In principe is elke makelaar een lamlul.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef Queller het volgende:
En tegen je vrienden, familie en collega's vertellen dat die makelaar een lamlul is
eens!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In principe is elke makelaar een lamlul.
Dat de makelaar hier lekker zit mee te lezen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Acradavos het volgende:
Hoe zou het gegaan zijn als hij akkoord ging met die 131k zonder dat ik het financiële voordeel had gemeld? Dan was er dus onenigheid geweest bij de makelaar op kantoor. Ik wil niet snel iemand beschuldigen, maar heb het vermoeden dat een FOKker de verkoper heeft ingelicht. Omdat hij banned was uit mijn topic.
Dat zou wel heel treurig zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Acradavos het volgende:
Hoe zou het gegaan zijn als hij akkoord ging met die 131k zonder dat ik het financiële voordeel had gemeld? Dan was er dus onenigheid geweest bij de makelaar op kantoor. Ik wil niet snel iemand beschuldigen, maar heb het vermoeden dat een FOKker de verkoper heeft ingelicht. Omdat hij banned was uit mijn topic.
Die wil maar 1 ding, zo veel mogelijk verkopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat de makelaar hier lekker zit mee te lezen?
Hoezo? Omdat ie liever heeft dat alles via de verkopend makelaar loopt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
De verkoper ligt gewoon dwars, dat blijkt ook al uit rechtstreekse telefoongesprek.
Dat kun je ook beleefd vertellen tegen een potentiële koper.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ie liever heeft dat alles via de verkopend makelaar loopt?
Kom op....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Acradavos het volgende:
Die is ook lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:06 schreef Bayswater het volgende:
Ik zou eerst nog even akkoord gaan, de koopovereenkomst op laten maken een weekje wachten en vervolgens niet tekenen.
Hahaha, dat is ook een optie. Om de verkoper te jennen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:06 schreef Bayswater het volgende:
Ik zou eerst nog even akkoord gaan, de koopovereenkomst op laten maken een weekje wachten en vervolgens niet tekenen.
Zonder handtekening geen koop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef Queller het volgende:
En dan niet goed gelezen hebben en er voorgoed aan vastzitten
Dat kost knaken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef announcement het volgende:
Je kan ook tekenen en dan net binnen de wettelijke 3 dagen bedenktijd de boel afblazen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:06 schreef Bayswater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |