Wat jij wil johquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Doet er niet toe, gewoon lurken.
Dat heb je nu ze de Tinder-reeks hebben dichtgegooid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet dat ik het ook doe maar er word wel veel geslowchat
"Mijn allesies" ook echtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ik Nikkie heb gespot.
[ afbeelding ]
Dat ze het heeft over een feestje wil nog niet zeggen dat je ook meteen uitgenodigd bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:15 schreef K44S het volgende:
Jammmer maar helaas... ik gooi het denk ik nog op 1 date.
Maar de kans is klein dat het wat word. Ze gaat het hebben over een feestje.... (simpel weg uitgaan ).. en zeg ik ; nee sorry ik kan niet komen. Zegt ze ik vroeg niet of je mee ging? .... w t f( terwijl ze duidelijk aangaf hoe en wat qua feestje... )
ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze het heeft over een feestje wil nog niet zeggen dat je ook meteen uitgenodigd bent.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Algemeen bekend dacht ik zo
Je moet alleen goed zoeken ondertussen(dus is t veilig te zeggen
)
Geef ik je gelijk in.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze het heeft over een feestje wil nog niet zeggen dat je ook meteen uitgenodigd bent.
Vrouwenvraag vergelijken met voetbal.. nooit doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in.
Maar waar moet ik in vredesnaam aan denken als ze vraagt of ik nog ga feesten?
Laat ik het zo zeggen: ze zij had het via de app allemaal zó gezegd dat het bij mij allemaal over kwam als een soort uitnodiging.
Net zoiets als dat ik tegen een vriend zeg: ik ga zo potje trainen met voetbal en we hebben . 7 man.. ga jij ook voetballen? En dan zeggen: ik vroeg niet of je mee doet?
Dat is ook best wel opdringerig, zelf-uitnodigend, ook best een "WTFquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:15 schreef K44S het volgende:
Jammmer maar helaas... ik gooi het denk ik nog op 1 date.
Maar de kans is klein dat het wat word. Ze gaat het hebben over een feestje.... (simpel weg uitgaan ).. en zeg ik ; nee sorry ik kan niet komen. Zegt ze ik vroeg niet of je mee ging? .... w t f( terwijl ze duidelijk aangaf hoe en wat qua feestje... )
Deze milf is open-minded: ATM, DP!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ik Nikkie heb gespot.
[ afbeelding ]
Van beide kanten wel een raar berichtje. Om zo maar out of the blue te zeggen dat je een feestje hebt, met alle details zoals tijd & locatie meegestuurd... (dat zei K44S toch?)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is ook best wel opdringerig, zelf-uitnodigend, ook best een "WTF" waard.
Haar reactie is dan ook zeer begrijpelijk. Vind ik dan.
"Ga jij nog wat leuks doen?"quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:02 schreef Trankilo het volgende:
Van beide kanten wel een raar berichtje. Om zo maar out of the blue te zeggen dat je een feestje hebt, met alle details zoals tijd & locatie meegestuurd... (dat zei K44S toch?)
Dat komt wel over als een soort van uitnodiging.
Haar reactie zie ik dan weer als een soort van zelfbescherming tegen de afwijzing. Maar misschien zoek ik er wel te veel achter.
Ik dus ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Ga jij nog wat leuks doen?"
"Ja feestje, zaterdag 8 uur, daar en daar, ga jij nog uit?"
"ow ik kan niet hoor"
Zo zie ik het voor mij
Waarom stuurt die chick dan in godsnaam een tijdstip en locatie? Die laatste vraag "ga jij nog uit?" doet 't hem eigenlijk. Als ze data stuurde, tsja, dan hoef je er niet op te reageren. Maar zonder die vraag lijkt het wel een uitnodiging.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Ga jij nog wat leuks doen?"
"Ja feestje, zaterdag 8 uur, daar en daar, ga jij nog uit?"
"ow ik kan niet hoor"
Zo zie ik het voor mij
Nee het is geen uitnodiging. "Kom je ook / Wil je ook komen? " dat zijn uitnodigingen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:16 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Waarom stuurt die chick dan in godsnaam een tijdstip en locatie? Die laatste vraag "ga jij nog uit?" doet 't hem eigenlijk. Als ze data stuurde, tsja, dan hoef je er niet op te reageren. Maar zonder die vraag lijkt het wel een uitnodiging.
Je wee twel vrouwen.. praten teveel, geven te veel details. blablaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
Ik vind zijn opmerking hartstikke normaal. Want waarom zou je als vrouw zijnde zoiets vermelden als je niet wil dat hij mee gaat?
Lekker Weiss, als dit geen neuken wordt...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wee twel vrouwen.. praten teveel, geven te veel details. blabla
Maar ik ga vanavond poolen in Amersfoort om 8 uur. Jij al plannen?
Ik wil gvd niet naar je moeder!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:32 schreef Leonos het volgende:
Ik ga vanavond op visite bij mijn moeder, jij al plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |