Oooooh, wat schattig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
en hij zijn leesbrilletjekan ik steeds als die ingrediënten gaan lezen, want meneer moet
precies weten wat er allemaal in zit![]()
beetje Jut en Jul gevoel krijg ik dan
Wij zetten dingen die niet vergeten mogen worden juist vaak voor de deur zodat we het sowieso niet vergetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Een vuilniszak nog niet zien staan al zet je hem midden voor de deur.
Ik zie het er straal voorbij lopen ook niet helemaal als 'vergeten'.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij zetten dingen die niet vergeten mogen worden juist vaak voor de deur zodat we het sowieso niet vergeten
True, dat is meer categorie 'negeren'quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zie het er straal voorbij lopen ook niet helemaal als 'vergeten'.
Hoe lang heb je dat vol gehouden met haar? Klinkt als een vreselijke meid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:14 schreef Feddd het volgende:
Dit gaat inmiddels over mijn exvriendin, maar hier even in het kort waar ik me aan kon irriteren.
Zij zat werkeloos thuis, woonde kosteloos bij me in.
Kom ik thuis van het werk is er niks opgeruimd, geen eten gemaakt. Dat kon ik dus 's avonds zelf nog even doen.
Als excuus kwam dan meestal dat ze niet wist wat ze te eten moest maken.
Kom ik meteen bij het volgende issue, ze kon nooit keuzes maken.
"Wat wil je eten?" -"Weet ik niet!"
En dat dus bij bijna alle keuzes die gemaakt moesten worden. En dan kies ik iets en dan had mevrouw daar geen zin in.
Dan denk je dat ze nog wel flink aan het soliciteren was terwijl ze thuis zat. Was het maar waar.
Meestal kwamen er excuses zoals: ik kon geen geschikte vacatures vinden of ik ben er nu even met mijn hoofd niet bij dus lukt het me niet, of bij bedrijf 1 willen ze me niet hebben dus bedrijd 2,3,4,5,6 etc wil me vast ook niet hebben.
Conclusie: mooi dat ik daar vanaf ben!
Als je het hebt over je 5-jarige kleuter is het niet normaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef sneeuwball het volgende:
- Hij doet teveel chocoladepasta op z'n brood en eet s ochtends bij het ontbijt eerst een koekje voordat hij aan z'n brood begint... of is dat normaal?
Waarom zou je je daaraan ergeren?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef sneeuwball het volgende:
- Hij doet teveel chocoladepasta op z'n brood en eet s ochtends bij het ontbijt eerst een koekje voordat hij aan z'n brood begint... of is dat normaal?
Dit ja. Echt het grootste kul dingetje waar je je aan kan ergeren. Zelfde als bv een extra stukje vlees pakken. Ik heb het goddomme zelf betaaldquote:
Dit valt gevoelsmatig wel een beeeeeeeetje buiten de scope van simple kleine dagelijkse beslommeringetjes..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:54 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Waar te beginnen
- Ik haal 3 vd 4 keer in een week boodschappen na het werk, ondanks dat mevrouw werkeloos thuis zit en een zee van tijd heeft. 'ik heb geen zin'lui of whatever. Koken en afwas doet ze dan wel gelukkig.
- speaking of, afwas is altijd snel klaar en daar is ze altijd ZO trots op, maar als ik de volgende dag een lepel of zo pak is het toch nog wat vettig en niet helemaal schoon zeg maar. 7 vd 10 keer is het gewoon niet goed. Ik doe er wel wat langer over, maar toch wel secuurder/beter. ALs ik dan een keer aanbie
- Alles heeft vaste plekken, overal. Iets verschoven na het stofzuiger, er komt commentaar op. Melk op de verkeerde plek in de koelkast, commentaar. Een glas blijft na het avondeten 2 uur staan op de tafel voor me omdat ik simpelweg nog niet opgestaan ben, commentaar.
- ze loopt altijd anderen af te zeiken, vooral vrouwen. Die is lelijk, die is dik, die is iets. Ik vraag nergens om of over, maar op de een of andere manier vind ze toch altijd wel een manier om weer eens d'r gal te spuwen en de kamer te vullen met negativiteit. En als ik d'r een mensenschuwe vrouwenhater noem is mevrouw weer beledigdIMHO: you play the game, you wear the name.
- als d'r moeder haar appt, MOET ze alijd direct beantwoorden. Wat we ook kijken of hoe spannend het ook is, NU en DIRECT anders zeikt haar ma ook waarom ze niet reageert
- als IK haar app vanaf het werk of wat dan ook, moet ik maar wachten tot/of ze zin heeft om te beantwoorden, ookal zie ik dat ze het wel gelezen heeft.
- veeeeeeeeeel praten tijdens series/films, altijd maar haar eigen audiocommentaar geven op alles/iedereen over wat we zien. Heb eens een paar keer stiekem getimed met een stopwatch en er was letterlijk geen een keer dat ze meer dan 3 minuten niet iets te zeggen had. Ik wil gewoon iets kijken, genieten, en helemaal in de sfeer gezogen worden
Hou je smoel nou eens een keer godverdomme
Verder is ze best ok hoor![]()
Godallemachtig nou!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit valt gevoelsmatig wel een beeeeeeeetje buiten de scope van simple kleine dagelijkse beslommeringetjes..![]()
en niet uit eigen keuze...quote:
Een heeeeeeel klein beetje maar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:57 schreef minilot het volgende:
Dit valt gevoelsmatig wel een beeeeeeeetje buiten de scope van simple kleine dagelijkse beslommeringetjes..![]()
Klopt niet uit vrije wil😒quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:26 schreef FANN het volgende:
en niet uit eigen keuze...
de lijstjes met dingen die mensen zouden missen als de ander er niet meer was zouden
dan ook ongetwijfeld langer zijn...
Dat moet je echt zelf weten. Ik zou het niet fijn vinden als hij teveel koekjes zou eten ivm gezondheid (tijdstipt maakt niet uit)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dit ja. Echt het grootste kul dingetje waar je je aan kan ergeren. Zelfde als bv een extra stukje vlees pakken. Ik heb het goddomme zelf betaald
Nou ben ik erg benieuwd aan wat er ok is aan haar!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:54 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Waar te beginnen
- Ik haal 3 vd 4 keer in een week boodschappen na het werk, ondanks dat mevrouw werkeloos thuis zit en een zee van tijd heeft. 'ik heb geen zin'lui of whatever. Koken en afwas doet ze dan wel gelukkig.
- speaking of, afwas is altijd snel klaar en daar is ze altijd ZO trots op, maar als ik de volgende dag een lepel of zo pak is het toch nog wat vettig en niet helemaal schoon zeg maar. 7 vd 10 keer is het gewoon niet goed. Ik doe er wel wat langer over, maar toch wel secuurder/beter. ALs ik dan een keer aanbie
- Alles heeft vaste plekken, overal. Iets verschoven na het stofzuiger, er komt commentaar op. Melk op de verkeerde plek in de koelkast, commentaar. Een glas blijft na het avondeten 2 uur staan op de tafel voor me omdat ik simpelweg nog niet opgestaan ben, commentaar.
- ze loopt altijd anderen af te zeiken, vooral vrouwen. Die is lelijk, die is dik, die is iets. Ik vraag nergens om of over, maar op de een of andere manier vind ze toch altijd wel een manier om weer eens d'r gal te spuwen en de kamer te vullen met negativiteit. En als ik d'r een mensenschuwe vrouwenhater noem is mevrouw weer beledigdIMHO: you play the game, you wear the name.
- als d'r moeder haar appt, MOET ze alijd direct beantwoorden. Wat we ook kijken of hoe spannend het ook is, NU en DIRECT anders zeikt haar ma ook waarom ze niet reageert
- als IK haar app vanaf het werk of wat dan ook, moet ik maar wachten tot/of ze zin heeft om te beantwoorden, ookal zie ik dat ze het wel gelezen heeft.
- veeeeeeeeeel praten tijdens series/films, altijd maar haar eigen audiocommentaar geven op alles/iedereen over wat we zien. Heb eens een paar keer stiekem getimed met een stopwatch en er was letterlijk geen een keer dat ze meer dan 3 minuten niet iets te zeggen had. Ik wil gewoon iets kijken, genieten, en helemaal in de sfeer gezogen worden
Hou je smoel nou eens een keer godverdomme
Verder is ze best ok hoor![]()
Ze is ongetwijfeld een beest in bed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:22 schreef Beauke het volgende:
[..]
Nou ben ik erg benieuwd aan wat er ok is aan haar!
...en ze past vast goed bij het behangquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is ongetwijfeld een beest in bed.
Niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
...en ze past vast goed bij het behang
En ze ruikt waarschijnlijk ook zo!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is ongetwijfeld een beest in bed.
Jaa precies dit dus.. doe ik zoveel moeite om er op mijn best uit te zien, gaat hij gierig zitten doen om parkeergeld.. we hadden wel een paraplu en poncho, maar ja na driekwartier lopen helpt dat ook niet meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol wat? Dus hij wil wel de interessante jongen uithangen met zn musical en zo als cadeau, maar dan laat ie je fucking 45 min lopen omdat ie zo ergens op kan besparen?![]()
dan ben je echt een centenneuker.
Kijk ik kan me nog voorstellen dat je zegt van ik loop wel wat verder ik ga niet voor 2 uurtjes me blauw betalen, maar dan heb je t hoogstens over een paar straten, maar niet 45 minBij een cadeau. Voor een jubileum. Met je vriendin. Als het regent. Als je dat doet heb je het niet gesnapt
Als het niet regende en ik niet zo opgetut was, was het inderdaad geen probleem geweestquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:36 schreef minilot het volgende:
Ja, of je denkt, kan mij die mascara schelen. Genieten van een beetje extra lichaamsbeweging voordat je een paar uur in een theater op je kont zit, lekker samen in de plassen springen en als je aankomt lachen omdat je eruit ziet als een pandabeertje, even wegpoetsen op het toilet voordat de voorstelling begint en hopla, niks aan de hand en ook nog parkeergeld uitgespaard.
Maar misschien ben ik erg makkelijk hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleptomaniequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:48 schreef Kingstown het volgende:
Het valt niet onder het kopje "dagelijks", maar mijn grootste ergernis was toch wel haar ekstergedrag.
Aangezien ik voor mijn werk heel vaak in hotels zat, hadden we het voorrecht om geregeld een aantal dagen in leuke buitenlandse steden te kunnen verblijven. Niets mis mee en een bonus in de relatie.
Totdat we weer vertrokken....dan zat de tas opeens vol met zeepjes, shampoos, naaigerei en weet ik niet wat voor meuk die ze gejat had, onder het typische Nederlandse motto "we hebben er toch voor betaald?"
Nee muts, dat hebben we niet, maar ook al hadden we dat wél gedaan, dan nog moet je geen dingen jatten en wat moet je met die teringzooi? "Is gezellig voor thuis." Ja, het ligt idd gezellig niets te doen bij die andere 150 stukjes zeep. Alsof het een sigarenbandjesverzameling is en wanneer had je ook alweer voor het laatst een douchemuts gebruikt? Was dat in 1854?
![]()
Gelukkig kon ik haar iig weerhouden om bij het ontbijtbuffet van alles en nog wat mee te nemen voor de rest van de dag (een banaantje en een bakje yoghurt voor vanmiddag meenemen is toch niet zo erg?) Man, man, man....wat een cheap-ass gedrag....en nee, de flesjes wodka in de mini-bar gaan we ook niet hervullen met water en terugzetten lieverd, nadat we ze hebben leeggedronken en de handdoeken en badjassen laten we ook gewoon achter.
Hebben, hebben, hebben....en iedere keer maar weer....en weer.....brrrrr.
Ik zie dat mijn ex ook bij jou heeft ingewoondquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:14 schreef Feddd het volgende:
Dit gaat inmiddels over mijn exvriendin, maar hier even in het kort waar ik me aan kon irriteren.
Zij zat werkeloos thuis, woonde kosteloos bij me in.
Kom ik thuis van het werk is er niks opgeruimd, geen eten gemaakt. Dat kon ik dus 's avonds zelf nog even doen.
Als excuus kwam dan meestal dat ze niet wist wat ze te eten moest maken.
Kom ik meteen bij het volgende issue, ze kon nooit keuzes maken.
"Wat wil je eten?" -"Weet ik niet!"
En dat dus bij bijna alle keuzes die gemaakt moesten worden. En dan kies ik iets en dan had mevrouw daar geen zin in.
Dan denk je dat ze nog wel flink aan het soliciteren was terwijl ze thuis zat. Was het maar waar.
Meestal kwamen er excuses zoals: ik kon geen geschikte vacatures vinden of ik ben er nu even met mijn hoofd niet bij dus lukt het me niet, of bij bedrijf 1 willen ze me niet hebben dus bedrijd 2,3,4,5,6 etc wil me vast ook niet hebben.
Conclusie: mooi dat ik daar vanaf ben!
Aah, gelukkig maar!quote:Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef NoInspiration het volgende:
Ik was dus wel geïrriteerd en chagrijnig onderweg, maar eenmaal aangekomen en na toiletbezoekje, was ik weer helemaal happy. We hadden namelijk zulke goede plekjes helemaal vooraan en de voorstelling was zo mooi, binnen een minuut was ik alle ellende alweer vergeten en werd het een gezellige avond (en nacht)
Dit.quote:Op zondag 2 november 2014 19:52 schreef Isegrim het volgende:
Zijn handen op zo'n manier wassen dat de halve keuken nat wordt.
Dit is ook echt bij mijn vriend. Vooral de prullenbak maar vol blijven proppen en de zak er nooit uithalen.quote:Op zondag 2 november 2014 11:51 schreef appelsap het volgende:
Ik kan niet veel bedenken als het om mijn vriend gaat. Als ik echt chagrijnig ben kan ik me overal aan storen maar normaal gesproken zijn er amper irritaties van mijn kant.
Enige echte frustratiepuntjes:
1. Hij stopt de prullenbak veel te vol. Dan trap ik op het pedaal en valt er vanalles uit de prullenbak omdat er een kop opzit. Met als gevolg dat er soms bijvoorbeeld vieze prut op de grond belandt en ik weer alles kan opruimen.
2. Hij stoort me vrijwel altijd als ik aan het studeren ben of met studieopdrachten bezig ben. Dan ben ik in volle concentratie bezig en begint hij hele verhalen, laat hij dingen op zijn laptop zien, moet ik naar de katten kijken omdat die iets grappigs doen enz. En dan teleurgesteld/geïrriteerd zijn als ik niet meteen reageer of er wat van zeg. Soms is dat ook wel schattig.
Dat speelt niet alleen in een relatie. Hele volksstammen die het te ingewikkeld vinden om het oude rolletje eruit te halen en een nieuwe erin te doen.quote:
Flikker opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het is pragmatisch. Waarom een rol ophangen en extra werk uitvoeren, terwijl die rol ook prima daar kan staan? Hele volksstammen zijn blijkbaar dusdanig neurotisch dat ze alleen een WC-rol willen gebruiken als die in een WC-rolhouder hangt.quote:Op maandag 3 november 2014 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Dat speelt niet alleen in een relatie. Hele volksstammen die het te ingewikkeld vinden om het oude rolletje eruit te halen en een nieuwe erin te doen.
Afrollen gaat toch echt makkelijker als de rol hangt. Reden waarom de toiletrolhouder zo populair is.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is pragmatisch. Waarom een rol ophangen en extra werk uitvoeren, terwijl die rol ook prima daar kan staan? Hele volksstammen zijn blijkbaar dusdanig neurotisch dat ze alleen een WC-rol willen gebruiken als die in een WC-rolhouder hangt.
Bij ons op stal (we hebben een paard) heeft de eigenares een hilarisch stappenplan voor het vervangen van pleerollen opgehangen omdat mensen dat dus gewoon vertikken.quote:Op maandag 3 november 2014 15:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat speelt niet alleen in een relatie. Hele volksstammen die het te ingewikkeld vinden om het oude rolletje eruit te halen en een nieuwe erin te doen.
De handelingen die je moet uitvoeren om een ergens rondslingerende rol te gebruiken zijn vele malen groter én vervelender dan het aantal handelingen wat je moet uitvoeren om een netjes hangende rol te gebruiken.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is pragmatisch. Waarom een rol ophangen en extra werk uitvoeren, terwijl die rol ook prima daar kan staan? Hele volksstammen zijn blijkbaar dusdanig neurotisch dat ze alleen een WC-rol willen gebruiken als die in een WC-rolhouder hangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |