quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:44 schreef Kluts het volgende:
Oh wacht ik dacht dat t over t openen van n nieuw topic ging.
Maar goed dat je alles zwart op wit eist hoor! (Heb ff teruggelezen)
Afspraak is afspraak. Juist bij je werkgever.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat gaat me meestal heel goed af
Voelt wel alsof ik zeur, maarja dit is even eenmalig daarna enkel plezier van en spreek je er toch nooit meer over
Indeed. Gewoon zakelijk bekijken allemaalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak. Juist bij je werkgever.
Snap ik hoor, maar je staat gewoon in je recht!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat gaat me meestal heel goed af
Voelt wel alsof ik zeur, maarja dit is even eenmalig daarna enkel plezier van en spreek je er toch nooit meer over
Hoeveel heb jij er ook al weer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
En zo begint de transformatie naar crazy old cat lady.
Katten heersen. Kattenmensen ook. Ik zie het probleem niet.quote:
Een kat kopen?quote:
Dat inderdaadquote:
Voor n hond moet je tijd en ruimte hebben helaas.quote:
Mag je wel opschieten met vetmesten!quote:
Tenzij je er een trechter in duwt red je dat niet meer voor kerstquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten met vetmesten!
I love the way you think.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten met vetmesten!
Je werd toch nooit gebeld, dus mbt standby komt t wel goed. Alleen ziekmelden overdag mag dan zeker nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben echt helemaal naar de kloten. Hoesten, snotteren, draaierig. Maar zit in m'n standby week, nu ziek melden scheelt me een paar honderd euro.
Het gaat nu best goed. Maar ik slaap dan ook aardig wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst echt uitgerust was
Die zitten er wat stil bij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Zag dat ze in de aanbieding waren bij de slager.
Precies, als ik me ziek meld, mag ik ook niet meer standby staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je werd toch nooit gebeld, dus mbt standby komt t wel goed. Alleen ziekmelden overdag mag dan zeker niet
Kunnen we beter een 3 miljard mensen slachten. Afrikanen en bank medewerkers. Toch allemaal nutteloosquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te voeren, lekker goedkoop in deze tijden van crisis.
Daar heeft Obama Ebola voor uitgevonden. Ruimt lekker op daar in Afrika.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kunnen we beter een 3 miljard mensen slachten. Afrikanen en bank medewerkers. Toch allemaal nutteloos
Daar gaat zijn familiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft Obama Ebola voor uitgevonden. Ruimt lekker op daar in Afrika. [ afbeelding ]
Nog geen 10.000, schiet niet op.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft Obama Ebola voor uitgevonden. Ruimt lekker op daar in Afrika. [ afbeelding ]
Gratz!!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Woei. Hij is binnen en goed. Dat wordt tekenen![]()
Vandaag als t goed is ook telefonisch gesprek met mn pmanager. Dan is t toch wel echt officieel hehe
Dankjequote:
Ah nee he, komt ZIJ weer terug *zucht*quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dankje
Volgende week gaan ze t mededelen in t team. Ben erg benieuwd wat ze ervan zullen vinden
Iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah nee he, komt ZIJ weer terug *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |