Kunnen we wel maken van jouw lege drankflessen en een stuk hout.quote:
Vind ik leukquote:
En dan? :$quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Kunnen we wel maken van jouw lege drankflessen en een stuk hout.
Gelukkigquote:
En dan staat 4bebe op gelijke hoogte met mij en torenen we samen boven jou uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan? :$
[..]
Gelukkig
Nu ga ik pizza vreten met
DOEI![]()
Lengte is maar een getalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
En dan staat 4bebe op gelijke hoogte met mij en torenen we samen boven jou uit.
En smakelijk.
Okequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan? :$
[..]
Gelukkig
Nu ga ik pizza vreten met
DOEI![]()
doe is niet zo oppervlakkig ;s helemaol nie leuk om chloro belachelijk te maken ;squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef Chai het volgende:
Zag vandaag in de trein een meisje wat verder volgens mij helemaal niet zo harig was, maar op haar vingers had ze vies donker zwart haar, zoals alleen mannen dat soms hebben.
[ afbeelding ]
Dit zou ik epileren hoor, al is het misschien een beetje pijnlijk.
Sexyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest hier aan denken
[ afbeelding ]
tepelhaar is pijnlijkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef Chai het volgende:
Zag vandaag in de trein een meisje wat verder volgens mij helemaal niet zo harig was, maar op haar vingers had ze vies donker zwart haar, zoals alleen mannen dat soms hebben.
[ afbeelding ]
Dit zou ik epileren hoor, al is het misschien een beetje pijnlijk.
Maat van me doet aan beeldhouwen en bij dit werk moet altijd aan ook zo'n beest denken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest hier aan denken
[ afbeelding ]
Dit, ja.quote:
Gastrolletje in dit deel.quote:
Specialequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
Wat voor pizza??
Inb4 een ronde met tomatensaus en kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |