quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
ties wordt de nieuwe erik maar dan irritant
ARW? nog steeds met die juist/onjuist vragen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:52 schreef Accursius het volgende:
Eerste tentamen gehad, ging goed. Nu nog rechtsgeschiedenis
Correct, 13 vragen rechtsvorming en 7 aan de hand van een arrest. Moet wel zeggen dat ik dat arrest lastig vond. Kon ik niet echt "grip" op krijgen. Maar goed, is de norm gewoon altijd het aantal punten wat je haalt? Gezien je er 100 punten totaal kon halen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ARW? nog steeds met die juist/onjuist vragen?
Ik heb geen idee, toen hadden we JVA waarbij we een arrest moesten ontleden etc. Volgens mij kon je daar 20 punten voor halen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:55 schreef Accursius het volgende:
[..]
Correct, 13 vragen rechtsvorming en 7 aan de hand van een arrest. Moet wel zeggen dat ik dat arrest lastig vond. Kon ik niet echt "grip" op krijgen. Maar goed, is de norm gewoon altijd het aantal punten wat je haalt? Gezien je er 100 punten totaal kon halen.
Aahh oke oke, nja ik ga het vanzelf meemaken. Een voldoende zit er zeker in. Ik hoop alleen wel op een 7.0+ gezien de tijd en moeite die ik erin heb gestokenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, toen hadden we JVA waarbij we een arrest moesten ontleden etc. Volgens mij kon je daar 20 punten voor halen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
ties wordt de nieuwe erik maar dan irritant
Ik vind van welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet iets waar je blij mee moet zijn eigenlijk
Bij Erik is het scherp en grappig. Jij zegt gewoon bij elke negatieve post "lekker voor je" met de creativiteit en komische timing van een blok beton.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij Erik is het scherp en grappig. Jij zegt gewoon bij elke negatieve post "lekker voor je" met de creativiteit en komische timing van een blok beton.
Nu de vraag of hij ophoudt en normaal gaat posten of juist niet om het niet te laten lijken alsof het hem iets interesseert wat wij zeggen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) wiellagers voor een 18-tons vrachtwagen
b) Karvan Cevitam
c) drie seksspeeltjes naar keuze van het merk Aars Aequi
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij Erik is het scherp en grappig. Jij zegt gewoon bij elke negatieve post "lekker voor je" met de creativiteit en komische timing van een blok beton.
Je hebt me door, chapeau!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij zegt gewoon bij elke negatieve post "lekker voor je"
zinloos. Tegen 12 ben je gaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:47 schreef Tchock het volgende:
Komend blok college van 9 tot 8 op woensdag zonder pauze.
Winterquote:
Schaatsen kijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Winter
tenzij je lekker binnen kan zitten met warme chocolademelk, kijkend naar het schaatsen en het buiten sneeuwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |