Nu breng je Njos weer in verwarring.quote:
Ik wilde nog antwoorden, maar nadat ik even m'n powernap had gedaan, had ik geen zin meer.quote:
Kom dan!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb ook een Adidas jasje, kom dan!
Als dat njos is in de OP dan ga ik fappen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:43 schreef Uccie het volgende:
Oeh....als dat njos is in de OP word ik wel bang.
Wil je dat echt weten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij?
Nee, het was een retorische vraag.quote:
Hm, ik dacht dat ik wel duidelijk was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
Ik snap nooit iets van de posts van Marianne.
Je UI is wel mooi. Ik weet verder niet echt wat het is... een bloem ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij?
Dankjewel. Het is inderdaad een bloem. Ik wilde laatst mijn UI veranderen maar kon niet echt iets leuks vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Je UI is wel mooi. Ik weet verder niet echt wat het is... een bloem ofzo.
Ik snap niet dat je niet wilt weten wat we van je vinden, omdat het een retorische vraag is en dan wel uitgebreid antwoord gaat geven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium snapt niks van bovenstaande post.
Uitgebreid antwoord over die UI?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet wilt weten wat we van je vinden, omdat het een retorische vraag is en dan wel uitgebreid antwoord gaat geven.
Nu begrijpt Specularium je helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Uitgebreid antwoord over die UI?
Ben wel nieuwsgierig naar wat mensen over mij denken natuurlijk, maar het was wel een retorische vraagals reactie op de vraag of ik dat ben in de OP
Nee joh, als ze je niet leuk vinden, zijn het gewoon stomme mensen en als ze je gezellig vinden merk je dat vanzelf welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uitgebreid antwoord over die UI?
Ben wel nieuwsgierig naar wat mensen over mij denken natuurlijk, maar het was wel een retorische vraagals reactie op de vraag of ik dat ben in de OP
Ja dat is natuurlijk zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, als ze je niet leuk vinden, zijn het gewoon stomme mensen en als ze je gezellig vinden merk je dat vanzelf wel.
Ja, d's wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg ook wel eens een haat dm.
Ook weleens gehad, mjah als iemand zijn tijd wil verdoen om iemand op internet uit te schelden, doen ze hun best maar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg ook wel eens een haat dm.
Sommige mensen zijn gewoon heel gevoelig.quote:
Sorry nog hequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon heel gevoelig.
Ja dat zeg je nuquote:
De categorie "onverwachte hoek" is het allerleukste.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
De categorie 'compleet gestoord' is soms nog wel grappig.
Popcorn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook weleens gehad, mjah als iemand zijn tijd wil verdoen om iemand op internet uit te schelden, doen ze hun best maar.
Daar was toch ook een topic ergens van of was dat admins die haatmail kregen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
De categorie 'compleet gestoord' is soms nog wel grappig.
Als je die nog hebt, is die inmiddels wel groen en pluizigquote:
ONZ / Uit de mailbox van de (F)A's en mods #6quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
Daar was toch ook een topic ergens van of was dat admins die haatmail kregen?
Ohquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je die nog hebt, is die inmiddels wel groen en pluizig![]()
Ik heb het over de dm's die tot dat mooie topic leiden.
Ons eigen adoratie-topicquote:
Ik zal me gedragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nuen straks drink je weer teveel spa rood en dan ga je zeker weer los.
quote:hallo mod crutch.
ik zag dat u een pm had gestuurd, maar heb hem nog niet geopent.
dat ga ik voorlopig ook niet doen.
succes met uw bezigheden.
Truste ik ga ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
Morgen even bijlezen, nu ga ik slapen.
Doeiii
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 07:39 schreef Disana het volgende:
Arjan1112, voor het geval je hier nog lurkt: hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren.
[ afbeelding ]
Ah mooi. Hopelijk ziet hij dat we hem niet zijn vergeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:52 schreef Specularium het volgende:
Hoera voor Adriaan,.
Hij is er soms nog.
[..]
Maar daar eens een foto van.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Try before you die.
Ik ben vrij wazig in de keuken.
Zou ik niet doen, DH. Hier krijg je nooit credits voor je culinaire prestaties.quote:
Done, ik was net bezig met mijn camara's (leeg gooien voor de volgende trip). In het orginele topic.quote:
24.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:52 schreef Drugshond het volgende:
Hoeveel views heeft dat topic eigenlijk ?
Die verwacht ik van de commune ook niet. Je kunt niet overal goed in zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, DH. Hier krijg je nooit credits voor je culinaire prestaties.
Na 1,5 jr een semi-serieus-bagger topic omhoog kicken is wel aan mij besteed.quote:
Ik heb je dan ook alle credits in dat topic gegeven voordat Njos weer de zure zult uit gaat hangen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Na 1,5 jr een semi-serieus-bagger topic omhoog kicken is wel aan mij besteed.
Overigens foto is van 10 minuten geleden.
Hé hé, ik dacht dat je altijd aan mijn kant stond?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je dan ook alle credits in dat topic gegeven voordat Njos weer de zure zult uit gaat hangen.
Zeker....altijd #TeamNjos. Ook als je ongesteld bent. Onvoorwaardelijke steun!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Hé hé, ik dacht dat je altijd aan mijn kant stond?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker....altijd #TeamNjos. Ook als je ongesteld bent. Onvoorwaardelijke steun!
Pics van Njos achter de bank.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Trick or treat kinderen voor de deur, heb me maar snel verstopt.
Ik zag net deze, dat kun je ook proberenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Trick or treat kinderen voor de deur, heb me maar snel verstopt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag net deze, dat kun je ook proberen
[ afbeelding ]
That assquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag net deze, dat kun je ook proberen
[ afbeelding ]
Ik niet, ga zo uit eten en dan wat dansen. En anders zou ik ook niet kijkenquote:
Ik kijk alleen Duits voetbal, dus zolang ze el Classico in Spanje blijven spelen gaat het hem niet worden.quote:
Ah, veel plezier. Ja ben benieuwd hoe Suarez het doet bij barcelona.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik niet, ga zo uit eten en dan wat dansen. En anders zou ik ook niet kijken
Maar jij dus wel?
Ik denk dat hij wel hapklaar is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah, veel plezier. Ja ben benieuwd hoe Suarez het doet bij barcelona.
Duits voetbal is ook leuk om te volgen alleen jammer dat bayern laatste jaar of twee oppermachtig is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Duits voetbal, dus zolang ze el Classico in Spanje blijven spelen gaat het hem niet worden.
Hmm we zullen zienquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe denk dat hij het na wk wel afgeleerd heeft.
Weet ik nog niet, zou zo maar kunnenquote:
Gewoon kijken, kan je lekker soppen op Neymarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, zou zo maar kunnen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Gewoon kijken, kan je lekker soppen op Neymar
Ziet er toch niet uit?quote:
Messi?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit?
Mijn spareribs wel trouwens,![]()
Een natte taart is geen culinaire prestatie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, DH. Hier krijg je nooit credits voor je culinaire prestaties.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef Uccie het volgende:
Mijn culinaire prestatie vandaag is het halen van een patatje-pinda.
Je bent zelf een patatje pindaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef Uccie het volgende:
Mijn culinaire prestatie vandaag is het halen van een patatje-pinda.
nietus...ik ben een patatje-tandooriquote:
Klopt patatje masala curry past beter bij jou.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
nietus...ik ben een patatje-tandoori
Jij stamppot-roti
Zowel Viro als ik accentloos hoog-Haags, vraag maar aan Kallyquote:
Wat is hoog-Haags?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zowel Viro als ik accentloos hoog-Haags, vraag maar aan Kally
Nog iets wat we gemeen hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja klopt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn kakkersquote:
Het omgekeerde van plat-haagsquote:
Zeker lekker maar niet om elk dag over je eten te kwakken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, pindasaus is gewoon lekker.
Hihi je zei kwakquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeker lekker maar niet om elk dag over je eten te kwakken.
Nope, ik nietquote:
Dat zeggen er veel dan wel jaquote:
Niveau, hier,quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeggen er veel dan wel ja
Oke niveau daalt weer, sorry
Het komt in de buurt van Goois, zonder de Rquote:
Denk Beatrix.quote:
Laat me nou in die waanquote:
Zo erg niet. Je praat wel als een hockey meisjequote:
En dan mij een slet noemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeggen er veel dan wel ja
Oke niveau daalt weer, sorry
* Uccie Wacht met hockeystick...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo erg niet. Je praat wel als een hockey meisje
* Nu hard wegrent
Nee niet zo ergquote:
Ik zeg toch niet dat dat iets ergs is?quote:
Nice.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo erg niet. Je praat wel als een hockey meisje
Niet Fatima dinges-nogwat hoor....tenminste dat hoop ik niet.quote:
Dan is ze hysterischquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah lijkt eerder op een papegaai die hyperactief is
Nee, maar zo ga ik je wel noemen als we het niet eens zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet Fatima dinges-nogwat hoor....tenminste dat hoop ik niet.
Ik ben nog nooit hyperactief geweest in jouw bijzijn.....oh wacht laat maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dan is het goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat iets ergs is?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef Viro het volgende:
Zegt Kim Hollandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar zo ga ik je wel noemen als we het niet eens zijn
Whahahahaquote:
Jammer dat ik het niet op film hebquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit hyperactief geweest in jouw bijzijn.....oh wacht laat maar
Het was dat of Joke Bruijsquote:
Ik mis de "nice".quote:
Had dan Joke gekozen, die heeft nog humorquote:
Ja nee, ik moest nog even een belediging compenseren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Had dan Joke gekozen, die heeft nog humor
Welke?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee, ik moest nog even een belediging compenseren.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon een Utrechts accent.
Gerard Cox is zeker ook grappig?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Had dan Joke gekozen, die heeft nog humor
Nou, ik word niet graag Fatima de dinges-nogwat genoemd.quote:
Nee, die vind ik dan weer niet leuk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerard Cox is zeker ook grappig?
Ja, was zelfs een item over bij Pauw van de weekquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Kally het volgende:
Over belediging gesproken, wat ziet die Zellweger er uit, totaal onherkenbaar
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik word niet graag Fatima de dinges-nogwat genoemd.
Oke, waarheid, maar mocht ze willenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik word niet graag Fatima de dinges-nogwat genoemd.
Tem vindt dat wel leuk, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, die vind ik dan weer niet leuk.
Is Uccie goed met een stick?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, waarheid, maar mocht ze willen
Toen was geluk... tja soms leuk, maar meer door de rest dan door Gerard.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem vindt dat wel leuk, maar dat weet ik niet zeker.
Dat dan weer wel.quote:
Top Gear is er niks bijquote:
Ik heb geen idee waar we het nog over hebben, moet het ergens over gaan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
Voor de duidelijkheid IK had het niet over mijn autorijdvaardigeheden.
Ik las cockgodquote:
Altijd...al hoeven we niet allemaal per sé het over hetzelfde te hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar we het nog over hebben, moet het ergens over gaan?
Dat is beter wel, ik zit altijd ergens anders met mijn hoofdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Altijd...al hoeven we niet allemaal per sé het over hetzelfde te hebben.
Jij hebt toch een automaat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
Voor de duidelijkheid IK had het niet over mijn autorijdvaardigeheden.
Daaromquote:
Hebbie een date?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is beter wel, ik zit altijd ergens anders met mijn hoofd
Dat maak jij op uit die zin? Weirdquote:
Oh maar die was exclusief voor Uc, die weet dat ik zo denk, net als haarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Tem het volgende:
Weird, weird, weird. Dat tongetje deed me het vermoeden.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh maar die was exclusief voor Uc, die weet dat ik zo denk, net als haar
Ja...met moeite, ik las verder in het Gerda-topic.quote:
Het is geen probleem, het is net wat je gewend bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:22 schreef Tem het volgende:
30 dingen tegelijk hoeft geen probleem te zijn als je een meervoudige persoonlijkheidsstoornis hebt.
Feedback of Facebook?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
Ik zie dat de goede gesprekken naar FB zijn verhuisd.
Feedbackquote:
Heej, ja zaterdagavond hèquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:35 schreef YokiKater het volgende:
Zo, hallo. Opeens is het weer druk hier
Ik zet het ook wel aan denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Maar ik ga straks wel de finale van HGT kijken, denk ik.
Doe eens pics van je moeder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:56 schreef YokiKater het volgende:
Ik hang bij mijn ouders op de bank, dus sowieso gewoon gezellig tv avondje. Met de laptop naast me voor eventuele calamiteiten.
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
Die hoyhoy-lui mogen wt mij betreft ook wel ondersteboven aan een boom worden opgeknoopt.
Van die reclame, verzekeringsmaatschappij geloof ik.quote:
Nope, zit wat zang tussen maar ook een pianist en wat dans acts.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
Dat HGT is toch niet alleen zingen?
Nou normaal niet, maar volgens mij zitten er alleen zang-acts in de finale.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
Dat HGT is toch niet alleen zingen?
Nee joh. Ik hoop dat die pianist wint.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou normaal niet, maar volgens mij zitten er alleen zang-acts in de finale.
Een penist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, zit wat zang tussen maar ook een pianist en wat dans acts.
Ik heb de halve finales niet gezien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh. Ik hoop dat die pianist wint.
Jij doet volgend jaar meequote:
Doe even een review dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
Ondertussen ga ik straks beleven hoe de Kitkat caramel is.
Die moet ik ook eens controleren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
Ondertussen ga ik straks beleven hoe de Kitkat caramel is.
Je moet het niet snel achter elkaar willen zeggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens controleren.
Gelukkig trapt iemand hem binnenkort naar een onbewoond eiland.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet het niet snel achter elkaar willen zeggen.
Kolere, die suikerspin die Gordon heet
Ik zie mezelf er wel in rondlopen, lekker bling-bling.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:15 schreef Specularium het volgende:
Die badpakken had vroeger iedereen.
Vind het niet zo.
Als je maar niet zo gaat zingen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf er wel in rondlopen, lekker bling-bling.
Ik zing sowieso niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je maar niet zo gaat zingen.
Nu je het zegtquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:24 schreef YokiKater het volgende:
Mijn moeder: "Het is wel vreselijk knap wat ze doen"
Mijn vader: "Ja, dat is patroonbehangen ook"
Bij mij is het wel om en om.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, vooral mijn vader is echt een baas in goede opmerkingen.
De mjne heeft haar momenten..helaas.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet zo heel erg scherp.
Jouw vader,quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:24 schreef YokiKater het volgende:
Mijn moeder: "Het is wel vreselijk knap wat ze doen"
Mijn vader: "Ja, dat is patroonbehangen ook"
En die staat de hele tijd voor de tv.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
De mjne heeft haar momenten..helaas.
Dat is toch lachenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
De mjne heeft haar momenten..helaas.
Nee, dan zien we niets meer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die staat de hele tijd voor de tv.
Ik ook niet, maar ik ben nog weleens bij mijn ouders.quote:
Ik ook niet maar ben vaak genoeg op visite of blijf een weekendje overnachten. Nu zijn ze er nog.quote:
Vroeger ging hij toch alleen om met Volendammers?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:30 schreef Tem het volgende:
Tijd voor belangrijke zaken, vive la frans.
Frans? Nu is kleine Dré. Wat een gedrocht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeger ging hij toch alleen om met Volendammers?
Die vind ik echt vreselijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Frans? Nu is kleine Dré. Wat een gedrocht.
quote:
Ik ga echtscheiding aanvragen hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet nodig.
Ik zie hem het liefst ook als vuurpijl.
Het is wel een goede jurk, ik wil er ook zo één.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:05 schreef Specularium het volgende:
Zit je te genieten van de jurk, Yoki?
Ze lijkt op iemand die ook wel eens in US post.
Weet de naam even niet.
Razende apenaids.quote:De muzikale vrienden van De Wereld Draait Door hebben weer in hun platenkast gekeken, om zo een ideale muziekavond samen te stellen. De Jeugd van Tegenwoordig, Racoon, Triggerfinger en het trio Shirma Rouse, Leona Philippo en Berget Lewis zijn aan de slag gegaan voor het Vara-programma en brengen gedurende vier zaterdagen hun muziekavondje op NPO3. Giel Beelen presenteert de DWDD Saturday Nights.
Gewoon in het weekend dragen en je webcam niet aanzetten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is wel een goede jurk, ik wil er ook zo één.
de jurk van Chantal is leukerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is wel een goede jurk, ik wil er ook zo één.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon in het weekend dragen en je webcam niet aanzetten.
Dn moet je even naar het Beste idee...daar is één van de juryleden vrouw geworden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]Pruik op, nageltjes gelakt en dan lekker een wijntje drinken.
TV / DWDD gast Shirma Rousequote:
Ja, weet ik. Moest ik ook aan denken. Beetje eng vind ik het.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dn moet je even naar het Beste idee...daar is één van de juryleden vrouw geworden.
Ik zag dat bij Humberto.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dn moet je even naar het Beste idee...daar is één van de juryleden vrouw geworden.
Er zijn exemplaren dat je 2x moet kijken voor je het ziet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
Ja maar een man is toch ook heel anders gebouwd.
Ja maar die waren als man al niet heel erg mannelijk, net als die ladyboys in Thailand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn exemplaren dat je 2x moet kijken voor je het ziet.
Maar ik heb het vermoeden dat het Webschip-achtige figuren zijn.
Zure bom minder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tabak is weer 20 cent duurder geworden.
En dat terwijl hij jarig is.
Dat zei ik al met Antoine.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die waren als man al niet heel erg mannelijk, net als die ladyboys in Thailand.
Marianne had ook een keer zo'n prachtige foto van haar champignonsoep.quote:
Dat was in de sc en valt wel terug te vinden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne had ook een keer zo'n prachtige foto van haar champignonsoep.
Voorschurft vond dat ook grappig.
Dit is wel echt heel slecht....en niet op de goede manier.quote:
Wat zit jij nou heel recalcitrant Karina te zeggen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is Karina met zwangerschapsverlof?
In het weekend heeft ze toch dat leven waarvan ze beweerd dat ze het niet heeft.,quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is Karina met zwangerschapsverlof?
*beweertquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het weekend heeft ze toch dat leven waarvan ze beweerd dat ze het niet heeft.,
Netjes opgevoed. Andere mensen pesten door hun naam te verbasteren is onfatsoenlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
Wat zit jij nou heel recalcitrant Karina te zeggen?
Nee ik zit gewoon niet op te letten, recalcitrante parkiet, pinda's op tv.quote:
Ja, ik had laatst nog een ban vanwege een userbash.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Netjes opgevoed. Andere mensen pesten door hun naam te verbasteren is onfatsoenlijk.
Heeft FOK! trouwens een pest-protocol?
Henktown in de trollbocht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Netjes opgevoed. Andere mensen pesten door hun naam te verbasteren is onfatsoenlijk.
Heeft FOK! trouwens een pest-protocol?
Oh echt..do tellquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst nog een ban vanwege een userbash.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Je mag mij wel bashen. Ik heb daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
Ja, ik had laatst nog een ban vanwege een userbash.
Had je er ook nog bier bij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zat laatst weer katjang pedis te eten.
Stond helemaal in de fik en gewoon dooreten.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt..do tellIk kan dat soort dingen gewoon zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet weten waarmee ik jou moet bashenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag mij wel bashen. Ik heb daar geen problemen mee.
ja dat weet ik, ik neem aan dat dat bij de crew wel goed bekend is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen gewoon zien.
Ik ook niet, maar daar gaat het nog meer van branden.quote:
Volgens mij haalt de alcohol dat scherpe randje er juist vanaf.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar gaat het nog meer van branden.
Nee, dan moet je melk drinken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij haalt de alcohol dat scherpe randje er juist vanaf.
Alleen meestal is je maag het daar niet mee eens.
Die hebben allemaal goede topics achter de schermen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik neem aan dat dat bij de crew wel goed bekend is.
Zal best jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die hebben allemaal goede topics achter de schermen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die hebben allemaal goede topics achter de schermen.
Doe je chocomel, ook goed, maar dat smaakt niet lekker bij pittig eten.quote:
Ik weet het, ik krijg pepers niet weg zonder melk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe je chocomel, ook goed, maar dat smaakt niet lekker bij pittig eten.
Gewoon terugklagen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
Mijn anus gaat wel vaak klagen de volgende dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |