waarom was dat te verwachten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef De_Guidance het volgende:
Ah de NOS schildert Koerden nu weer af als monsters.
Was te verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
on topic graagquote:
Off with head!quote:
Nee het is herrie.quote:
quote:
Correctie: alleen op jouw zolderkamer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op het moment dat assad om komt is het hier feest op het forum
nee was een saai bericht, niet de moeiete genomen om op te reageren, als er geen explosie of bloed in het spel is, is het vaak saai mbt syriequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had trouwens net een link gepost naar de NOS over poeder alarm in Turkije maar dat is jullie in the heat of the moment helemaal ontgaan...
de jouwe niet?quote:
ook op de mijnequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Correctie: alleen op jouw zolderkamer.
Dan zal ik even verder zoeken naar bloederige berichten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee was een saai bericht, niet de moeiete genomen om op te reageren, als er geen explosie of bloed in het spel is, is het vaak saai mbt syrie
Bij een worst-case scenario gaan de Ba'athisten versplinteren en zal de situatie dus nog erger worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op het moment dat assad om komt is het hier feest op het forum
lief!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan zal ik even verder zoeken naar bloederige berichten.
En nu sta je officieel op Erdogan's 'gulen'-lijstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij mij is het feest als de kop van Erdogan eraf gaat
Ik was toch al niet van plan om naar Turkije te gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:25 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
En nu sta je officieel op Erdogan's 'gulen'-lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |