Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun jij niet een keer ophoeren met die kutvlaggetjes van je?
"Ja maar zij begonnenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Als joodjes zich nog eens afvragen waarom PSV'ers ze uitlachen als ze achterkomen, lees dan eens zo'n topic als vanavond terug, hypocriet volk
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Als joodjes zich nog eens afvragen waarom PSV'ers ze uitlachen als ze achterkomen, lees dan eens zo'n topic als vanavond terug, hypocriet volk
beetje kip en ei verhaal he, zo erg als afgelopen dinsdag was het zeker niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
5-1quote:
Als ik FA was had ik je geband voor die kutvlaggetjes van je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee.
Ik mag dat gewoon posten.
Gelukkig ben jij geen FA.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik FA was had ik je geband voor die kutvlaggetjes van je.
Wat valt er te lachen om Ajax? 4 keer kampioen en verslaan regelmatig topclubs. PSV daarin tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Naja de 5-1 tegen Pec was wel lachenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen om Ajax? 4 keer kampioen en verslaan regelmatig topclubs. PSV daarin tegen.
1-3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen om Ajax? 4 keer kampioen en verslaan regelmatig topclubs. PSV daarin tegen.
Oke touche.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja de 5-1 tegen Pec was wel lachen
Zeker, dan was je al helemaal nooit meer in KLB gekomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuk voor je. Jammer dat je geen mod bent geworden uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |