat hij aan z'n brood begint... of is dat normaal?
Dit ja. Echt het grootste kul dingetje waar je je aan kan ergeren. Zelfde als bv een extra stukje vlees pakken. Ik heb het goddomme zelf betaaldquote:
Dit valt gevoelsmatig wel een beeeeeeeetje buiten de scope van simple kleine dagelijkse beslommeringetjes..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:54 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Waar te beginnen
- Ik haal 3 vd 4 keer in een week boodschappen na het werk, ondanks dat mevrouw werkeloos thuis zit en een zee van tijd heeft. 'ik heb geen zin'lui of whatever. Koken en afwas doet ze dan wel gelukkig.
- speaking of, afwas is altijd snel klaar en daar is ze altijd ZO trots op, maar als ik de volgende dag een lepel of zo pak is het toch nog wat vettig en niet helemaal schoon zeg maar. 7 vd 10 keer is het gewoon niet goed. Ik doe er wel wat langer over, maar toch wel secuurder/beter. ALs ik dan een keer aanbie
- Alles heeft vaste plekken, overal. Iets verschoven na het stofzuiger, er komt commentaar op. Melk op de verkeerde plek in de koelkast, commentaar. Een glas blijft na het avondeten 2 uur staan op de tafel voor me omdat ik simpelweg nog niet opgestaan ben, commentaar.
- ze loopt altijd anderen af te zeiken, vooral vrouwen. Die is lelijk, die is dik, die is iets. Ik vraag nergens om of over, maar op de een of andere manier vind ze toch altijd wel een manier om weer eens d'r gal te spuwen en de kamer te vullen met negativiteit. En als ik d'r een mensenschuwe vrouwenhater noem is mevrouw weer beledigdIMHO: you play the game, you wear the name.
- als d'r moeder haar appt, MOET ze alijd direct beantwoorden. Wat we ook kijken of hoe spannend het ook is, NU en DIRECT anders zeikt haar ma ook waarom ze niet reageert
- als IK haar app vanaf het werk of wat dan ook, moet ik maar wachten tot/of ze zin heeft om te beantwoorden, ookal zie ik dat ze het wel gelezen heeft.
- veeeeeeeeeel praten tijdens series/films, altijd maar haar eigen audiocommentaar geven op alles/iedereen over wat we zien. Heb eens een paar keer stiekem getimed met een stopwatch en er was letterlijk geen een keer dat ze meer dan 3 minuten niet iets te zeggen had. Ik wil gewoon iets kijken, genieten, en helemaal in de sfeer gezogen worden
Hou je smoel nou eens een keer godverdomme
Verder is ze best ok hoor![]()
Godallemachtig nou!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit valt gevoelsmatig wel een beeeeeeeetje buiten de scope van simple kleine dagelijkse beslommeringetjes..![]()
en niet uit eigen keuze...quote:
Een heeeeeeel klein beetje maar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:57 schreef minilot het volgende:
Dit valt gevoelsmatig wel een beeeeeeeetje buiten de scope van simple kleine dagelijkse beslommeringetjes..![]()
Klopt niet uit vrije wil😒quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:26 schreef FANN het volgende:
en niet uit eigen keuze...
de lijstjes met dingen die mensen zouden missen als de ander er niet meer was zouden
dan ook ongetwijfeld langer zijn...
Dat moet je echt zelf weten. Ik zou het niet fijn vinden als hij teveel koekjes zou eten ivm gezondheid (tijdstipt maakt niet uit)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dit ja. Echt het grootste kul dingetje waar je je aan kan ergeren. Zelfde als bv een extra stukje vlees pakken. Ik heb het goddomme zelf betaald
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |