quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:44 schreef Kluts het volgende:
Oh wacht ik dacht dat t over t openen van n nieuw topic ging.
Maar goed dat je alles zwart op wit eist hoor! (Heb ff teruggelezen)
Afspraak is afspraak. Juist bij je werkgever.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat gaat me meestal heel goed af
Voelt wel alsof ik zeur, maarja dit is even eenmalig daarna enkel plezier van en spreek je er toch nooit meer over
Indeed. Gewoon zakelijk bekijken allemaalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak. Juist bij je werkgever.
Snap ik hoor, maar je staat gewoon in je recht!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat gaat me meestal heel goed af
Voelt wel alsof ik zeur, maarja dit is even eenmalig daarna enkel plezier van en spreek je er toch nooit meer over
Hoeveel heb jij er ook al weer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
En zo begint de transformatie naar crazy old cat lady.
Katten heersen. Kattenmensen ook. Ik zie het probleem niet.quote:
Een kat kopen?quote:
Dat inderdaadquote:
Voor n hond moet je tijd en ruimte hebben helaas.quote:
Mag je wel opschieten met vetmesten!quote:
Tenzij je er een trechter in duwt red je dat niet meer voor kerstquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten met vetmesten!
I love the way you think.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten met vetmesten!
Je werd toch nooit gebeld, dus mbt standby komt t wel goed. Alleen ziekmelden overdag mag dan zeker nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben echt helemaal naar de kloten. Hoesten, snotteren, draaierig. Maar zit in m'n standby week, nu ziek melden scheelt me een paar honderd euro.
Het gaat nu best goed. Maar ik slaap dan ook aardig wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst echt uitgerust was
Die zitten er wat stil bij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Zag dat ze in de aanbieding waren bij de slager.
Precies, als ik me ziek meld, mag ik ook niet meer standby staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je werd toch nooit gebeld, dus mbt standby komt t wel goed. Alleen ziekmelden overdag mag dan zeker niet
Kunnen we beter een 3 miljard mensen slachten. Afrikanen en bank medewerkers. Toch allemaal nutteloosquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te voeren, lekker goedkoop in deze tijden van crisis.
Daar heeft Obama Ebola voor uitgevonden. Ruimt lekker op daar in Afrika.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kunnen we beter een 3 miljard mensen slachten. Afrikanen en bank medewerkers. Toch allemaal nutteloos
Daar gaat zijn familiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft Obama Ebola voor uitgevonden. Ruimt lekker op daar in Afrika. [ afbeelding ]
Nog geen 10.000, schiet niet op.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft Obama Ebola voor uitgevonden. Ruimt lekker op daar in Afrika. [ afbeelding ]
Gratz!!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Woei. Hij is binnen en goed. Dat wordt tekenen![]()
Vandaag als t goed is ook telefonisch gesprek met mn pmanager. Dan is t toch wel echt officieel hehe
Dankjequote:
Ah nee he, komt ZIJ weer terug *zucht*quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dankje
Volgende week gaan ze t mededelen in t team. Ben erg benieuwd wat ze ervan zullen vinden
Iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah nee he, komt ZIJ weer terug *zucht*
Weet je zeker dat je daar wil werken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:42 schreef Cue_ het volgende:
"Aldus overeengekomen en getekend d.d. 22 oktober 2015"
Is slechts het begin hè?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog geen 10.000, schiet niet op.
Wist al dat ik t spul goed moet nakijken van die P&Oer. Hij schrijft de naam van bv de manager ook altijd verkeerd (die niet moeilijk is)quote:
Blijft een leuke discussie op FOK! iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Zo briljant altijd, die drugsverheerlijkers 'ja maar alcohol en tabak veroorzaken veel meer shit dan pillen'.
Ja en bij fietsen vallen veel meer gewonden dan bij parkour. Tenzij je het deelt door het aantal deelnemers.
Kijken wat die kosten zijn als oma op woensdagmiddag bij de bridge een kwartje mdma pakt. Of ome Piet die op de verjaardag net een pilletje teveel heeft, maar toch maar naar huis rijdt.
Kom je mij bezoeken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:04 schreef Belsezar het volgende:
Over 40 minuten richting amsterdam zuid
Ik ben er alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:04 schreef Belsezar het volgende:
Over 40 minuten richting amsterdam zuid
Dat zou denk ik leuker zijn dan de tandartsafspraak die ik heb staan.quote:
Maar daarna, vervroegde lunchquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Dat zou denk ik leuker zijn dan de tandartsafspraak die ik heb staan.
Neuh, eerste consult voor een facing.quote:
Dat wordt lunchenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, eerste consult voor een facing.
Aansteller!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, eerste consult voor een facing.
"Alcohol is ook een hard druuuuuugs!"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Zo briljant altijd, die drugsverheerlijkers 'ja maar alcohol en tabak veroorzaken veel meer shit dan pillen'.
Ja en bij fietsen vallen veel meer gewonden dan bij parkour. Tenzij je het deelt door het aantal deelnemers.
Kijken wat die kosten zijn als oma op woensdagmiddag bij de bridge een kwartje mdma pakt. Of ome Piet die op de verjaardag net een pilletje teveel heeft, maar toch maar naar huis rijdt.
Ja, en dat is nooit een goed argument geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Alcohol is ook een hard ruuuuuugs!"
Mja.
"Jamaar hij doet t ook!! *wijs*quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat is nooit een goed argument geweest.
"Je mag niet iemand verkrachten" 'Ja, maar moord is ook een misdaad'
Eh ja? En nu.
Je hebt iets als gebruik en misbruik natuurlijk. En verslaving.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe het nooit meer, drugs,na een enorm kutte ervaring, maar iedereen moet het verder lekker voor zichzelf weten. Maar ga idd niet aankomen met alcohol. Ik drink soms idd omdat je dronken wordt,maar ik drink soms 1 glas whiskey, omdat het lekker is. Een verbod op alcohol zou ook nergens op slaan.
Ja, daarom, en alcohol wordt natuurlijk ook misbruikt, maar ook heel vaak niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt iets als gebruik en misbruik natuurlijk. En verslaving.
quote:
Ik heb geen idee hoe die verhouding gebruik-misbruik is, maar ik heb gewoon meer vooroordelen over de andere drugs dan over alcohol. Alcohol is ook een sociaal geaccepteerdere drugs natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, en alcohol wordt natuurlijk ook misbruikt, maar ook heel vaak niet.
's Avonds een vent, 's ochtends een vent!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gewoon op de vlucht voor de werkster
Maar ik heb een kater dus ik wil alleen maar op de bank liggen
nee, maar drugs is imho altijd voor het effect, de roes, de trip weet ik het. Maar alcolhol is daar iin principte dus niet voor bedoeld, dat is een neveneffect van het maken van de drankquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die verhouding gebruik-misbruik is, maar ik heb gewoon meer vooroordelen over de andere drugs dan over alcohol. Alcohol is ook een sociaal geaccepteerdere drugs natuurlijk.Wat misbruik daarvan totaal niet goed praat overigens.
ik zit ook heel braaf in een koffietentje moed te verzamelen om zo even te gaan winkelenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent!
Ook al is t middag en ben je een vrouw!
Is alcohol niet ook gewoon voor het effect? De roes, het aangeschoten worden, het verwarmende, het losser worden? Het is niet echt dat je t voor de dorst hoeft te drinken. Ja een pilsje, maar dat kan ook alcoholvrij zijn of zo. Je kunt t lekker vinden, maar lekker is ook een effect wat op die pil kan slaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar drugs is imho altijd voor het effect, de roes, de trip weet ik het. Maar alcolhol is daar iin principte dus niet voor bedoeld, dat is een neveneffect van het maken van de drank.
En uiteraard drinkt de hele wereld ook om lam te worden, maar een verbod zou echt achterlijk zijn.
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit ook heel braaf in een koffietentje moed te verzamelen om zo even te gaan winkelen
Dan beginnen we toch gewoon een speakeasy en worden we schatrijk?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar drugs is imho altijd voor het effect, de roes, de trip weet ik het. Maar alcolhol is daar iin principte dus niet voor bedoeld, dat is een neveneffect van het maken van de drank.
En uiteraard drinkt de hele wereld ook om lam te worden, maar een verbod zou echt achterlijk zijn.
nee ik ben een weekje in amsterdam! Dus geen sportquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
En ik kies optie B mocht je gaan sporten.
Nee, niet per definitie tenminste, een glas whiskey, een glas wijn bij de lunch etc, dat doe je echt niet om lam te worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is alcohol niet ook gewoon voor het effect? De roes, het aangeschoten worden, het verwarmende, het losser worden? Het is niet echt dat je t voor de dorst hoeft te drinken. Ja een pilsje, maar dat kan ook alcoholvrij zijn of zo. Je kunt t lekker vinden, maar lekker is ook een effect wat op die pil kan slaan.
Wat zul je tot rust komenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben een weekje in amsterdam! Dus geen sport
En geen laptop dus bijna geen fok. Ik lees een boek, lekker ouderwets
Ik wil een tommygun dan!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan beginnen we toch gewoon een speakeasy en worden we schatrijk?
Alcoholvrije wijn welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet per definitie tenminste, een glas whiskey, een glas wijn bij de lunch etc, dat doe je echt niet om lam te worden.
En alcoholvrij bier zou een optie zijn als het niet zo enorm vies is,maar alcoholvrije whiskey is er niet echt.
Nee dat dacht ik ook, maar er is echt alcoholvrije wijn. En die smaakt naar wijn, niet naar druivensapquote:
Wel eentje met het ronde magazijn natuurlijk!quote:
Echt?quote:
nee want ik kan niet op de bank liggen!quote:
Idd, heb ik ook wel eens gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook, maar er is echt alcoholvrije wijn. En die smaakt naar wijn, niet naar druivensap
Was vroeger heel normaalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef Belsezar het volgende:
W. T. F.
http://frontpage.fok.nl/column/673948/1/1/50/schapen-neuken.html
Ja klopt, maar om dat nu te gaan doen in de naam van biologisch bezig zijn gaat me wat ver.quote:
Ik ken het, drinken nog best wel wat wieven in de vriendengroep. Wit, rood, rosé. Schijnt nog goed te zijn ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook, maar er is echt alcoholvrije wijn. En die smaakt naar wijn, niet naar druivensap
Simpel, dat spul wat nu om een braadworst heen zit deed je je snikkel in, met een knoopje op het eindequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe ging dat dan, in die tijd?
Geen idee, schaap doden en de darm pakken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Is dat zo? Hoe ging dat dan, in die tijd?
Weer wat geleerd, alcoholvrije wijn bestaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken het, drinken nog best wel wat wieven in de vriendengroep. Wit, rood, rosé. Schijnt nog goed te zijn ook.
Maar dat zal nooit een vervanging zijn voor alle speciaalbieren die ik lekker vind.
Dat noemen ze dubbelfris.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, alcoholvrije wijn bestaat.
Idd, dat gaat nooit werken, bij het maken van bier komt nou eenmaal alcohol vrij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken het, drinken nog best wel wat wieven in de vriendengroep. Wit, rood, rosé. Schijnt nog goed te zijn ook.
Maar dat zal nooit een vervanging zijn voor alle speciaalbieren die ik lekker vind.
Nou dat dus. En er werd nog opgemerkt, dat als het om smaak gaat, dat dat hetzelfde is als de effecten van de pil. Eh nee, smaak != effectquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat gaat nooit werken, bij het maken van bier komt nou eenmaal alcohol vrij.
Maar van die drugssjappies die beweren dat ik een fles whisky van 80 euro koop, waar ik maanden mee doe, koop om dronken van te worden.
Ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand de serie the last ship al gezien?
Is het wat?quote:
Ik vind het een vermakelijke serie.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind het een vermakelijke serie.
Ok, ik zal eens wat afleveringen kijken. Thanksquote:
Een rijbewijs hebben en houden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen alcoholvrij bier of wijn drinken.
Dan kan je toch ook n cola drinken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een rijbewijs hebben en houden?
Heb t gezien. Eerste seizoen was leuk. Seizoen twee haast geen doorkomen aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:40 schreef Godtje het volgende:
Zijn er hier ook Orange is the New black fans?
Kijk t wel, geen heel erge fan. Is best oke vermaak, maar ik vind de hoofdrolspeelster nogal irritantquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:40 schreef Godtje het volgende:
Ik heb season 1 en 2 gebingewatched. Vind het een superserie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:40 schreef Godtje het volgende:
De mening van Cue en Kluts snap ik dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb season 1 en 2 gebingewatched. Vind het een superserie.
Maar dat is met wel meer series zo. "Iedereen" is er hysterisch over. Maar volgens mij zorgt dat ervoor dat de mensen die er later eraan beginnen te hoge verwachtingen hebben gekregen, waardoor het bijna altijd tegenvalt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
De mening van Cue en Kluts snap ik dus.
Ben pasbij S1E4 en het is best leuk... maar waarom zo enthousiast? Wat mis ik wat de echte fans wel zien? Want hij werd nogal sterk aangeraden door sommige.
Je gaat t echt doen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
Zo manager is op de hoogte![]()
Ontslagbrief maandag inleveren en klaar![]()
Of nouja.. nog 2 maand werken
Ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb season 1 en 2 gebingewatched. Vind het een superserie.
Sowieso wordt alles wel heel erg gehypt tegenwoordig hoor, en kritiek is meteen zeikenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is met wel meer series zo. "Iedereen" is er hysterisch over. Maar volgens mij zorgt dat ervoor dat de mensen die er later eraan beginnen te hoge verwachtingen hebben gekregen, waardoor het bijna altijd tegenvalt.
Ik vind m gewoon fijn om te kijken en zeker een serie die leuk is om te bingewatchen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben pasbij S1E4 en het is best leuk... maar waarom zo enthousiast? Wat mis ik wat de echte fans wel zien? Want hij werd nogal sterk aangeraden door sommige.
Dat had ik bij True Detective en Breaking Badquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is met wel meer series zo. "Iedereen" is er hysterisch over. Maar volgens mij zorgt dat ervoor dat de mensen die er later eraan beginnen te hoge verwachtingen hebben gekregen, waardoor het bijna altijd tegenvalt.
Zoals Breaking Bad. Prima, maar niet ZO scjitterend briljant als dat mensen hem doen lijken met ophemelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begin anders behoorlijk kritiek te krijgen op American Horror Story hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso wordt alles wel heel erg gehypt tegenwoordig hoor, en kritiek is meteen zeiken.
Breaking Bad heb ik twee x geprobeerd, twee x bij de tweede aflevering afgehaaktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik bij True Detective en Breaking Bad
Breaking Badquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
True Detective vind ik wel schitterend, maar dat is er eentje die je moet "kunnen waarderen". Is niete cht doorsnee snel en met veel gebeurtenissen. Meer een hele trage karakter- en sfeerstudie. Dus ik snap best dat sommigen t niks vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Laatste seizoen heb ik nog niet bekeken. Breaking Bad vond ik eigenlijk een van de weinige series die voldoen aan de verwachtingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begin anders behoorlijk kritiek te krijgen op American Horror Story hoor
En ik zeik NOOIT!
O gelukkig, ik voelde me al een cultuurbarbaar omdat iedereen er zo lyrisch over wasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Breaking Bad![]()
True Detective ben ik niet voorbij afl 2 gekomen... zo traag........ pffff
Echt.. een macdonalds speeltje. Blijkbaar geen spaaritem aangezien er niet bij wordt verteld wat voor iets het precies is. Gooi het dan gewoon wegquote:Een zak boerenkool 2 aardappels en een Mac donalds speeltje gratis op te halen.
Ik was de eerste keer ook bij afl 2 afgehaakt van BB.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Breaking Bad heb ik twee x geprobeerd, twee x bij de tweede aflevering afgehaakt
True Detective niet geprobeerd.
Leuk he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt.. een macdonalds speeltje. Blijkbaar geen spaaritem aangezien er niet bij wordt verteld wat voor iets het precies is. Gooi het dan gewoon weg
Laatste volledige of huidige? Seizoen 4 is nu aan de gang, afl 3.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laatste seizoen heb ik nog niet bekeken.
Ik had te hoge verwachtingen.quote:Breaking Bad vond ik eigenlijk een van de weinige series die voldoen aan de verwachtingen.
Bij mij welquote:GoT dus totaal niet.
Komt omdat t eigenlijk ook helemaal niet om t plot gaatquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gelukkig, ik voelde me al een cultuurbarbaar omdat iedereen er zo lyrisch over wasHet is best interessant, die acteurs zijn goed, maar het sleeeeept zich voort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar meer om de karakters van die twee mannen, de relatie die ze samen opbouwen en de sfeer. Het is idd 1 van de traagste series die ik kan ja
Net als zo'n film Under the skin, ook puur de sfeer en t algehele gevoel maar ook rete tergend traag,L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Huidige bedoel ik ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatste volledige of huidige? Seizoen 4 is nu aan de gang, afl 3.
[..]
Ik had te hoge verwachtingen.
[..]
Bij mij wel
Ik heb vandaag S3 voor mijn Mutti besteld. Kan ze weer verder. Ze zeurtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
GoT wist me in het begin ook totaal niet te boeien. Ben volgens mij vier keer in slaap gevallen bij die eerste aflevering. Snapte er ook geen ruk van zonder ondertitelingLater kwam het op RTL4 en toen ben ik er maar weer eens voor gaan zitten op zondagavond. Voordeel was wel dat ik meteen het tweede seizoen kon kijken.
Die tijd geef ik ze niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
En ik vond m toen roch wel leuk. Net als bij andere karakterseries moet je t de tijd gunnen om de karakters op je in te kunnen laten werken.
De tieten van Donna?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tot nu toe matig. Wordt steeds meer Glee met al die liedjesquote:
The Fly?quote:Kan, ik vond het soms echt geniaal, vooral bepaalde scenes die me nu nog bijstaan etc
Wie beloofde je dat dan?quote:Ik voelde me gewoon genaaid, fantasy en actie beloven en alleen maar soapgelul bieden.
Ja dat is dan aan jezelf of dat zonde is of niet en waarom je series kijkt. Als popcorn ontspannen vermaak of als iets waar ej tijd in wil investeren.quote:
Mij wel. ken de serie niet verder. Maar ik vidn karakterseries erg fijn. Six Feet Under, Looking, Transparant.quote:Ook dingetje.. uhm Rectify. Werd op een gegeven moment zo saai, omdat het dan ook beetje vooral om de persoonsontwikkeling gaat enzo.
Kan me dan echt niet boeien
Ik ben slecht in namen, maar da's toch die bleke troel van that 70's show?quote:
Vies neuh, maar onaantrekkelijk ja.quote:
T exvriendinnetje van iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben slecht in namen, maar da's toch die bleke troel van that 70's show?
Die butch redhead iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet. Ik vind de hoofdrolspeelster wel primaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:
Ze is beter dan de hoofdrolspeelster in ieder geval.
Ja. vies wijf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rosa is de vrouw die overal t excuus voor gebruikt dat ze kanker heeftquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Ken ze niet meer allemaal. Boeit me ook te weinig
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot nu toe matig. Wordt steeds meer Glee met al die liedjes
[..]
The Fly?
We hadden bij de repetitie vand e film afgelopen zondag een Skyler/Walter scene als opwarming
[..]
Wie beloofde je dat dan?
T is gewoon politieke intrige en valse soap hoor, in een fantasy setting dat wel. Maar voor actie moet je t niet kijken, die 2 afleveringen per seizoen dat er een veldslagje komt of zo.
Was die niet al dood?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Rosa is de vrouw die overal t excuus voor gebruikt dat ze kanker heeft
South Park had een erg goede samenvatting van GOT.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nou ja, meerdere dingen waren gewoon cool, ik wou gewoon elke keer meer zien, dat is voor mij een teken van ene goeie serie.
Sja, de aankondigingen op TV lieten voornamelijk actie en draken etc zien. Maakt ook niet uit, ik kijk gewoon niet meer.
Ja, idd, dat was spijker/kop idd. Met die pizza's die nu ECHT ECHT ECHT komen hoor! Ik beloof het!!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
South Park had een erg goede samenvatting van GOT.
Ik zeg steeds tegen m'n vader dat het misschien wel iets voor hem is, maar hij haat het als er te veel mensen in meedoen, dus misschien is het toch niet zo'n goed idee. Hij heeft ook een hekel aan pratende dieren, maar die zitten er niet in he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vandaag S3 voor mijn Mutti besteld. Kan ze weer verder. Ze zeurt
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Daarin vond ik haar wel tof.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was met Butters toch?quote:
Ja dat vind ik toch knap, want als je naar kijkers had geluisterd dan had je geweten dat dat hele drakengedoe meer iets op de achtergrond sluimerend is dan dat het dat is waar de serie om draaitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd, dat was spijker/kop idd. Met die pizza's die nu ECHT ECHT ECHT komen hoor! Ik beloof het!!
Nee. Het draait juist op al die huizen en families en de onderlinge banden. Plus het zijn er zoveel dat t best lastig kan zijn ze uit elkaar te houden, zeker als je er niet van houdtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg steeds tegen m'n vader dat het misschien wel iets voor hem is, maar hij haat het als er te veel mensen in meedoen, dus misschien is het toch niet zo'n goed idee
neequote:. Hij heeft ook een hekel aan pratende dieren, maar die zitten er niet in he?
Afscheid nemen van alles spelers, immers laatste seizoenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet het laatste seizoen van True Blood ook nog kijken.
Afscheid nemen van de viking
Ik geloof dat dat de meest afgezeken BB aflevering is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Die aflevering met die vlieg. Daar ben ik volgens mij 5 keer bij in slaap gevallen.
Ik val snel in slaap, maar toch.
Het zuigt gewoon aars en kabbelt maar door.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat vind ik toch knap, want als je naar kijkers had geluisterd dan had je geweten dat dat hele drakengedoe meer iets op de achtergrond sluimerend is dan dat het dat is waar de serie om draaitDie draken zijn echt een mini mini subplotje, wat misschien uiteindelijk wel een keer belangrijk wordt of zo. geen idee, boeken niet gelezen. Dus wil t ook nog niet weten.
Dat is aflevering 10.. dat je zover bent gekomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Die aflevering met die vlieg. Daar ben ik volgens mij 5 keer bij in slaap gevallen.
Ik val snel in slaap, maar toch.
Ik zat al te denken, ik heb alle seizoenen gezien maar ik begon te twijfelenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Het draait juist op al die huizen en families en de onderlinge banden. Plus het zijn er zoveel dat t best lastig kan zijn ze uit elkaar te houden, zeker als je er niet van houdt
[..]
nee
Ja preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:57 schreef Kluts het volgende:
GoT vind ik zeker wel tof, ook al dacht ik vantevoren dat ik t niks zou vinden omdat ik niets met fantasy heb.
Weinig WTF momenten voor mij. En seizoen 5 vond ik slecht, behalve het einde. Maar verder prima.quote:Maar Breaking Bad, dat vind ik de beste serie die ik gezien heb. Alles klopt eraan, de muziek, ontwikkeling van karakters en verhaallijn en wtf-momenten.
Je kan natuurlijk niet echt naar kijkers luisteren als de afl nog niet is geweestquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat vind ik toch knap, want als je naar kijkers had geluisterd dan had je geweten dat dat hele drakengedoe meer iets op de achtergrond sluimerend is dan dat het dat is waar de serie om draaitDie draken zijn echt een mini mini subplotje, wat misschien uiteindelijk wel een keer belangrijk wordt of zo. geen idee, boeken niet gelezen. Dus wil t ook nog niet weten.
Skippen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar de vikingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afscheid nemen van alles spelers, immers laatste seizoen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat de meest afgezeken BB aflevering is.
Daar ben ik mee gestopt toen het over elfjes ging.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Referral Deniedquote:
Seizoen 6 was ook al geen ruk aan. Die boeken hielden ook halverwege op, maar die heb ik ook maar alle 13 gelezen.quote:
Vond ook hier de laatste 1/2 seizoenen niet echt meer wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar de vikingen de weerwolf
god nondeju wat een leuke serie. En Pam
Nee t interesseert me echt werkelijk niets van wat andere mensen er van vindenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zuigt gewoon aars en kabbelt maar door.
Zo, kom maar met de ga je tanden poetsen met zeep
GoT kabbelt maar door?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zuigt gewoon aars en kabbelt maar door.
Zo, kom maar met de ga je tanden poetsen met zeep
GoT is een van de weinige series waarbij ik soms met open mond zit te kijken van OH NO YOU DIDN'T!!! En dan wil ik ook echt geen spoilers horen. Bij andere series heb ik dat niet zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee t interesseert me echt werkelijk niets van wat andere mensen er van vindenIk vind t leuk, ik kijk t voor mezelf. Ik moet er toch van kunnen genieten? En er zijn er zat die t wel leuk vinden, getuige de populariteit, dus als ik er over wil praten kan t.
Ik vind echter wel dat je met goede argumenten zou moeten komen, want "kabbelt voort" is nou niet echt iets wat steekhoudend is bij GOT. Maar verder: Smaken verschillen
Nevermind, die was het idd jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt toen het over elfjes ging.
[..]
Referral Denied
Ik voel me ook niet genoodzaakt de inhoud te verdedigen. Want ik ben t met je eens dat het weinig fantasy en actie is en meer intrige en soap in een fantasy setting, met her en der een actie scene. Maar het pretendeert echter ook niet iets anders te zijn. Dus dan ben je t gewoon met t verkeerde idee gaan kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet echt naar kijkers luisteren als de afl nog niet is geweest.
Je hoeft het niet te verdedigen hoor, het gaat wel door ook al kijk ik niet.
Schrijverstakingshit en nood breekt wet dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die zit er bij omdat ze geen geld meer hadden, dus ze moesten iets verzinnen dat zich zonder al te veel decor en locaties zou voltreekken
Waar zeg ik dan dat je er niet over mag praten? Ieder zijn ding tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee t interesseert me echt werkelijk niets van wat andere mensen er van vindenIk vind t leuk, ik kijk t voor mezelf. Ik moet er toch van kunnen genieten? En er zijn er zat die t wel leuk vinden, getuige de populariteit, dus als ik er over wil praten kan t.
Ik vind echter wel dat je met goede argumenten zou moeten komen, want "kabbelt voort" is nou niet echt iets wat steekhoudend is bij GOT. Maar verder: Smaken verschillen
Sinds Alan Ball vertrok was t down the drain. Zonde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond ook hier de laatste 1/2 seizoenen niet echt meer wat.
Begon me weer te storen aan acteurs / personages
Dat kan idd, maar dan nog vind ik dus wel dat ze het zelf een beetje beloven elke weekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet genoodzaakt de inhoud te verdedigen. Want ik ben t met je eens dat het weinig fantasy en actie is en meer intrige en soap in een fantasy setting, met her en der een actie scene. Maar het pretendeert echter ook niet iets anders te zijn. Dus dan ben je t gewoon met t verkeerde idee gaan kijkenDat is wat ik er over wil zeggen.
O die is op zich wel oke, vooral afl 4quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ook begonnen aan The Knick maar die blijft ook niet echt plakken. Dan maar door naar Penny Dreadful?
Liverpool-Real was gisteren hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:07 schreef Kluts het volgende:
Zometeen ff lekker n potje voetbal kijken!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
GoT kabbelt maar door?
Heb bij GoT echt wel n paar keer gehad dat ik stomverbaasd was over bepaalde doden en plotwendingen. Je kan t niet je ding vinden, maar t kabbelt niet zinloos n beetje voort.
En wat Ang3l zegt, die draken zijn n piepklein onderdeeltje. Alleen de verhaallijn met Melisandre (gespeeld door Carice van Houten met n mateloos irritant accent) vind ik echt geen reet aan.
Als ik tijdens een serie kijken met mijn mobieltje ga spelen of op ga ruimen zegt dat genoeg voor mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoT is een van de weinige series waarbij ik soms met open mond zit te kijken van OH NO YOU DIDN'T!!! En dan wil ik ook echt geen spoilers horen. Bij andere series heb ik dat niet zo.
Eens kijken of mijn clubje minder kansloos is dan die van jou eergisteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liverpool-Real was gisteren hoor.
Het is vanavond weet amateur avond? Wat schattig!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eens kijken of mijn clubje minder kansloos is dan die van jou eergisteren.
Mee eens idd! Echt zonde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:07 schreef Godtje het volgende:
Het is kut dat ze prisonbreak en heroes zo hebben verneukt na 1 seizoen.
Bij PB kon je het wel verwachten maar Heroes was onnodig.
Ja precies. Ik vidn t prima als je kritiek hebt op eens erie en je hoeft ook niet iets leuk te vinden omdat velen dat wel vinden. Smaken verschillen. Mara kom dan wel met een fatsoenlijk argument. en niet "Planet of the apes is stom, komen nauwelijks apen in voor".quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
GoT kabbelt maar door?
Heb bij GoT echt wel n paar keer gehad dat ik stomverbaasd was over bepaalde doden en plotwendingen. Je kan t niet je ding vinden, maar t kabbelt niet zinloos n beetje voort.
Dat eeuwige gemuts over accenten en vooral die van Caricequote:En wat Ang3l zegt, die draken zijn n piepklein onderdeeltje. Alleen de verhaallijn met Melisandre (gespeeld door Carice van Houten met n mateloos irritant accent) vind ik echt geen reet aan.
Vast niet, en Barcelona is wereldtop, tegen wie spelen jullie ook alweer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eens kijken of mijn clubje minder kansloos is dan die van jou eergisteren.
Ik schaam me niet voor de EL!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is vanavond weet amateur avond? Wat schattig!
Ik vind spoilers meestal wel jammer, maar idd bij geen enkele serie zo erg als bij GOT. Juist omdat de plotwendingen vaak totaal niet voorspelbaar zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoT is een van de weinige series waarbij ik soms met open mond zit te kijken van OH NO YOU DIDN'T!!! En dan wil ik ook echt geen spoilers horen. Bij andere series heb ik dat niet zo.
Ik vind Carice vooral irritant. Als gewoon uberhaupt hoe ze is als actrice in beeld. Bij haar heb ik echt altijd ondertiteling nodig (ongeacht accent)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Dat eeuwige gemuts over accenten en vooral die van CariceDe enige reden waarom wij als NL'er ons aan dit accent storen is omdat we het herkennen als Nederlands en dus als slecht Engels
Maar Shae's duidelijk Duitse accent hoor je niemand over. Nooit bij je opgekomen dat gevraagd is aan iedereen heel duidelijk de accenten aan te houden zodat duidelijk is dat die karakters uit andere streken komen?
Dat zeg ik toch net?!?!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vidn t prima als je kritiek hebt op eens erie en je hoeft ook niet iets leuk te vinden omdat velen dat wel vinden. Smaken verschillen. Mara kom dan wel met een fatsoenlijk argument. en niet "Planet of the apes is stom, komen nauwelijks apen in voor".Dat denk ik alleen maar: Jongen je trolt.
Oh ik ook niet hoor, sowieso het enige platform waar NL misschien nog iets kan betekenen. Maar kansloos tegen barcelona is gewoon geen schande, en door hun eigen arrogantie had het zomaar 2-2 kunnen zijn nog. Na de 3 wissels was het niet veel meer.quote:
Ik heb weleens wat teruggespoeld omdat ik zoiets hadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Als ik tijdens een serie kijken met mijn mobieltje ga spelen of op ga ruimen zegt dat genoeg voor mij.
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat ik e rniet over praten mag?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat je er niet over mag praten? Ieder zijn ding toch
Vorig jaar een knuppel gehad met een enorme spoiler voor GoT. Lamme zak.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind spoilers meestal wel jammer, maar idd bij geen enkele serie zo erg als bij GOT. Juist omdat de plotwendingen vaak totaal niet voorspelbaar zijn.
Gezien de andere scores zijn ze er gennadig vanaf gekomen. Kan je zelfs zeggen goed gedaan!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor, sowieso het enige platform waar NL misschien nog iets kan betekenen. Maar kansloos tegen barcelona is gewoon geen schande, en door hun eigen arrogantie had het zomaar 2-2 kunnen zijn nog. Na de 3 wissels was het niet veel meer.
Wie is "ze"? Want ik heb maar weinig drakenbeloftes gezien moet ik je zeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar dan nog vind ik dus wel dat ze het zelf een beetje beloven elke week
De serie kan mijn aandacht gewoon niet vasthouden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens wat teruggespoeld omdat ik zoiets had![]()
![]()
Kijk jij nou maar lekker naar ESF en hou je verre van mannenzaken!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat ik e rniet over praten mag?Ik bedoel te zeggen: Het zal me worst wezen dat mensen t niks vinden, want als ik met iemand wil praten die t samen met mij waardeert dan kan ik kiezen uit duizenden. Ik ben dus niet afhankelijk van de meningen hier
Door hun eigen arrogantie, ook wel t Ajax-effect.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor, sowieso het enige platform waar NL misschien nog iets kan betekenen. Maar kansloos tegen barcelona is gewoon geen schande, en door hun eigen arrogantie had het zomaar 2-2 kunnen zijn nog. Na de 3 wissels was het niet veel meer.
PB nooit gevolgd, maar Heroes was wel zonde na een mooi S1.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:07 schreef Godtje het volgende:
Het is kut dat ze prisonbreak en heroes zo hebben verneukt na 1 seizoen.
Bij PB kon je het wel verwachten maar Heroes was onnodig.
Dat zegt genoeg voor je en over je ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Als ik tijdens een serie kijken met mijn mobieltje ga spelen of op ga ruimen zegt dat genoeg voor mij.
Gelukkig maar, als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben zou het een hele saaie wereld zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat ik e rniet over praten mag?Ik bedoel te zeggen: Het zal me worst wezen dat mensen t niks vinden, want als ik met iemand wil praten die t samen met mij waardeert dan kan ik kiezen uit duizenden. Ik ben dus niet afhankelijk van de meningen hier
Nou ja, dat komt ook omdat barca na de 3-0 meteen bij El Classico zat en dus ging wisselen, als ze hadden gewild was het 15-0 geworden zo makkelijk ging hetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezien de andere scores zijn ze er gennadig vanaf gekomen. Kan je zelfs zeggen goed gedaan!
Ja en DAT is dus een inderdaad kwestie van smaak/voorkeur waar we idd niet over kunnen twisten. Dat is gewoon ieder z;'n dingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Voortkabbelen niet per se, het boeit me gewoon geen ene kut wie het met wie doet en van wie het kind nou weer is, net als bij Sons of Anarchy...
Ik heb ook gekeken naar " jullie" hoor de vorige keer, wel op een terras op Kreta, maar tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Door hun eigen arrogantie, ook wel t Ajax-effect.
Maar serieus kan mij t rotten, heb gewoon zin om zo weer ff Feyenoord te kijken. Ook al is dat dan tegen n vage Kroatische club. NK Rijeka als ik t goed schrijf.
Jup.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:09 schreef Cue_ het volgende:
Ben tegenwoordig dan The Walking Dead aan het kijken. Opzich ook best oke. Maar nu seizoen 2 (voor mij dan).. vind ik het al een stuk minder worden. Verhaal gaat nu een stuk langzamer / minder spannend dan het eerst was.
\Volgens mij vorig jaar nogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, begroting Ajax, 80 miljoen, aankoop 1 Suarez, 90 miljoen, en dan hebben ze Messi en Neymar al. Kan je nooit van winnen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind Carice vooral irritant. Als gewoon uberhaupt hoe ze is als actrice in beeld. Bij haar heb ik echt altijd ondertiteling nodig (ongeacht accent)
Ik heb dinsdag ook naar jullie gekeken hoor, eerste helft dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken naar " jullie" hoor de vorige keer, wel op een terras op Kreta, maar toch.
Ajax stond ook gewoon stil en Barca spelers mochten gewoon vrolijk rondkijken als ze aan de bal warenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt ook omdat barca na de 3-0 meteen bij El Classico zat en dus ging wisselen, als ze hadden gewild was het 15-0 geworden zo makkelijk ging het.
Maar goed, begroting Ajax, 80 miljoen, aankoop 1 Suarez, 90 miljoen, en dan hebben ze Messi en Neymar al. Kan je nooit van winnen.
I know, maar maak me dan niet lekker met dit soort dingen:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en DAT is dus een inderdaad kwestie van smaak/voorkeur waar we idd niet over kunnen twisten. Dat is gewoon ieder z;'n ding
Ik ben niet de enige die Carice een frigide kier vind dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t een emotieloze kouwe kut die altijd hetzelfde speelt.
Maar goed, dat komt dan toevallig bij deze rol mooi uit
Ja die is weer leuk begonnen idd!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup.
Maar.... de eerste 2 afleveringen van het nieuwe seizoen (nu begonnen) zijn wel echt weer leuk. Ben blij dat ik niet opgegeven heb na het vorige kutseizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Dat het niet je ding is, prima. Dat zeg ik ook niet. Dat je het soort serie saai vindt, prima. Kan. Smaken verschillen. Maar zeggen dat GOT voortkabbelt is als zeggen dat je The walking dead niet leuk vind omdat er geen zombies inzittenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net?!?!
Ik vind het zo saai als kijken naar hoe verf droogt.
...als het moet. Barca was toen geplaatst, boeide ze geen fuck, nu moesten ze wel, want net verloren van PSG. EN het moest zonder inspanning, want zaterdag Real.quote:
Ze komen dit seizoen echt hoor! Ik meen hetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar maak me dan niet lekker met dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Want het gaat niet over draken.
Ik ook. Gelukkig werd dat na 3 afleveringen in de serie ook verteld en was ik er vanaf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar een knuppel gehad met een enorme spoiler voor GoT. Lamme zak.
Ze doen maar, ik ben er wel klaar meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze komen dit seizoen echt hoor! Ik meen het
Euforia is dan wel weer 1 van de weinige te pruimen ESF liedjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar lekker naar ESF en hou je verre van mannenzaken!
Waterloo! Waterloo!!
euforiaaaaaaaaaa!
Niets mis met Euphoria! Nog steeds een leuk nummerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar lekker naar ESF en hou je verre van mannenzaken!
Waterloo! Waterloo!!
euforiaaaaaaaaaa!
We gaan er niet uitkomen, laten we het er maar op houden dat jij het geweldig vind en ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat het niet je ding is, prima. Dat zeg ik ook niet. Dat je het soort serie saai vindt, prima. Kan. Smaken verschillen. Maar zeggen dat GOT voortkabbelt is als zeggen dat je The walking dead niet leuk vind omdat er geen zombies inzittenGOT wordt namelijk juist geprezen voor alle snelle en onverwachte plotwendingen.
Jahaaa nu dram je er echt te lang over door.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat het niet je ding is, prima. Dat zeg ik ook niet. Dat je het soort serie saai vindt, prima. Kan. Smaken verschillen. Maar zeggen dat GOT voortkabbelt is als zeggen dat je The walking dead niet leuk vind omdat er geen zombies inzittenGOT wordt namelijk juist geprezen voor alle snelle en onverwachte plotwendingen.
En dan wordt t zo'n gevecht om partners ook!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben zou het een hele saaie wereld zijn
Idem!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze doen maar, ik ben er wel klaar mee. Soaps zijn voor wijven
.
Zeker dezelfde spoilerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig werd dat na 3 afleveringen in de serie ook verteld en was ik er vanaf.
Richt jij je nou maar op je dictatorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt t zo'n gevecht om partners ook!
Seizoen 1 had een troon op de voorgrond.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar maak me dan niet lekker met dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Want het gaat niet over draken.
Nopequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die Carice een frigide kier vind dus.
And I never willquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seizoen 1 had een troon op de voorgrond.
Seizoen had een kroon op de voorgrond.
Seizoen heeft terecht een draak, want seizoen 3 heeft meer van die beesten laten zien dan ieder vorig seizoen
Alleen tot zover heb jij gewoon niet gekeken.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die is weer leuk begonnen idd!Ja ik was blij met de eerste aflevering, want ik dacht echt: He gelukkig, we maken weer vaart. En t is weer f fheftig. Ik vodn t vorige seizoen nl erg saai. Daar ging ik dus steeds van op m'n telefoon kijken. Stomme Gouverneur. Opzouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Dikke primaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We gaan er niet uitkomen, laten we het er maar op houden dat jij het geweldig vind en ik niet
Die tattooquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/a(...)n-before-you-comment
het zoveelste faillijstje,maar er zitten een paar (voor mij) nieuwe geniale tussen.
Ik hoop dat dit seizoen zich hervat. Zo lijkt t er wel op gelukkig tot nu toe.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
TWD moet ik ook maar weer gaan kijken idd, dat was ook wat minder, maar bleef net boeiend genoeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Helemaal primaquote:
Ik wilde er niks meer over maar als het zo op mij overkomt dan is dat toch mijn waarheid? Dat jij het anders ziet is jouw waarheid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dikke prima
Ik kan er alleen niet tegen als mensen onwaarheden verkondigen. Sommige dingen zijn nl niet smaak-, maar feitgerelateerd.
Die discussie heb ik met mijn zemelzweefvrienden van zorg-opleidingen ook. Er bestaan geen meerdere waarheden, er bestaan slechts meerdere interpretaties van 1 feitelijke waarheid. "Mijn waarheid" is dan ook niet bestaand.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wilde er niks meer over maar als het zo op mij overkomt dan is dat toch mijn waarheid? Dat jij het anders ziet is jouw waarheid.
Zo, en nu ben ik er echt klaar mee, stomme kutserie
Zucht, prima...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die discussie heb ik met mijn zemelzweefvrienden van zorg-opleidingen ook. Er bestaan geen meerdere waarheden, er bestaan slechts meerdere interpretaties van 1 feitelijke waarheid. "Mijn waarheid" is dan ook niet bestaand."De waarheid" wel.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wel een andere dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Kijk ik wel How to train your dragon, stuk minder hersendodende soapquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal primaMaar dan moet je ook niet zeuren en huilen als je de draken mist!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die Carice een frigide kier vind dus.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil niet in amsterdam Deventer blijven wonen
Dat vind ik van iedere voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:46 schreef Kluts het volgende:
Nou dat waren 90 fan-tas-tische minuten.
Net twee afleveringen zitten kijken. Het is zeker vermakelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, Beste serie ooit: Doctor Who. Punt
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een andere dus.
Ik had:Mensen mensen mensen, ga dan gewoon de boeken lezen! (zei hij die maar niet in deel 5 komt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het meeste is niet hoogstaand, maar je krijgt na verloop van tijd echt een band met de karaktersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net twee afleveringen zitten kijken. Het is zeker vermakelijk.
Zeker een topper, ben nog niet helemaal bij, maar heb alles vanaf de reboot gezien tot aan halverwege een na laatste seizoen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, Beste serie ooit: Doctor Who. Punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |