Niet alles natuurlijk, maar het kan handig zijn voor uitspatiëren vanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ow ja Latex, dat werkt ook op Fok! geloof ik, heb ik wel eens iets mee gedaan, dacht ik.
Formules is het handig voor, maar het kost zoveel tijd om alles goed onder elkaar te krijgen dat ik wel weer gewoon H2O type.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet alles natuurlijk, maar het kan handig zijn voor uitspatiëren vanwoorden als je dat wil. Of natuurlijk formules oppennen, dat kan ook.
Stiekem is het ook handig voor het maken van lijsten, tabellen en kopjes zonder overdreven bemoeizucht van Word maar wel met controle.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Formules is het handig voor, maar het kost zoveel tijd om alles goed onder elkaar te krijgen dat ik wel weer gewoon H2O type.
Nope. Nummer bestaat niet eensquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Dr.Nick het zeeuwse strand van Blof, die heb je vast wel
Heb je een handig linkje voor mij? met tips en zo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stiekem is het ook handig voor het maken van lijsten, tabellen en kopjes zonder overdreven bemoeizucht van Word maar wel met controle.
Ik vrees dat lijstjes en tabellen met de Latex-engine van FOK! ook niet gaan werken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je een handig linkje voor mij? met tips en zo?
Lijstjes op Fok! gaat makkelijk, tabellen niet
• punt één
• punt twee
•
OK, de zeeuwse kust danquote:
Ja, wist ik veel dat zeeland geen strand heeftquote:
We hebben wel strandenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat zeeland geen strand heeft
Kust = zand, dacht ik behalve bij Dover, dan heb je de witte kliffen, maar dan denk ik aan Vera Lynn en niet aan Blof.
Ja, ja, dat jij als Zeeuws meisje niet direct begreep wat ik bedoelde valt mij tegenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Mijn favoriete band
Ow nee, ik ben in de war
Ik snap de blof 'haat' niet echtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:21 schreef d4v1d het volgende:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Fogel het volgende:
Mijn laptop vond het noodzakelijk om een bijna-dood-ervaring te simuleren. Maar ik ben er weer
Terustenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga mijn zieke botten naar bed slepen
Dank je voor de tunes Dr. Nick
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga weer eens truck simulator opstarten.
Natuurlijk met nick op de achtergrond
Vertelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben even met paarden dingen bezig, iemand behoeden voor een grote fout....
iemand die een paard wil kopen en ik denk dat het iet verstandig is..quote:
Als je je vinger op je scherm legt, moet je je scherm daarna schoonmakenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iemand die een paard wil kopen en ik denk dat het iet verstandig is..
ben even wat filmpjes van dat beest aan het kijken...
er klopt iets niet aan dat beest en ik kan er geen vinger opleggen...
hij loopt in ieder geval bagger
Ah, ok.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hmm goed dat je dan waarschuwt idd!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:48 schreef Fogel het volgende:
Uhm, DJ, kleine tip: als je in Denemarken of Noorwegen bent moet je Kjukken niet als "kuken" uitspreken, dat betekent lul.
Het is meer een "tj"-geluid kan een "k"-geluid.
Tj als in de Zweedse 20?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:48 schreef Fogel het volgende:
Uhm, DJ, kleine tip: als je in Denemarken of Noorwegen bent moet je Kjukken niet als "kuken" uitspreken, dat betekent lul.
Het is meer een "tj"-geluid kan een "k"-geluid.
Dat scheeltquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef Fogel het volgende:
Het verschil tussen de tj, sj, en kj klanken is bijna niet hoorbaar, maar oh zo belangrijk
Ik heb er een jaar of 10 over gedaanquote:
Kjempe en Sjelden spreek je toch hetzelfde uit in het begin?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar of 10 over gedaan
Nein!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kjempe en Sjelden spreek je toch hetzelfde uit in het begin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nein!
Skjære en kjære ook niet.
Kjede en skjede ook niet, en dat verschil is wel interessant. De tieners van vandaag de dag spreken het steeds slechter uit. Een ca 15-jarige vriendin van een nichtje van mijn vrouw vroeg me eens of ik haar skjede wilde zien, maar ze bedoelde eigenlijk kjede. Best een groot verschil en ik heb vriendelijk bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Skj spreek je de k wel uit toch?
Zoals je hoort zit er toch echt verschil inquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij Skj spreek je de k wel uit toch?
Ik hoor het nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoals je hoort zit er toch echt verschil in
Dus zwakke achterbenen / gluteus maximus?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga iemand een ritje Leeuwarden besparen
De bespiering klopt niet, en er zit geen achterkant op...
dat klinkt raar, maar dat is wat er mis is...
Als een paard galop doet springt hij op zijn achterbenen en rolt door op zijn voorbenen en deze doet het precies andersom en da's nie goe nie
Het rare is, de achterkant is overbespierd en de voorboeg mist wat dat betreft teveel naar mijn zin, dus ik denk ik iets met heup of rug....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zwakke achterbenen / gluteus maximus?
Hmmm een ander spiergebruik ter compensatie van pijn ergens misschien dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het rare is, de achterkant is overbespierd en de voorboeg mist wat dat betreft teveel naar mijn zin, dus ik denk ik iets met heup of rug....
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm een ander spiergebruik ter compensatie van pijn ergens misschien dus?
Heb je ook een foto gezien van als-ie gewoon staat?
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd!Zaten weer toffe tunes tussen!
Værsågodquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef Symphonic het volgende:
Nick bedankt, ik was niet veel in het topic, maar heb wel de hele show gehoord op dat ene 911 nummer na
tailgodquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt, maar ik ben een god ja
yupyupquote:
Hey Meltingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:25 schreef Melting het volgende:
Waarom geeft D4v1d een rondje als ik er niet bij ben?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:25 schreef Melting het volgende:
Waarom geeft D4v1d een rondje als ik er niet bij ben?
/me fluistert zachtjes halloquote:
Halloquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
[me=knokkels]fluistert zachtjes hallo[/me]
Alles wel Bubblesquote:
Weekendquote:
Oh gezellig!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weekend![]()
En zondag verjaardag @ zwager
quote:
Stephquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef ToT het volgende:
LOL @ o Fortuna!
Lekkere stem dit trouwens!
Ik heb mijn bieb zojuist weer enorm vervuild!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is de randjes van zijn muziekbieb even aan het leegschrapen, zodat alles weer een beetje netjes ligt, in mapjes enzo
quote:
Er zullen ongetwijfeld wel logo's van die grootte bestaan, maar bedoel je van FOK! ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:24 schreef d4v1d het volgende:
Zwerft er ergens een 64x64 (of groter) logo rond? Wil hem even in mn task bar zetten, maar met een logo van 16 bij 16 pixels is het niet heel mooi
Nee van radio49quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld wel logo's van die grootte bestaan, maar bedoel je van FOK! ?
Ahhhh right!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee van radio49
[ afbeelding ] heb wel die, maar dat wordt niet mooi als je dat uitrekt.
lolwhutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |