Heb haar al een DM gestuurdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:31 schreef SunGym het volgende:
[..]
Lekker Weiss, als dit geen neuken wordt...
Uhu, meestal win ik het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij maakt altijd ruzie met jezelf of je wel of niet naar je moeder gaat?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
Heb haar al een DM gestuurd![]()
Komt wel goed denk ik
![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vertel altijd tijd, locatie, reden. Dit agz ik naar hele hippe dingen ga en the peasants daar graag de ogen mee uit steek
Als ze dan vragen of ze me aan mogen raken zeg ik
Dit dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
Ik vind zijn opmerking hartstikke normaal. Want waarom zou je als vrouw zijnde zoiets vermelden als je niet wil dat hij mee gaat?
In het begin (met name voor de eerste date) kan ik veel appen wel begrijpen. Dan 'test' je toch een beetje hoe iemand is voor de date. Maar als de klik er is spreek ik daarna ook liever af i.p.v. te appen. Dat werkt gewoon beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef BeamofLight het volgende:
relaties die voor 87% uit app-contact bestaan zijn sws nogal matig
Ja, ik ga vanavond naar de kroeg. Ben gisteren al bij je moeder geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:32 schreef Leonos het volgende:
Ik ga vanavond op visite bij mijn moeder, jij al plannen?
Had je alwèèr een vieze luierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Ja, ik ga vanavond naar de kroeg. Ben gisteren al bij je moeder geweest.
Haha, gisteravond de reportage over 'Adult Babies' gezien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Had je alwèèr een vieze luier?!
Daarom vond ik de Tinder-reeks ook zo hilarisch. Iedereen waande zich PUA in die reeks omdat ze af en toe een paar matches haddenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef BeamofLight het volgende:
relaties die voor 87% uit app-contact bestaan zijn sws nogal matig
Vanwaar dat cynisme de hele tijd? Voor sommigen betekent dat heel veel, omdat ze onzeker zijn etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daarom vond ik de Tinder-reeks ook zo hilarisch. Iedereen waande zich PUA in die reeks omdat ze af en toe een paar matches hadden![]()
Alsof ze er echt voor wat hadden gedaan
Dat is onze zure huisaap. Niet veel van aantrekken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vanwaar dat cynisme de hele tijd? Voor sommigen betekent dat heel veel, omdat ze onzeker zijn etc.
En anderen worden er onzekerder van omdat ze geen matches hebben. En nee, ik prijs mezelf gelukkig dat ik dat niet ben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vanwaar dat cynisme de hele tijd? Voor sommigen betekent dat heel veel, omdat ze onzeker zijn etc.
maar het betekend juist niks?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lekker negatief denken idd, kan het alleen maar beter worden toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:28 schreef Silenus het volgende:
Nou je hebt de juiste feeling al lekker te pakken, dat gaat helemaal goedkomen vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |