Ik weet niet wat jou verteld is, maar ik ga mee met Johannes en Paxcon hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zal nooit Mark met hem mogen aanhoren zo hebben we allemaal wel iets tegen he
Beiden even matig... Ik vond vooral Juliette Danielle erg slecht in The Room trouwens, oioioi...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke vind jij beter, The Room of SS Doomtrooper?
Oké nu weet ik dat je onzin lult, want het waren allebei topfilmsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beiden even matig... Ik vond vooral Juliette Danielle erg slecht in The Room trouwens, oioioi...
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Feyenoord, domme konkoclub is het ook op dat vlak.
Ik zal het hem nooit vergeven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Pax zijn bord zo vol schepte, dan had je meer van mijn nasi kunnen hebben.
Ik kan zo 100 betere noemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké nu weet ik dat je onzin lult, want het waren allebei topfilms
Ja hoor echt niet hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou verteld is, maar ik ga mee met Johannes en Paxcon hoor.
Doe eensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan zo 100 betere noemen.
Ik kan geen 1 betere opnoemen. Want die zijn er niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan zo 100 betere noemen.
weer 5:40?quote:
Omdat je een vuige nazi bent?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan geen 1 betere opnoemen. Want die zijn er niet.
Dan niet, Elan. Het interesseert me geen sier wie of wat je gelooft.quote:
Wat vond je de mooiste scene uit Divergent?quote:
De aftiteling.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat vond je de mooiste scene uit Divergent?
Ik vind dit een matig argument.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat je een vuige nazi bent?
Oke, wat vond je de slechtste? de allllllleeeeeeer slechtste scene? beetje inhoudelijk graagquote:
Triest. Heel erg triest. Ik heb een trauma opgelopen na het zien van deze film. Triest... héél, héél, héééél erg diep triest..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan geen 1 betere opnoemen. Want die zijn er niet.
hij is een echte lamlulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |