Als ze willen wedijveren met IMDB moetenze dat vooral niet doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
GGMM kan beter moderator worden op Moviemeter
Ik begrijp je niet, sorry. Er komt ook zoveel getroll en onzin uit je vingers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal ik het anderen even letter voor letter voor je spellen?
Ik vind het erg jammer om een discussie te voeren over een slechte film. Ik vond het boek wel aardig, maar de film sloeg alles.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo vond je die slecht? en welke vond je slechter, de eerste of de tweede keer?
ja doe maarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal ik het anderen even letter voor letter voor je spellen?
Troll.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer om een discussie te voeren over een slechte film. Ik vond het boek wel aardig, maar de film sloeg alles.
Ik verspeel hier dan ook geen aandacht meer aan.
Dat komt omdat ze vannacht 2 kootjes diep in je reet hebben gezeten, nu ben ik besmet met het Etsu-bullshitvirusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, sorry. Er komt ook zoveel getroll en onzin uit je vingers.
Gewoon FOK! topic aanmaken, mij regelen en het wordt vanzelf leuk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vannacht was er ook een toffe film met Nazizombies Johannes op RTL 7
Død snø (2009) - IMDb
Omdat jij niet verder komt dan wat matige films uit 2013 ofzo op te noemen? Pff.. Ecte kenners hoorquote:
Je was al naar bed, waarschijnlijk omdat je moest koken voor de boys en een goede indruk wilde maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon FOK! topic aanmaken, mij regelen en het wordt vanzelf leuk.
Ik lees alleen maar 'blablablahwmslabakaejrnenzhak', dus veel kan ik niet uit je post halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze vannacht 2 kootjes diep in je reet hebben gezeten, nu ben ik besmet met het Etsu-bullshitvirus
Die film is van maart 2014 sukkelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij niet verder komt dan wat matige films uit 2013 ofzo op te noemen? Pff.. Ecte kenners hoor
Johannes trollt manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij niet verder komt dan wat matige films uit 2013 ofzo op te noemen? Pff.. Ecte kenners hoor
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60#3985577
Dan is het wellicht tijd voor een ander montuurtje en doe daar ook gelijk een paar goede glazen bij rotzak.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar 'blablablahwmslabakaejrnenzhak', dus veel kan ik niet uit je post halen.
Bij deze mijn excuses.
Waarvan akte door Paxconquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nachtbagger is de oplossing. Zoals het altijd al was
Al kwam die pas volgend jaar uit, het blijven matige filmsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Die film is van maart 2014 sukkel
Dat was het argument nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al kwam die pas volgend jaar uit, het blijven matige films
Je bent grappig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan is het wellicht tijd voor een ander montuurtje en doe daar ook gelijk een paar goede glazen bij rotzak.
The Room is echt geniaal. Onbewust slechte films zijn beter dan bewust slechte films.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Johannes trollt manDat je dat niet door hebt..
En voor een meisje is Divergent gewoon een leuke film, wat doe je moeilijk
deze man is jelly xDquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!ker geilt op alles met "fylax" erin
Ik wilde gewoon bekijken of jij echt elke film hebt gekeken zoals je zei. Dan maakt het niet uit of we een film bespreken die goed of matig is. Het is toevallig een film die ik heel goed ken en aan de hand van die kennis kan ik kijken of jij hem wel echt hebt gezien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al kwam die pas volgend jaar uit, het blijven matige films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |