Geen sier?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan niet, Elan. Het interesseer me geen sier wie of wat je gelooft.
In die film? Dat ze vast zat in die bak water.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, wat vond je de slechtste? de allllllleeeeeeer slechtste scene? beetje inhoudelijk graag
Wacht maar tot je zijn Twitter zietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind zijn moviemeter account wel grappig moet ik zeggen.
Jaquote:
Ik vind die films matig. En dan druk ik het zacht uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit een matig argument.
Hij heeft wel een serieus goed top 10 lijstjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind zijn moviemeter account wel grappig moet ik zeggen.
hoezo vond je die slecht? en welke vond je slechter, de eerste of de tweede keer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In die film? Dat ze vast zat in die bak water.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60#3985577
Kan je niet even stikken in nasi a la Iwanius? Zou het beste zijn voor iedereen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen sier?![]()
Wat is dit voor achtergesteld hoerendialect
Ga je mond spoelen drollenlikkende papzak.
Tevens A: als jij meegaat ga ik Johannes niet meer meeten dat zou hij nooit riskeren, daarbij B zou je alleen maar door het concert heen krijsen als een baby.
Dus nee jij mag niet mee.
Voor jou ja, verder niemand omdat je me niet aan kan laffe labradoedelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je niet even stikken in nasi a la Iwanius? Zou het beste zijn voor iedereen.
slaap lekker xquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
Nou, ik ga maar slapen. Welterusten. Hopelijk spreek ik jullie morgen weer.
Slaap lekker JanCeesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
Nou, ik ga maar slapen. Welterusten. Hopelijk spreek ik jullie morgen weer.
quote:
Vannacht was er ook een toffe film met Nazizombies Johannes op RTL 7quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Legendarisch FOK! topic was dat trouwens.
TV / [Topfilm] SS Doomtrooper nu
Wat zeg je?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor jou ja, verder niemand omdat je me niet aan kan laffe labradoedel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |