quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:44 schreef Kluts het volgende:
Oh wacht ik dacht dat t over t openen van n nieuw topic ging.
Maar goed dat je alles zwart op wit eist hoor! (Heb ff teruggelezen)
Afspraak is afspraak. Juist bij je werkgever.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat gaat me meestal heel goed af
Voelt wel alsof ik zeur, maarja dit is even eenmalig daarna enkel plezier van en spreek je er toch nooit meer over
Indeed. Gewoon zakelijk bekijken allemaalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak. Juist bij je werkgever.
Snap ik hoor, maar je staat gewoon in je recht!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat gaat me meestal heel goed af
Voelt wel alsof ik zeur, maarja dit is even eenmalig daarna enkel plezier van en spreek je er toch nooit meer over
Hoeveel heb jij er ook al weer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
En zo begint de transformatie naar crazy old cat lady.
Katten heersen. Kattenmensen ook. Ik zie het probleem niet.quote:
Een kat kopen?quote:
Dat inderdaadquote:
Voor n hond moet je tijd en ruimte hebben helaas.quote:
Mag je wel opschieten met vetmesten!quote:
Tenzij je er een trechter in duwt red je dat niet meer voor kerstquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten met vetmesten!
I love the way you think.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten met vetmesten!
Je werd toch nooit gebeld, dus mbt standby komt t wel goed. Alleen ziekmelden overdag mag dan zeker nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben echt helemaal naar de kloten. Hoesten, snotteren, draaierig. Maar zit in m'n standby week, nu ziek melden scheelt me een paar honderd euro.
Het gaat nu best goed. Maar ik slaap dan ook aardig wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst echt uitgerust was
Die zitten er wat stil bij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Zag dat ze in de aanbieding waren bij de slager.
Precies, als ik me ziek meld, mag ik ook niet meer standby staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je werd toch nooit gebeld, dus mbt standby komt t wel goed. Alleen ziekmelden overdag mag dan zeker niet
Kunnen we beter een 3 miljard mensen slachten. Afrikanen en bank medewerkers. Toch allemaal nutteloosquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te voeren, lekker goedkoop in deze tijden van crisis.
Daar heeft Obama Ebola voor uitgevonden. Ruimt lekker op daar in Afrika.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kunnen we beter een 3 miljard mensen slachten. Afrikanen en bank medewerkers. Toch allemaal nutteloos
Daar gaat zijn familiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft Obama Ebola voor uitgevonden. Ruimt lekker op daar in Afrika. [ afbeelding ]
Nog geen 10.000, schiet niet op.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft Obama Ebola voor uitgevonden. Ruimt lekker op daar in Afrika. [ afbeelding ]
Gratz!!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Woei. Hij is binnen en goed. Dat wordt tekenen![]()
Vandaag als t goed is ook telefonisch gesprek met mn pmanager. Dan is t toch wel echt officieel hehe
Dankjequote:
Ah nee he, komt ZIJ weer terug *zucht*quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dankje
Volgende week gaan ze t mededelen in t team. Ben erg benieuwd wat ze ervan zullen vinden
Iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah nee he, komt ZIJ weer terug *zucht*
Weet je zeker dat je daar wil werken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:42 schreef Cue_ het volgende:
"Aldus overeengekomen en getekend d.d. 22 oktober 2015"
Is slechts het begin hè?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog geen 10.000, schiet niet op.
Wist al dat ik t spul goed moet nakijken van die P&Oer. Hij schrijft de naam van bv de manager ook altijd verkeerd (die niet moeilijk is)quote:
Blijft een leuke discussie op FOK! iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Zo briljant altijd, die drugsverheerlijkers 'ja maar alcohol en tabak veroorzaken veel meer shit dan pillen'.
Ja en bij fietsen vallen veel meer gewonden dan bij parkour. Tenzij je het deelt door het aantal deelnemers.
Kijken wat die kosten zijn als oma op woensdagmiddag bij de bridge een kwartje mdma pakt. Of ome Piet die op de verjaardag net een pilletje teveel heeft, maar toch maar naar huis rijdt.
Kom je mij bezoeken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:04 schreef Belsezar het volgende:
Over 40 minuten richting amsterdam zuid
Ik ben er alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:04 schreef Belsezar het volgende:
Over 40 minuten richting amsterdam zuid
Dat zou denk ik leuker zijn dan de tandartsafspraak die ik heb staan.quote:
Maar daarna, vervroegde lunchquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Dat zou denk ik leuker zijn dan de tandartsafspraak die ik heb staan.
Neuh, eerste consult voor een facing.quote:
Dat wordt lunchenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, eerste consult voor een facing.
Aansteller!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, eerste consult voor een facing.
"Alcohol is ook een hard druuuuuugs!"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Zo briljant altijd, die drugsverheerlijkers 'ja maar alcohol en tabak veroorzaken veel meer shit dan pillen'.
Ja en bij fietsen vallen veel meer gewonden dan bij parkour. Tenzij je het deelt door het aantal deelnemers.
Kijken wat die kosten zijn als oma op woensdagmiddag bij de bridge een kwartje mdma pakt. Of ome Piet die op de verjaardag net een pilletje teveel heeft, maar toch maar naar huis rijdt.
Ja, en dat is nooit een goed argument geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Alcohol is ook een hard ruuuuuugs!"
Mja.
"Jamaar hij doet t ook!! *wijs*quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat is nooit een goed argument geweest.
"Je mag niet iemand verkrachten" 'Ja, maar moord is ook een misdaad'
Eh ja? En nu.
Je hebt iets als gebruik en misbruik natuurlijk. En verslaving.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe het nooit meer, drugs,na een enorm kutte ervaring, maar iedereen moet het verder lekker voor zichzelf weten. Maar ga idd niet aankomen met alcohol. Ik drink soms idd omdat je dronken wordt,maar ik drink soms 1 glas whiskey, omdat het lekker is. Een verbod op alcohol zou ook nergens op slaan.
Ja, daarom, en alcohol wordt natuurlijk ook misbruikt, maar ook heel vaak niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt iets als gebruik en misbruik natuurlijk. En verslaving.
quote:
Ik heb geen idee hoe die verhouding gebruik-misbruik is, maar ik heb gewoon meer vooroordelen over de andere drugs dan over alcohol. Alcohol is ook een sociaal geaccepteerdere drugs natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, en alcohol wordt natuurlijk ook misbruikt, maar ook heel vaak niet.
's Avonds een vent, 's ochtends een vent!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gewoon op de vlucht voor de werkster
Maar ik heb een kater dus ik wil alleen maar op de bank liggen
nee, maar drugs is imho altijd voor het effect, de roes, de trip weet ik het. Maar alcolhol is daar iin principte dus niet voor bedoeld, dat is een neveneffect van het maken van de drankquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die verhouding gebruik-misbruik is, maar ik heb gewoon meer vooroordelen over de andere drugs dan over alcohol. Alcohol is ook een sociaal geaccepteerdere drugs natuurlijk.Wat misbruik daarvan totaal niet goed praat overigens.
ik zit ook heel braaf in een koffietentje moed te verzamelen om zo even te gaan winkelenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent!
Ook al is t middag en ben je een vrouw!
Is alcohol niet ook gewoon voor het effect? De roes, het aangeschoten worden, het verwarmende, het losser worden? Het is niet echt dat je t voor de dorst hoeft te drinken. Ja een pilsje, maar dat kan ook alcoholvrij zijn of zo. Je kunt t lekker vinden, maar lekker is ook een effect wat op die pil kan slaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar drugs is imho altijd voor het effect, de roes, de trip weet ik het. Maar alcolhol is daar iin principte dus niet voor bedoeld, dat is een neveneffect van het maken van de drank.
En uiteraard drinkt de hele wereld ook om lam te worden, maar een verbod zou echt achterlijk zijn.
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit ook heel braaf in een koffietentje moed te verzamelen om zo even te gaan winkelen
Dan beginnen we toch gewoon een speakeasy en worden we schatrijk?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar drugs is imho altijd voor het effect, de roes, de trip weet ik het. Maar alcolhol is daar iin principte dus niet voor bedoeld, dat is een neveneffect van het maken van de drank.
En uiteraard drinkt de hele wereld ook om lam te worden, maar een verbod zou echt achterlijk zijn.
nee ik ben een weekje in amsterdam! Dus geen sportquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
En ik kies optie B mocht je gaan sporten.
Nee, niet per definitie tenminste, een glas whiskey, een glas wijn bij de lunch etc, dat doe je echt niet om lam te worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is alcohol niet ook gewoon voor het effect? De roes, het aangeschoten worden, het verwarmende, het losser worden? Het is niet echt dat je t voor de dorst hoeft te drinken. Ja een pilsje, maar dat kan ook alcoholvrij zijn of zo. Je kunt t lekker vinden, maar lekker is ook een effect wat op die pil kan slaan.
Wat zul je tot rust komenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben een weekje in amsterdam! Dus geen sport
En geen laptop dus bijna geen fok. Ik lees een boek, lekker ouderwets
Ik wil een tommygun dan!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan beginnen we toch gewoon een speakeasy en worden we schatrijk?
Alcoholvrije wijn welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet per definitie tenminste, een glas whiskey, een glas wijn bij de lunch etc, dat doe je echt niet om lam te worden.
En alcoholvrij bier zou een optie zijn als het niet zo enorm vies is,maar alcoholvrije whiskey is er niet echt.
Nee dat dacht ik ook, maar er is echt alcoholvrije wijn. En die smaakt naar wijn, niet naar druivensapquote:
Wel eentje met het ronde magazijn natuurlijk!quote:
Echt?quote:
nee want ik kan niet op de bank liggen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |