Dat is logisch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Luuk schiet op goal
Balbezit voor de grieken.
Jozefzoonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is logisch.
- Keeper redt
- Doelpunt waardoor Panathinaikos af mag trappen
- Doeltrap
Een rebound zou nog kunnen hequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is logisch.
- Keeper redt
- Doelpunt waardoor Panathinaikos af mag trappen
- Doeltrap
Maar wel de eerste die de sprint terug trekt. Speelt idd een zwakke 2de helft, maar blijft verdedigend wel arbeid verrichten, waar ik anderen zie verzaken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maher speelt een matige 2e heflt
hou opquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een rebound zou nog kunnen he
gozer leef jij ook nogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Die Jetro adoratie is gedateerd. Ik zag hem al schitteren op zijn zestiende tegen Cambuur. Spontaan fan.
Dat is best laat. Ik zag hem al schitteren op de pleintjes van de Rotterdamse ghetto'squote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Die Jetro adoratie is gedateerd. Ik zag hem al schitteren op zijn zestiende tegen Cambuur. Spontaan fan.
Sierd herstelt het tenminste, in tegenstelling tot Reitsma die alle negers door elkaar haalt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Denken dat Jozefzoon zoiets kan
Sierd, please
Wij waren de eersten op de bandwagon. Er schuilt wel een Piet de Visser in ons.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is best laat. Ik zag hem al schitteren op de pleintjes van de Rotterdamse ghetto's
Reitsmaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sierd herstelt het tenminste, in tegenstelling tot Reitsma die alle negers door elkaar haalt.
jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:44 schreef Coco98 het volgende:
PSV heeft normaal toch altijd een van de beste grasvelden?
Dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reitsma
Als ebola een voetbalcommentator was...
Als jij er een opent kom ik supporten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er een Jorrit Hendrix fantopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |