quote:Chick crack
Betekenis: Elk spiritueel of psychologisch onderwerp dat de meeste vrouwen aanspreekt maar de meeste mannen niet interesseert, zoals astrologie, tarotkaarten en persoonlijkheidstests.
Oorsprong: Tyler Durden.
Visie van MasterFlirt: MasterFlirt is geen voorstander van het instuderen van trucjes. Dit vooral omdat situaties vaak net even anders lopen dan voorzien. Daarnaast is het zo dat trucjes je niet verder helpen dan de uitkomst van dit trucje. Vanuit interesse ontstaan echter vele verrassende zaken. Alleen om in contact met vrouwen te komen je ontwikkelen, op welk gebied dan ook, zal je geen vooruitgang in je leven bieden. MasterFlirt richt zich voornamelijk op duurzame ontwikkeling.
quote:Driehoekig staren
Betekenis: een techniek die vlak voor een poging om een vrouw te zoenen wordt gebruikt, waarbij een man, terwijl hij oogcontact maakt, verscheidene vluchtige, suggestieve blikken op haar lippen werpt.
Oorsprong: Mystery.
Visie van MasterFlirt: Non verbale communicatie en suggestie helpen bij het bereiken van de doelstelling.
quote:Holenmangedrag
Betekenis: Op een directe en agressieve manier fysiek contact uitlokken, en op seks aansturen, met een toestemmende vrouw; gebaseerd op het idee dat de eerste mensen geen intelligentie en woorden maar instinct en kracht gebruikten om te paren.
Oorsprong: Neil Strauss
Visie van masterFlirt: Duidelijkheid in communicatie zorgt ervoor dat ruis geminimaliseerd wordt. Vooral mannen draaien vaak om de boodschap die zij willen overbrengen heen. Agressiviteit en overrompelen is niet de aanpak die MasterFlirt nastreeft. Doelgericht en effectief communiceren is dat wel.
Oh nee tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pick Up Artist, heb ik net opgezocht. Een groepering die flirten aanpakt als een zeer trieste wetenschap. Lees onder andere dit soort triestheid: http://www.masterflirt.nl/pua/
Kooptemperatuurquote:
Samzz, nu mag je weepen for mankind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik word hier echt verdrietig vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kooptemperatuur
Betekenis: De mate waarin een vrouw bereid is intiem fysiek contact met een man te maken. In tegenstelling tot aantrekking verschijnt en verdwijnt een hoge kooptemperatuur over het algemeen snel. Om het niveau van de fysieke interesse van een vrouw gedurende een langere tijdsperiode te handhaven, probeert een versierkunstenaar haar kooptemperatuur met rappe routines op te pompen.
Als mijn vent dit ooit gaat proberen gaat ie linea recta bij 't grof vuil.quote:
Ik ookquote:
Holy shit, wat verdrietigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kooptemperatuur
Betekenis: De mate waarin een vrouw bereid is intiem fysiek contact met een man te maken. In tegenstelling tot aantrekking verschijnt en verdwijnt een hoge kooptemperatuur over het algemeen snel. Om het niveau van de fysieke interesse van een vrouw gedurende een langere tijdsperiode te handhaven, probeert een versierkunstenaar haar kooptemperatuur met rappe routines op te pompen.
Ik vraag me af hoe ik zou reageren op die dingen... Of ik het überhaupt door zou hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookDat mannen dan echt dit zitten te lezen en leren en onderling overleggen en dan als ze praten met een vrouwelijk wezen dat vet bewust gaat uitproberen en toepassen, ik moet zo hard lachen bij het idee
Ja, tuurlijk. Nu helder genoeg dat is de sterren kan zien tussen wat lichte bewolking door. Wordt zo hopelijk nog iets beter.quote:
Ben ik vergeten om je over je wang te aaien in Utrecht?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik zou reageren op die dingen... Of ik het überhaupt door zou hebben.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een van mij favorieten, de moeite van het lezen waard.Mweh, totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik zou reageren op die dingen... Of ik het überhaupt door zou hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als iemand dit ooit bij mij bemerkt mag diegene mij bij het grof vuil zettenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als mijn vent dit ooit gaat proberen gaat ie linea recta bij 't grof vuil.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt...wtf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kooptemperatuur
Hoe laat zet jij je wakker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Nu helder genoeg dat is de sterren kan zien tussen wat lichte bewolking door. Wordt zo hopelijk nog iets beter.
Waar zit je verstand als je zoiets probeert. En dat er nog vrouwen zijn die erin trappen, is ook best erg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand dit ooit bij mij bemerkt mag diegene mij bij het grof vuil zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |