Een aai over je bolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef artelligence het volgende:
Mijn record is twee weken. En wat win ik nu?
Troostprijs.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef artelligence het volgende:
Mijn record is twee weken. En wat win ik nu?
Ik zei 'sterren', en niet 'zwart gat'.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Trek je broek maar naar beneden en buk
maar je moest wel lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zei 'sterren', en niet 'zwart gat'.
Ik kon een glimlach niet onderdrukken neequote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken nee
Mijn werk vroeg om aandachtquote:
PC updates voeren en dan eens kijken of mijn NVidia kaart wel zin heeft in nieuwere drivers. Draai nu de 310.90 versie en dat gaat zonder problemen. Bij de laatste drivers kreeg ik de hele tijd dat het stuurprogramma crashte ("Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"). Mag toch wel hopen dat dit opgelost is onderhand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is het rustig hier trouwens?
Meestal welquote:
Dat weet je nooit met drivers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PC updates voeren en dan eens kijken of mijn NVidia kaart wel zin heeft in nieuwere drivers. Draai nu de 310.90 versie en dat gaat zonder problemen. Bij de laatste drivers kreeg ik de hele tijd dat het stuurprogramma crashte ("Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"). Mag toch wel hopen dat dit opgelost is onderhand.
Daarom. Had op tweakers eens een post gevonden dat de 310.90 het beste zou werken met Windows 7 64-bit en dat is ook zo. Geen vastloper, crash of wat dan ook. Maar nieuwere games hebben blijkbaar baat bij betere drivers dus straks eens kijken of het wel werkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Meestal wel
[..]
Dat weet je nooit met drivers.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PC updates voeren en dan eens kijken of mijn NVidia kaart wel zin heeft in nieuwere drivers. Draai nu de 310.90 versie en dat gaat zonder problemen. Bij de laatste drivers kreeg ik de hele tijd dat het stuurprogramma crashte ("Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"). Mag toch wel hopen dat dit opgelost is onderhand.
of je doet het niet maar dat is soms wat riskantquote:
Had met mijn ati kaart zelfde gedoe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Had op tweakers eens een post gevonden dat de 310.90 het beste zou werken met Windows 7 64-bit en dat is ook zo. Geen vastloper, crash of wat dan ook. Maar nieuwere games hebben blijkbaar baat bij betere drivers dus straks eens kijken of het wel werkt.
Ach, ben toch in januari hier weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
of je doet het niet maar dat is soms wat riskant
Ach, ik wil dadelijk vloeiend Nazi's over de kling/kogel/kanon/raket kunnen jagenquote:
NVidia man hier, en ik kan me voorstellen dat het dan ook irritant is. Nouja, deze kan nog een jaartje mee en dan komt er ook een andere.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Had met mijn ati kaart zelfde gedoe.
Nu hele pc opnieuw opgebouwd en verse installatie en draait nu zelfs met alles up-to-date stabiel.
Hmm que?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik wil dadelijk vloeiend Nazi's over de kling/kogel/kanon/raket kunnen jagen
Slijmslijmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik heb de hoofdprijs
/badum
quote:
Alsof Lovely dat gaat interesserenquote:
Ze wou het wetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Alsof Lovely dat gaat interesseren
Smurf!quote:
Zolang je je tanden maar niet in iemands hals zet is er niks aan de handquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:14 schreef aeque het volgende:
Iets minder bloed in mijn lichaam, maar ik functioneer nog naar behoren.
Lolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je je tanden maar niet in iemands hals zet is er niks aan de hand
Met bijzondere mensen is het altijd bijzonder hier.quote:
Komt goed, nog even geduld en dan weet je dat ook. Ik denk dat dat het spannendste is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol
Het viel gelukkig harstikke mee, nu afwachten of ik daadwerkelijk kan gaan doneren. Ik weet alleen nog steeds mijn bloedgroep niet.
Zoals ik al zei, als het maar geen AB- is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed, nog even geduld en dan weet je dat ook. Ik denk dat dat het spannendste is.
datquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Alsof Lovely dat gaat interesseren
De kans is altijd aanwezig. Maar hope for the best and prepare for the worstquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als het maar geen AB- is.
Waarom zou iemand friends with benefits willen zijn met Braddie vraag ik me dan af.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Bwehe dit topic.
R&P / Moet ik het afwachten, of moet ik het laten voor wat het is?
Ook het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou iemand friends with benefits willen zijn met Braddie vraag ik me dan af.![]()
Dat soort topics word ik wel eens verdrietig van.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Bwehe dit topic.
R&P / Moet ik het afwachten, of moet ik het laten voor wat het is?
Vanwege de OP of vanwege de combo?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort topics word ik wel eens verdrietig van.
Die gast is niet goed bij zijn hoofd. Lekker laten gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort topics word ik wel eens verdrietig van.
*billen showt*quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Trek je broek maar naar beneden en buk
Zo verschillend is het topic toch niet van andere R&P topics?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die gast is niet goed bij zijn hoofd. Lekker laten gaan.
Dat specifieke topic niet, nee. Maar de topics onder zijn oude account waren geregeld parels in negatieve zin. Hier zitten en er ook wel wat tussen hoor:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo verschillend is het topic toch niet van andere R&P topics?
Dat eerste topic is zo misselijk, he. Kankervent is het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat specifieke topic niet, nee. Maar de topics onder zijn oude account waren geregeld parels in negatieve zin. Hier zitten en er ook wel wat tussen hoor:
KLB / Vervelende FOK!ster
KLB / ruzie op verjaardag
Enzovoorts. Braddie is echt loco. En een kleptomaan als ik sommige topics mag geloven. Even zoeken.
Werk. Het is fuck this shit o' clockquote:
Dat is wel ernstig. Die gast verneukt het ook zo vaak voor zichzelf hebquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat eerste topic is zo misselijk, he. Kankervent is het.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dengaman het volgende:
Goedemorgen...
Dit V&A / [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
Deze opmerking snap ik niet helemaal. Hoezo scheren?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat ik niet snap aan Braddie is dat hij zich wel altijd netjes scheert
Nou ja, dat hij dus al die tijd beweerde dat het een vrouw was en hij bleek een man te zijn. Dat zijn identiteit ontdekt werd en dat er allerlei dingen niet bleken te kloppen. Dat hij beweerde een muziekvirtuoos te zijn terwijl hij dat absoluut niet is. Dat hij altijd bezig is met afvallen ondanks beweert niets te eten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dit het enige verhaal dan? Want deze heb ik gelezen, maar verder nooit een andere.
Ik bedoelde dat hij zich in die zin wel netjes verzorgd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik niet helemaal. Hoezo scheren?
Wat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook nietProbeer te achterhalen wie zijn fwb is
Of beter gezegd: was
Nou ja, vind 'm er vaak niet echt florissant uitzien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij zich in die zin wel netjes verzorgd.
Zoek gewoon in zijn vriendenlijst? Of is die verborgen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de hand van dit screenshot:
[ afbeelding ]
En dan zo minimaal weghalen dat je nog kan zien dat haar voornaam Inge is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt hèquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan zo minimaal weghalen dat je nog kan zien dat haar voornaam Inge is.
Wat een pauperquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zich maar afvragen waarom hij toch steeds gepest wordt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Braddie is inderdaad een engnek. Zijn twitter is/was ook best ernstig.
Als je een kort rokje draagt vraag je er om verkracht te worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zich maar afvragen waarom hij toch steeds gepest wordt.
Het is toch wel duidelijk dat ie geilt op al die negatieve aandacht. En die krijgt ie nog genoeg hier, want elk topic komt weer vol.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zich maar afvragen waarom hij toch steeds gepest wordt.
'Het' ook echt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben? Voor je het weet komt het hier posten.
Vind je dat hetzelfde?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een kort rokje draagt vraag je er om verkracht te worden.
Niet helemaal, maar iemand die gepest wordt is daar natuurlijk nooit zelf schuldig aan. Dat mensen kut tegen hem doen omdat hij zelf kut doet is iets anders.quote:
Goed punt. Voorstel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben? Voor je het weet komt het hier posten.
Het is wat Tyler "Infectious human waste" zou noemen.quote:
Bier en tieten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar iemand die gepest wordt is daar natuurlijk nooit zelf schuldig aan. Dat mensen kut tegen hem doen omdat hij zelf kut doet is iets anders.
[..]
Goed punt. Voorstel?
Ik heb het nooit zo negatief gezienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is wat Tyler "Infectious human waste" zou noemen.
Tieten staan momenteel niet tot mijn beschikking en bier mag ik niet.quote:
What is this blasphemy?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tieten staan momenteel niet tot mijn beschikking en bier mag ik niet.Bedankt voor deze herinnering hè.
Tieten heb je in de nabije toekomst wel, voor mij is het giswerk wanneer ik die ooit weer in levende lijve mag adorerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tieten staan momenteel niet tot mijn beschikking en bier mag ik niet.Bedankt voor deze herinnering hè.
Hoezo?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet ook je ontspanning pakkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Morgenochtend 9:00 tentamen. Bier is niet verstandig.
Straks voetbal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moet ook je ontspanning pakken
Nee hoor, dadelijk sportschoolquote:
Tja, je moet iets om een goddelijk lichaam te houdenquote:
Heb je een goddelijk lichaam?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, je moet iets om een goddelijk lichaam te houden
Awwwquote:
En ik liet een schaaltje vallen dus nog meer gelukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das liefquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik liet een schaaltje vallen dus nog meer gelukInderdaad, want scherven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
So charmingquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t maar druk zo, met drie avonden sportende kinderen
Je kan nog Fokken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu dadelijk nog boodschappen doen![]()
ik ben nu aan t wachten tot dochter d'r tennis is afgelopenquote:
Je gedachten zijn al bij de bar jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik las cocktailbar ipv sportende kinderen
Druk? Breng je ze dan telkens?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t maar druk zo, met drie avonden sportende kinderen
begrijpelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik las cocktailbar ipv sportende kinderen
Bepaalde delen welquote:
brengen niet elke keer, maar halen sowieso in deze tijd van t jaar. In t donker.quote:
Je klinkt heel erg als mijn zus nuquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
begrijpelijk![]()
Tis vooral t thuiskomen, koken, kind wegbrengen, niet even kunnen zitten ofzo, kon eerst wel, want dan waren ze voor t eten klaar met sporten, of begonnen ze juist later, zodat t niet zo snel-snel hoefde allemaal.
Volgens mij fietste ik op die leeftijd wel een stuk alleen in het donker, maar hier wonen ook niet zoveel negers, he. Gebeurt er minder snel wat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
brengen niet elke keer, maar halen sowieso in deze tijd van t jaar. In t donker.
Ik woonde zo afgelegen dat het voor een verkrachter statistisch oerdom zou zijn om daar te wachten. Hooguit kans op een Marianne Vaatstraatje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij fietste ik op die leeftijd wel een stuk alleen in het donker, maar hier wonen ook niet zoveel negers, he. Gebeurt er minder snel wat.
Volgens mij kan je beter in de stad fietsen dan op het platteland in dit geval. Negers beroven je alleen maarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij fietste ik op die leeftijd wel een stuk alleen in het donker, maar hier wonen ook niet zoveel negers, he. Gebeurt er minder snel wat.
Ja, precies. En als je dan verkracht wordt, liever door een blanke natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woonde zo afgelegen dat het voor een verkrachter statistisch oerdom zou zijn om daar te wachten. Hooguit kans op een Marianne Vaatstraatje.
quote:
Sums it up.quote:
Smakelijk en veel plezier!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:48 schreef Barbusse het volgende:
Mooi. Ik ga even Hannibal kijken dan, ik moet toch nog eten
Ik denk dat sommige bazen daar heel anders over denkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Jij niet want jij hebt vakantie. En op vakantie wordt er NIET gewerkt
Yeah, guess againquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Jij niet want jij hebt vakantie. En op vakantie wordt er NIET gewerkt
En dan?quote:
Mijn reactie toen me gevraagd werd of ik in mijn vakantie eventueel kon werken leek een beetje op de lach van the Jokerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige bazen daar heel anders over denken
Nou ja zegquote:
Mwa, ik vind het niet zo heel erg. Ze is er overigens nog niet, dus ik hoop dat m'n collega zo binnen komt wandelen, kan zij 't mooi doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn reactie toen me gevraagd werd of ik in mijn vakantie eventueel kon werken leek een beetje op de lach van the Joker
[..]
Nou ja zeg
Altijd een terechte klacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Boos terugkomen en zeggen dat het tinder kut is en vol met hoeren zit.
Gewoon het aantal kilometers verhogen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom ik hier huilen omdat ik geen matches heb, duh
Die van mij ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn reactie toen me gevraagd werd of ik in mijn vakantie eventueel kon werken leek een beetje op de lach van the Joker
Twee. Maar eentje is een kloon van hemzelf en de ander is Braddie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus. Hoeveel matches heb je inmiddels?
Zou ik ook op tinder gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom ik hier huilen omdat ik geen matches heb, duh
Ik zou swipen als ik je tegen zou komen :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wie Braddie is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twee. Maar eentje is een kloon van hemzelf en de ander is Braddie.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou swipen als ik je tegen zou komen :$Is dat goed of slecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
2 Die zwijgen als het grafquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus. Hoeveel matches heb je inmiddels?
Haha test op Facebook zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Oi, ik ben in mijn vorig leven aan de Goden geofferd, zo kwam ik aan mijn eind. Ironisch voor iemand die totaal niet gelovig is.
Uiteraardquote:
Ja, die wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kssst! Nep fok!ster! Ken je F1978 wel? En Brummetje?
Oh jee....quote:Je bent 33 als je gaat trouwen en de naam van de persoon begint met een S!
Die uitslag had ik ook.quote:
Mijne ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hey, mijn naam begint met een S
Ga halen danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb verschrikkelijke trek in een kapsalon. Grrr.
Onder de 80 ja? Nicequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag niet. Ik wil onder de 80 kilo blijven.
Als je onder de 70 kilo weegt praten wel verderquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag niet. Ik wil onder de 80 kilo blijven.
Yeah right.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met 79 ben ik nog steeds viesdik.
Ik denk niet dat ik me prettig zou voelen met 63. Ik woog op mijn 18de 69, dat lijkt me mooi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je onder de 70 kilo weegt praten wel verder![]()
Ik weeg 63 kg
Ik 20kg meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je onder de 70 kilo weegt praten wel verder![]()
Ik weeg 63 kg
Wat een zeikerds zijn julliequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik 20kg meerdurf je wel naar buiten met dit weer?
Ik vond je niet vies dik toen ik je laatst ontmoettequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wegen wij hetzelfde joh? Nooit gedacht...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
het is ook gewoon veel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je klinkt heel erg als mijn zus nu
Een vieze bierbuik die over mijn broekrand hangt. Muffintop.quote:
Wat? :$quote:
KLB / Users missen Volgens 2Noten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha is het zo? Was te verwachten.
Yes! Blijkbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Wegen wij hetzelfde joh? Nooit gedacht...
Ik heb nog nooit zwaarder dan 65 kg gewogen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me prettig zou voelen met 63. Ik woog op mijn 18de 69, dat lijkt me mooi.
Uiteraard, ik ben niet zo bang uitgevallenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee joh, da's skinnyquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is geheim, maar lengte mag je wel weten 1,75.quote:
Slim met kleding he.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond je niet vies dik toen ik je laatst ontmoette?
quote:
Oh. Dat weet ik niet. Maar wat ik zeg, met kleding aan zie je er echt prima uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim met kleding he.
Shirtloos zie ik er een stuk dikker uit.
[..]
175 en 79 kilo is nooit skinny.
Skinny niet, maar ook niet dik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim met kleding he.
[..]
Zware botten wellicht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim met kleding he.
[..]
My life is over. Maar lees net dat het ook met travestie te maken had. Apart.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
KLB / Users missen Volgens 2Noten.
Maar ik vond 'haar' wel aardig en ze zocht niet echt naar gekke dingen of zo.
Kom hier dan. Sop ik je wel inquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil douchen.Ga wel gewoon in de regen staan.
Dan geloof ik ook niet dat je dik bentquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is geheim, maar lengte mag je wel weten 1,75.
Kun je gelijk vragen wie er dikker is, jij of ik. Aangezien straw mij gezien heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom hier dan. Sop ik je wel in
Je mag mijn douche wel lenen hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan ben ik al helemaal vetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim met kleding he.
[..]
Een goede hossel is het pas als ze nadampend onder je douche staatquote:
Of uren daarna nog steeds nat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een goede hossel is het pas als ze nadampend onder je douche staat
Waarom kun je niet douchen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom hier dan. Sop ik je wel in
Mja, da's nog een probleemquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een goede hossel is het pas als ze nadampend onder je douche staat
Dank je.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dat weet ik niet. Maar wat ik zeg, met kleding aan zie je er echt prima uit.
Nouja, dat is natuurlijk subjectief.quote:
Ja, ze zijn gemaakt van adamantiumquote:
Dat weet ik echt niet meer hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je gelijk vragen wie er dikker is, jij of ik. Aangezien straw mij gezien heeft.
En dat met mijn chubby bierbuik.quote:
Liet ik geen indruk achter?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet meer hoor.
Goed idee, doe ik zo ook even. Nog drie toestellen en liters zweet te gaan hier.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo lang hebben we niet staan praten.quote:
Ik heb je toen ook nog gezienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lang hebben we niet staan praten.Plus, mijn geheugen is redelijk slecht en was aangeschoten.
Drankorgeltjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lang hebben we niet staan praten.Plus, mijn geheugen is redelijk slecht en was aangeschoten.
Of alweer natquote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb je toen ook nog gezien
Net zo klein en harig als Wolverine toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die Kaneel toch. I've always known he's a special boy
Ik probeer mijne elke week bij het sporten te doneren maar niemand wil hem. Dus nu weet ik ook hoe die bolle rooie zich voelt, al mag hij me vrouwen versieren nog steeds leren.quote:
Gelukkigquote:
Ik zal je de volgende keer niet met mijn bierbuik en sprankelende persoonlijkheid afleiden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zo klein en harig als Wolverine toch.
Wij niet inderdaad, althans, ik stond niet te praten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
And thats were it all beganquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je je mij ook niet meer kunt herinneren?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar niet op Appelpop.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben wel iets groter. Wolverine is 5'3 en ik ben geloof ik 5'9.quote:
Heh, anders staan de foto's staan nog wel in mijn geheugen gegrift.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zal je de volgende keer niet met mijn bierbuik en sprankelende persoonlijkheid afleiden.
Dit is een truk, toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je je mij ook niet meer kunt herinneren?
Nee Royco, Yvie en Solique waren er ook, die heb je ook gezien.quote:
Yvie heb ik ook gezien, maar de rest niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Royco, Yvie en Solique waren er ook, die heb je ook gezien.
Welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo boeiend is dat echt niet.
Nee jij wou liever je move maken toen jullie 2 daarna nog zijn uit geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat klopt. Yvie probeerde me nog wel over te halen.
Hij was die dikke.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet meer hoor.
Daar stond ik naast. En zo klein ben ik nu ook weer niet dat je over me heen kijktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yvie heb ik ook gezien, maar de rest niet.
Ook goed...quote:
Tunnelvisie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar stond ik naast. En zo klein ben ik nu ook weer niet dat je over me heen kijkt
Nee ook niet! Niet samen in ieder gevalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee jij wou liever je move maken toen jullie 2 daarna nog zijn uit geweest.
En maar zeggen dat je niet smooth bent, maar ondertussen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ook niet! Niet samen in ieder geval
Hahaha wat is deze, yats?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je niet smooth bent, maar ondertussen.
Ja maar jij hebt een goed excuus, myr is een feeder.quote:
Jij hebt ook een goed excuus. Ik ook. We houden van lekker etenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een goed excuus, myr is een feeder.
HEquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stel voor om smooth like yats te vervangen door smooth like art.quote:
Klopt, maar dat excuus gaat bij mij niet op, omdat ik echt wel een beetje let op wat ik eet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt ook een goed excuus. Ik ook. We houden van lekker eten
Dank jequote:
Ik wilde zeggen dat Twi voordat hij Myra kende ook al van een visstickje hield, maar dat zou fatshaming zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Katwijk, daar heeft De Kik nog een mooi lied over gemaaktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef twi het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Katwijk met vissticks te maken heeft. Vissticks worden gemaakt van Alaska Pollak, die niet rondom Katwijk rondzwemmen, anders hadden ze wel Katwijk Pollak geheten.
Ik weet ook niet waarom ze het Visstick City noemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef twi het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Katwijk met vissticks te maken heeft. Vissticks worden gemaakt van Alaska Pollak, die niet rondom Katwijk rondzwemmen, anders hadden ze wel Katwijk Pollak geheten.
Ik vreet die dingen echt bij de vleetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw vissticks, dat heb ik al lang niet meer gehad. Wel een beetje een haat/liefde verhouding bij mij.
Ik heb een periode gehad dat ik echt verzot was op die dingen en daarna kon ik er heel lang geen meer zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vreet die dingen echt bij de vleetWat is de haatkant?
Waarom vermijd je gepaneerde dingen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik echt verzot was op die dingen en daarna kon ik er heel lang geen meer zien.
Maar ik probeer gepaneerde dingen nu sowieso een beetje te mijden.
Lasagne en frikandelbroodjes raak ik echt nooit zat hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom vermijd je gepaneerde dingen?
Verder wel herkenbaar dat je dingen zat raakt die je juist zo lekker vond. Ik noem lasagne, ik noem frikandelbroodjes en ik noem een berenhap
Steek onder water, dit. TR gemaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Ik zat laatst te denken (OMG, WAT??!!); er wordt weleens geklaagd over de mannensmaak van vrouwen, maar als ik zie waar veel mannen verliefd op worden, denk ik: are you mad?
Verwar verliefdheid niet met gewoon seks mee hebben he.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Ik zat laatst te denken (OMG, WAT??!!); er wordt weleens geklaagd over de mannensmaak van vrouwen, maar als ik zie waar veel mannen verliefd op worden, denk ik: are you mad?
Idd. Omg. Hoofdpijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Nou, een berenhap raak je ook nooit zat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lasagne en frikandelbroodjes raak ik echt nooit zat hoor.Volgens mij heb ik nog nooit een berenhap op.
Omdat het ongezonder is dan ongepaneerd vlees/vis.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom vermijd je gepaneerde dingen?
Verder wel herkenbaar dat je dingen zat raakt die je juist zo lekker vond. Ik noem lasagne, ik noem frikandelbroodjes en ik noem een berenhap
Terechtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steek onder water, dit. TR gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |