Nu breng je Njos weer in verwarring.quote:
Ik wilde nog antwoorden, maar nadat ik even m'n powernap had gedaan, had ik geen zin meer.quote:
Kom dan!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb ook een Adidas jasje, kom dan!
Als dat njos is in de OP dan ga ik fappen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:43 schreef Uccie het volgende:
Oeh....als dat njos is in de OP word ik wel bang.
Wil je dat echt weten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij?
Nee, het was een retorische vraag.quote:
Hm, ik dacht dat ik wel duidelijk was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
Ik snap nooit iets van de posts van Marianne.
Je UI is wel mooi. Ik weet verder niet echt wat het is... een bloem ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij?
Dankjewel. Het is inderdaad een bloem. Ik wilde laatst mijn UI veranderen maar kon niet echt iets leuks vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Je UI is wel mooi. Ik weet verder niet echt wat het is... een bloem ofzo.
Ik snap niet dat je niet wilt weten wat we van je vinden, omdat het een retorische vraag is en dan wel uitgebreid antwoord gaat geven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium snapt niks van bovenstaande post.
Uitgebreid antwoord over die UI?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet wilt weten wat we van je vinden, omdat het een retorische vraag is en dan wel uitgebreid antwoord gaat geven.
Nu begrijpt Specularium je helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Uitgebreid antwoord over die UI?
Ben wel nieuwsgierig naar wat mensen over mij denken natuurlijk, maar het was wel een retorische vraagals reactie op de vraag of ik dat ben in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |