quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog liever Battlefield 4 met bugs dan CoD deel 367a archiefkast 34 afdeling 5 op verdieping 7.
hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nu jij nog aan de ketting in het kinderdagverblijf.
We gaan samen bebe.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso! Mei kan niet snel genoeg komen
De barbell is zo sterk dat je hem direct mist als die niet geplaats word.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik mis je barbellreferentie vriend.
Ufff kan niet wachten!quote:
Ik jou ookquote:
Mn omvang is wel flink geslonken. Nu is bh's kopen een nog grotere uitdaging gewordenquote:
Nee. Maar het zal mij niks verbazen als mijn notes de afgelopen weken flink zijn toegenomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:30 schreef Klokov het volgende:
Heeft iedereen een ban omdat ze een LIF hebben gepost?
Hulkbusterquote:
White chocolatequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Meestal zijn die echt smerig. Neem al jaren cookies & cream of white chocolate.
Ik ben fan van de lemon ice. Nou ja, straks eerst maar weer eens sporten en daarna pindakaassmurrie proberen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik krijg dus meuk met smaakjes dus echt niet weg he. Gewoon neutraal hiero.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben fan van de lemon ice. Nou ja, straks eerst maar weer eens sporten en daarna pindakaassmurrie proberen.
Pssst pssst vrouwtjes post jullie macro's.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg dus meuk met smaakjes dus echt niet weg he. Gewoon neutraal hiero.
Heb je het ff gezellig met jezelf?quote:
Kijk, ik ga gewoon geen oordeel vellen over het feit dat je een viesse junkie bent. Leef en laat leven zeg ik altijd. Zo hoort het gewoon.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:04 schreef fathank het volgende:
Geen whey masterrace
Ik koop liever drugs van dat geld. Dat werkt tenminste in je cut
ja tog jij snapt hetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kijk, ik ga gewoon geen oordeel vellen over het feit dat je een viesse junkie bent. Leef en laat leven zeg ik altijd. Zo hoort het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |