Met kwijl dusquote:
Altijd :$quote:
watquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:42 schreef krioro het volgende:
triple_anal_fisting_and_belly_bulge_hotkinkyjo
Damn.
Rechtermuisknop > Zoeken bij Google naar... >quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:42 schreef krioro het volgende:
Damn.
Mind fucking blown, wist niet die functie er was, thanks bro.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rechtermuisknop > Zoeken bij Google naar... >.
Zijn er echt mensen dit dat 'lekker' vinden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:42 schreef krioro het volgende:
Damn.
Je zusje gisteren nogquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen dit dat 'lekker' vinden?
Na gisteren niet meer nee.quote:
Twijfel nog!! Wel naar Loudness de 15e.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef remi1986 het volgende:
BT, ga je 29 november ook naar The Deadfaced Dimension?
ook nog wel best prijzig. 39,50 voor in principe een cd release party.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Twijfel nog!! Wel naar Loudness de 15e.
Triple anal, zeker drie van die vrouwenhandjes?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:42 schreef krioro het volgende:
Damn.
Wooww shitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:42 schreef krioro het volgende:
Damn.
Wow sweetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef remi1986 het volgende:
maar die lineup is wel vet
Angerfist
Bodyshock
Dr. Peacock
Drokz
Dyprax
Lowroller Italië
Miss K8 Oekraïne
Negative A
Noize Suppressor Italië
Nosferatu
Partyraiser
Unexist Italië
Live: The Supreme Team
Live: Wasted Mind Spanje
MC: Nolz
MC: Syco
ben je bekend met het fenomeen de speld?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef remi1986 het volgende:
en ja hoor..we hebben weer een nieuwe discussie
http://www.speld.nl/2014/(...)ten-in-zap-de-neger/
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef remi1986 het volgende:
en ja hoor..we hebben weer een nieuwe discussie
http://www.speld.nl/2014/(...)ten-in-zap-de-neger/
'Zap de Neger' wordt verboden, want racistischquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
ben je bekend met het fenomeen de speld?
Zucht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
'Zap de Neger' wordt verboden, want racistisch
Tip: De Speld is één en al sarcasmequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
'Zap de Neger' wordt verboden, want racistisch
Je verwacht het niet he van iemand die naar hartstaailfeesten gaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tip: De Speld is één en al sarcasme. FOK! heeft het van hun overgenomen.
Eens met mij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:59 schreef Modus het volgende:
Al je gymvragen kan je hier kwijt hoor Chai.
Nou, eigenlijk welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he van iemand die naar hartstaailfeesten gaat.
Vond trouwens wel chill van de burgemeester van Amsterdam dat hij, al zijn er 3 doden gevallen tijdens ADE, geen extra maatregelen oid neemt voor komende jarenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef remi1986 het volgende:
kom maar kom maar kom maar .... doet me niks
Nou als die reeks blijkbaar bedoeld is voor fatties dan zou ik niet weten waarom je er zou posten.quote:
valt toch weinig aan te doen. Pillen worden letterlijk in de kut naar binnen gesmokkeldquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond trouwens wel chill van de burgemeester van Amsterdam dat hij, al zijn er 3 doden gevallen tijdens ADE, geen extra maatregelen oid neemt voor komende jaren. Alleen dat er verplicht gratis water moet zijn geloof ik. Maar beter dan nog meer betutteling/verboden/gedoe
.
Breng Modus nou niet op het slechte pad..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
valt toch weinig aan te doen. Pillen worden letterlijk in de kut naar binnen gesmokkeld
het is mij trouwens wel een raadsel wat je met xtc op ADE moet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Breng Modus nou niet op het slechte pad..
Nee maar het had net zo goed zo'n nazi-aanpak kunnen worden, je weet het nooit.
Ik vind dat zo'n reeks bij zijn doel moet blijven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou als die reeks blijkbaar bedoeld is voor fatties dan zou ik niet weten waarom je er zou posten.
Vind dat ze gewoon alle tampons eruit moeten trekken en even de sleutelbos moeten gaan zoeken in die kutjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
valt toch weinig aan te doen. Pillen worden letterlijk in de kut naar binnen gesmokkeld
Typische Chai-post detected, 5x gelezen, maar kan er alsnog geen chocola van maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef Chai het volgende:
en even de sleutelbos moeten gaan zoeken in die kutjes.
mij heb je er niet mee hoor.. ik kijk welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dat ze gewoon alle tampons eruit moeten trekken en even de sleutelbos moeten gaan zoeken in die kutjes.
Ken je die uitdrukking van 'hij is zijn sleutels kwijt' niet als iemand in het openbaar zijn halve hand in een kut laat verdwijnen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Typische Chai-post detected, 5x gelezen, maar kan er alsnog geen chocola van maken.
nee is ook voor mij de eerste keer dat ik die leesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking van 'hij is zijn sleutels kwijt' niet als iemand in het openbaar zijn halve hand in een kut laat verdwijnen?
In het openbaar nog wel. Woon je tegenwoordig in Sodom & Gomorra?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking van 'hij is zijn sleutels kwijt' niet als iemand in het openbaar zijn halve hand in een kut laat verdwijnen?
Nee staat altijd bij plaatjes op internet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
In het openbaar nog wel. Woon je tegenwoordig in Sodom & Gomorra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |