SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De naam is Theodor, dank u hartelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze leuke opmerking, Hans.
Identiteitscrisis, Gideon?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
De naam is Theodor, dank u hartelijk.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gvd zou ze allemaal permbans geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr aan de mods
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:44 schreef peterkailey het volgende:
*ahum*
Niemand die doorhad dat het een lemming was:
KLB / Te veel Belgen op FOK
LEMMINGGGGGG!!!11!!1 ARRRRHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_____________!!!!!
.
.
.
.
Bijgaande:Nee. Dit is een kopie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr aan de mods
Een lemming is bvb als je een klacht hebt over een postbode en dat iemand anders die postbode speelt in een ander topic.
Alleen een Belg zou die fout maken. TS is Belgisch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Dit is een kopie.
Een lemming is bvb als je een klacht hebt over een postbode en dat iemand anders die postbode speelt in een ander topic.
Nee, er zit overduidelijk een uitroepteken in de TT.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Dit is een kopie.
Jacques Brel was een Brusselaar manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vlaanderen.![]()
![]()
Jacquel Brel.
ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
Ik merk helemaal geen toename, eerder een afname. Ik heb capuchon_jongen al een tijd niet zien posten.
Dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:18 schreef Kiid het volgende:
Zou wel een goed idee zijn en dan kunnen ook de mensen uit Limburg & Brabant ernaar toe. Dan nog een fok.fr voor Friesland en we kunnen eindelijk eens fatsoenlijke discussies houden
Jij hebt helemaal niets te zeggen lowlife tokkiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Liever 100 ruziezoekers, 25 fietsendieven en wat overvallers dan 1 jood man![]()
![]()
![]()
Want?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Liever 100 Marokkanen, 25 Turken en wat Somaliërs dan 1 jood man![]()
![]()
![]()
Ken de geschiedenis van je zuiderburen. Brussel werd pas een gewest ongeveer 10 jaar na de dood van Jacques.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jacques Brel was een Brusselaar man
Omdat hij moslim is haat hij inherent joden. Daarbij kaartte hij dit aan omdat ik de vlag van israel in mijn UI heb.quote:
Oh ja, dieskriemienaasi roepen om het minste geringste, maar joden moeten dood. was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat hij moslim is haat hij inherent joden. Daarbij kaartte hij dit aan omdat ik de vlag van israel in mijn UI heb.
Tuurlijk moeten de joden dood. Ze kregen een stukje Brits mandaatgebied in het Midden Oosten, en toen de moslims dat niet wilden sloegen ze alle vredesakkoorden af en gingen ze in de aanvalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dieskriemienaasi roepen om het minste geringste, maar joden moeten dood. was ik even vergeten.
Als je niet zo goed weet hoe je moeilijke woorden gebruikt, kun je het beter niet doen denk ik, dit is ook geen gezicht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:30 schreef GhpH het volgende:
Omdat hij moslim is haat hij inherent joden.
Als iets inherent is aan een systeem dan betekent dat toch dat het automatisch verboden ermee is. Zo zijn moslims en jodenhaat vaak verboden merk ik op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je niet zo goed weet hoe je moeilijke woorden gebruikt, kun je het beter niet doen denk ik, dit is ook geen gezicht.
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
arme jongen, je doet zo hard je best om grappig te zijn maar niemand vind je grappig.
Iedereen haat je, je ouders hebben je afgestoten en je word elke avond achter het station geneukt in je reet voor een tientje om je drugs te kopen.
Niemand mag je, je hebt het gevoel dat je alleen bent en dat ben je ook.
Spring voor een trein of snij je polsen door zodat wij verlost zijn van jou.
Amen
Lees je eigen zin nou eens. Er staat nu omdat omdat. Als moslims haat hij inherent joden kan. Dit niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als iets inherent is aan een systeem dan betekent dat toch dat het automatisch verboden ermee is. Zo zijn moslims en jodenhaat vaak verboden merk ik op.
Misschien heb ik het fout in de zin geplaatst. Kan zijn.
Zeiken over taal is wel het afvoerputje van de mensen die geen argumenten hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lees je eigen zin nou eens. Er staat nu omdat omdat. Als moslims haat hij inherent joden kan. Dit niet.
Je taalgebruik is wat dat betreft wel een goede afspiegeling van je geest.
Het is gewoon opvallend dat je zelfs in hoe je taal gebruikt jezelf overschreeuwd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zeiken over taal is wel het afvoerputje van de mensen die geen argumenten hebben.
Overschreeuwt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend dat je zelfs in hoe je taal gebruikt jezelf overschreeuwd.
Tja die zwakke spelletjes van voederbietel kan ik ook spelen. Als hij uitgeluld is verlaag ik me soms naar zijn niveau omdat ik merk dat mijn argumenten hem erg raken.quote:
Daarbij, ik voel geen nood om mijn taal te sugarcoaten. Ik ben gewoon direct en to the point. Iets dat jij ook zou moeten leren met argumenterenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend dat je zelfs in hoe je taal gebruikt jezelf overschreeuwd.
Je bent een stier met rode oogkleppen op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Daarbij, ik voel geen nood om mijn taal te sugarcoaten. Ik ben gewoon direct en to the point. Iets dat jij ook zou moeten leren met argumenteren
Dat vind jij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent een stier met rode oogkleppen op.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Te verstandelijk beperkt om je mening zelf te kunnen verwoorden?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Te verstandelijk beperkt om je mening zelf te kunnen verwoorden?
Liever Belgen, Joden en Marokkanen dan die kut Somaliërs. Hele dag beetje qat kauwen en naar wijven schreeuwen op Damstraat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Liever 100 Marokkanen, 25 Turken en wat Somaliërs dan 1 jood man![]()
![]()
![]()
quote:
Twee keer zelfs.quote:
Oke leuk boeiend doeiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Twee keer zelfs.
Stel je eens voor dat je dat met al je reacties zou doen, dan zou je FOK! dubbel zo hard vertyfen.
Anonymousquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |