abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146151123
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:11 schreef Beauke het volgende:

[..]

Zoooo herkenbaar. _O-
en hij zijn leesbrilletje :') kan ik steeds als die ingrediënten gaan lezen, want meneer moet
precies weten wat er allemaal in zit :D

beetje Jut en Jul gevoel krijg ik dan *;
pi_146151187
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef FANN het volgende:

[..]

en hij zijn leesbrilletje :') kan ik steeds als die ingrediënten gaan lezen, want meneer moet
precies weten wat er allemaal in zit :D

beetje Jut en Jul gevoel krijg ik dan *;
Oooooh, wat schattig! O+
pi_146151205
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef Beauke het volgende:

[..]

Oooooh, wat schattig! O+
:D
pi_146151383
Mijn vriend eet veel chips maar wilt dat wat minderen. Dus krijg dan het verzoek voorlopig geen chips te halen in de winkel.
Is het zaterdagavond, komt de vraag waarom er geen chips in huis is. :(
  Redactie Frontpage vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:27:15 #55
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_146151663
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef Isegrim het volgende:

Een vuilniszak nog niet zien staan al zet je hem midden voor de deur. :')

Wij zetten dingen die niet vergeten mogen worden juist vaak voor de deur zodat we het sowieso niet vergeten :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_146152461
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Wij zetten dingen die niet vergeten mogen worden juist vaak voor de deur zodat we het sowieso niet vergeten :P
Ik zie het er straal voorbij lopen ook niet helemaal als 'vergeten'. :')
  Redactie Frontpage vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:53:34 #57
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_146152539
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zie het er straal voorbij lopen ook niet helemaal als 'vergeten'. :')
True, dat is meer categorie 'negeren' :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_146152622
Als lief de afwas gedaan heeft, maakt ie het aanrecht "droog" met een zeiknatte vaatdoek. Altijd. Als je er dan wat op zet/legt is het altijd nat. Altijd.

Als ie de vuilniszak uit de bak haalt, vergeet ie er eigenlijk altijd een nieuwe in te doen. Daar kom ik dan pas achter als ik onder het koken iets in de vuilnisbak gemieterd heb.

Alles achterlaten waar ie het gebruikt heeft. Opengescheurde dozen, zoals hier boven staat, schoenen, post.

Bij al deze dingen zucht ik meestal een keer. Soms vraag ik of hij het (de volgende keer) anders wil doen of op wil ruimen, soms doe ik dat zelf zonder wat te zeggen en daarna hou ik nog net zoveel van m. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146153174
Dit gaat inmiddels over mijn exvriendin, maar hier even in het kort waar ik me aan kon irriteren.

Zij zat werkeloos thuis, woonde kosteloos bij me in.
Kom ik thuis van het werk is er niks opgeruimd, geen eten gemaakt. Dat kon ik dus 's avonds zelf nog even doen.
Als excuus kwam dan meestal dat ze niet wist wat ze te eten moest maken.

Kom ik meteen bij het volgende issue, ze kon nooit keuzes maken.
"Wat wil je eten?" -"Weet ik niet!"
En dat dus bij bijna alle keuzes die gemaakt moesten worden. En dan kies ik iets en dan had mevrouw daar geen zin in.

Dan denk je dat ze nog wel flink aan het soliciteren was terwijl ze thuis zat. Was het maar waar.
Meestal kwamen er excuses zoals: ik kon geen geschikte vacatures vinden of ik ben er nu even met mijn hoofd niet bij dus lukt het me niet, of bij bedrijf 1 willen ze me niet hebben dus bedrijd 2,3,4,5,6 etc wil me vast ook niet hebben.

Conclusie: mooi dat ik daar vanaf ben! *O*
pi_146154106
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:14 schreef Feddd het volgende:
Dit gaat inmiddels over mijn exvriendin, maar hier even in het kort waar ik me aan kon irriteren.

Zij zat werkeloos thuis, woonde kosteloos bij me in.
Kom ik thuis van het werk is er niks opgeruimd, geen eten gemaakt. Dat kon ik dus 's avonds zelf nog even doen.
Als excuus kwam dan meestal dat ze niet wist wat ze te eten moest maken.

Kom ik meteen bij het volgende issue, ze kon nooit keuzes maken.
"Wat wil je eten?" -"Weet ik niet!"
En dat dus bij bijna alle keuzes die gemaakt moesten worden. En dan kies ik iets en dan had mevrouw daar geen zin in.

Dan denk je dat ze nog wel flink aan het soliciteren was terwijl ze thuis zat. Was het maar waar.
Meestal kwamen er excuses zoals: ik kon geen geschikte vacatures vinden of ik ben er nu even met mijn hoofd niet bij dus lukt het me niet, of bij bedrijf 1 willen ze me niet hebben dus bedrijd 2,3,4,5,6 etc wil me vast ook niet hebben.

Conclusie: mooi dat ik daar vanaf ben! *O*
Hoe lang heb je dat vol gehouden met haar? Klinkt als een vreselijke meid.
pi_146154321
Het was niet altijd kut hoor, dit is voornamelijk het laatste half jaar geweest toen ze werkeloos thuis zat.
Maar dan gaan dat soort dingen meer en meer opvallen, en heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat we uit elkaar zijn gegaan.
pi_146154739
Dit topic is echt herkenbaar, leuk om te lezen!

Ik heb een geweldige relatie, maar er zijn wel wat kleine ergernissen. Zoals hierboven al genoemd, na een internet bestelling de doos rustig een week op de bank laten staan.

Als hij het huis 'opruimt', verplaatst hij spullen in plaats van daadwerkelijk opruimen.

Zodra hij gekookt heeft ligt er meer eten naast de pan en op het gasfornuis dan op de borden.

Maar de grootste ergernis is toch wel het laten liggen van gebruikte tandenstokers. Dat is gewoon echt vies. Zodra ik het vraag ruimt hij ze gelukkig wel direct op.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:54:59 #63
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_146156575
Waar te beginnen :P

- Ik haal 3 vd 4 keer in een week boodschappen na het werk, ondanks dat mevrouw werkeloos thuis zit en een zee van tijd heeft. 'ik heb geen zin'lui of whatever. Koken en afwas doet ze dan wel gelukkig.

- speaking of, afwas is altijd snel klaar en daar is ze altijd ZO trots op, maar als ik de volgende dag een lepel of zo pak is het toch nog wat vettig en niet helemaal schoon zeg maar. 7 vd 10 keer is het gewoon niet goed. Ik doe er wel wat langer over, maar toch wel secuurder/beter. ALs ik dan een keer aanbie

- Alles heeft vaste plekken, overal. Iets verschoven na het stofzuiger, er komt commentaar op. Melk op de verkeerde plek in de koelkast, commentaar. Een glas blijft na het avondeten 2 uur staan op de tafel voor me omdat ik simpelweg nog niet opgestaan ben, commentaar.

- ze loopt altijd anderen af te zeiken, vooral vrouwen. Die is lelijk, die is dik, die is iets. Ik vraag nergens om of over, maar op de een of andere manier vind ze toch altijd wel een manier om weer eens d'r gal te spuwen en de kamer te vullen met negativiteit. En als ik d'r een mensenschuwe vrouwenhater noem is mevrouw weer beledigd :') IMHO: you play the game, you wear the name.

- als d'r moeder haar appt, MOET ze alijd direct beantwoorden. Wat we ook kijken of hoe spannend het ook is, NU en DIRECT anders zeikt haar ma ook waarom ze niet reageert :r

- als IK haar app vanaf het werk of wat dan ook, moet ik maar wachten tot/of ze zin heeft om te beantwoorden, ookal zie ik dat ze het wel gelezen heeft.

- veeeeeeeeeel praten tijdens series/films, altijd maar haar eigen audiocommentaar geven op alles/iedereen over wat we zien. Heb eens een paar keer stiekem getimed met een stopwatch en er was letterlijk geen een keer dat ze meer dan 3 minuten niet iets te zeggen had. Ik wil gewoon iets kijken, genieten, en helemaal in de sfeer gezogen worden O+

Hou je smoel nou eens een keer godverdomme :r

Verder is ze best ok hoor :P :)
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:58:30 #64
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_146156673
De tering, lief dagboek en zo :D
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_146156900
Een aantal kleine dingetjes:
- Als er iets is aangeschaft wil hij altijd de doos bewaren (dit voor de garantie), terwijl we niet veel opbergruimte hebben. De doos van de stofzuiger, van de laptop en van zijn e-reader staan er nog en ik mag het niet opruimen. "Ik kijk er morgen zelf wel naar" klinkt het dan en vervolgens komt het er niet van.
- Hij koopt geen kleding uit zichzelf als iets kapot is, bijvoorbeeld sokken met gaten die nog lang worden gedragen en schoenen waarvan de zool kapot is. Als ik hem mee vraag als ik ga winkelen gaat hij wel mee en dan kijken we gelijk voor hem.
- Hij doet teveel chocoladepasta op z'n brood en eet s ochtends bij het ontbijt eerst een koekje voordat hij aan z'n brood begint... of is dat normaal?
L'enfer, c'est les autres
pi_146157022
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef sneeuwball het volgende:
- Hij doet teveel chocoladepasta op z'n brood en eet s ochtends bij het ontbijt eerst een koekje voordat hij aan z'n brood begint... of is dat normaal?
Als je het hebt over je 5-jarige kleuter is het niet normaal.
Wanneer het je volwassen partner is, dan is er niets aan de hand.
pi_146157063
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef sneeuwball het volgende:

Waarom zou je je daaraan ergeren? :D
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:41:28 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146158568
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:09 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Waarom zou je je daaraan ergeren? :D
Dit ja. Echt het grootste kul dingetje waar je je aan kan ergeren. Zelfde als bv een extra stukje vlees pakken. Ik heb het goddomme zelf betaald :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_146158959
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:54 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Waar te beginnen :P

- Ik haal 3 vd 4 keer in een week boodschappen na het werk, ondanks dat mevrouw werkeloos thuis zit en een zee van tijd heeft. 'ik heb geen zin'lui of whatever. Koken en afwas doet ze dan wel gelukkig.

- speaking of, afwas is altijd snel klaar en daar is ze altijd ZO trots op, maar als ik de volgende dag een lepel of zo pak is het toch nog wat vettig en niet helemaal schoon zeg maar. 7 vd 10 keer is het gewoon niet goed. Ik doe er wel wat langer over, maar toch wel secuurder/beter. ALs ik dan een keer aanbie

- Alles heeft vaste plekken, overal. Iets verschoven na het stofzuiger, er komt commentaar op. Melk op de verkeerde plek in de koelkast, commentaar. Een glas blijft na het avondeten 2 uur staan op de tafel voor me omdat ik simpelweg nog niet opgestaan ben, commentaar.

- ze loopt altijd anderen af te zeiken, vooral vrouwen. Die is lelijk, die is dik, die is iets. Ik vraag nergens om of over, maar op de een of andere manier vind ze toch altijd wel een manier om weer eens d'r gal te spuwen en de kamer te vullen met negativiteit. En als ik d'r een mensenschuwe vrouwenhater noem is mevrouw weer beledigd :') IMHO: you play the game, you wear the name.

- als d'r moeder haar appt, MOET ze alijd direct beantwoorden. Wat we ook kijken of hoe spannend het ook is, NU en DIRECT anders zeikt haar ma ook waarom ze niet reageert :r

- als IK haar app vanaf het werk of wat dan ook, moet ik maar wachten tot/of ze zin heeft om te beantwoorden, ookal zie ik dat ze het wel gelezen heeft.

- veeeeeeeeeel praten tijdens series/films, altijd maar haar eigen audiocommentaar geven op alles/iedereen over wat we zien. Heb eens een paar keer stiekem getimed met een stopwatch en er was letterlijk geen een keer dat ze meer dan 3 minuten niet iets te zeggen had. Ik wil gewoon iets kijken, genieten, en helemaal in de sfeer gezogen worden O+

Hou je smoel nou eens een keer godverdomme :r

Verder is ze best ok hoor :P :)
Dit valt gevoelsmatig wel een beeeeeeeetje buiten de scope van simple kleine dagelijkse beslommeringetjes.. :o ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_146159452
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit valt gevoelsmatig wel een beeeeeeeetje buiten de scope van simple kleine dagelijkse beslommeringetjes.. :o ;)
Godallemachtig nou! _O- Je zou maar zo'n luie zeurende viezerik in huis hebben.
pi_146159797
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben me eigen baas! :@
en niet uit eigen keuze...

de lijstjes met dingen die mensen zouden missen als de ander er niet meer was zouden
dan ook ongetwijfeld langer zijn... :*
pi_146159904
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:57 schreef minilot het volgende:
Een heeeeeeel klein beetje maar. :D
Wel vermakelijk om te lezen though.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:39:56 #74
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146160177
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:26 schreef FANN het volgende:

en niet uit eigen keuze...

de lijstjes met dingen die mensen zouden missen als de ander er niet meer was zouden
dan ook ongetwijfeld langer zijn... :*
Klopt niet uit vrije wil😒
pi_146160857
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:46 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dit ja. Echt het grootste kul dingetje waar je je aan kan ergeren. Zelfde als bv een extra stukje vlees pakken. Ik heb het goddomme zelf betaald :')
Dat moet je echt zelf weten. Ik zou het niet fijn vinden als hij teveel koekjes zou eten ivm gezondheid (tijdstipt maakt niet uit)
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')