Heb geen zwak meer voor haar, in het begin dat we bezig waren ontwikkelde ik wel wat gevoelens voor haar, maar sinds we geen contact meer hebben is het gevoel ook langzaam maar zeker weggegaan, ik denk soms nog wel eens terug aan bepaalde dingen, maar dat heeft iedereen wel denk ik, en ik kan met volle zekerheid melden dat ik haar niet meer leuk vind, dat gevoel is weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:12 schreef Shizi het volgende:
Uit ervaring zeg ik afkappen! Vooral als je een zwak voor haar hebt, dan gaat 'vrienden' zijn niet werken.
Ja precies!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:30 schreef Shizi het volgende:
Meestal gaat dat gevoel weg als je elkaar niet meer spreekt :p maar als je zeker weet dat vanuit beide puur vriendschappelijk is, dan is het zeker een idee om het als vrienden te proberen.. maar laat het eerst vanuit haar komen
Braddy en vriendschappen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Dus nu heb ik zoiets van, moet ik haar nu (na die paar weken) een berichtje sturen en gewoon kijken of het weer gaat lukken qua vriendschap
Volgens mij wil je stiekem meer dan vriendschap, iets dat zij niet ziet zitten, blijkbaar. Ik zou het laten voor wat het is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Had een tijd wat met een meid,
Eerst was het puur scharrelen (Friends with benefits) en daarna werd het toch wat serieuzer (Ze wilde het nog geen naam noemen, maar er was wel zeker *iets* Omdat ze me toch wat leuker vond dan ze dacht) nog geen maand na dat ze dat zei wilde ze tóch geen relatie want ze was nog niet over d`r ex heen, naja ok... Maar ze wilde nog wel verder gaan zoals we al deden, fine by me.
Daarna ging ze op vakantie, en de dag na vakantie kreeg ik een appje waar in ze me vertelde dat ze (Nadat we een discussie hadden over hoe we er nou voorstonden) gefriendzoned had en de friends with benefits ook wel klaar waren.
Toen heb ik echt een tijd echt met met van alles in m`n hoofd gezeten en was het echt kut om nog met d`r te praten, en dat terwijl ze juist vrienden wilde blijven, en een paar weken terug dacht ik juist, goh.. Ik ga weer met haar praten, en toen wilde zij opeens rust want haar gevoel zei haar dat ze er nog niet "klaar" voor was.
Dus nu heb ik zoiets van, moet ik haar nu (na die paar weken) een berichtje sturen en gewoon kijken of het weer gaat lukken qua vriendschap, of is het verstandiger om het gewoon te laten voor wat het is en te kijken wanneer ze zelf een berichtje stuurt?
Ik wacht de reacties af, ben nu qua gevoel al iig op 0 voor haar maar qua vriendschap klikte het sowieso in het begin al heel erg, dus het zou jammer zijn als er nu helemaal niks meer is.
Voor de vakantie was het al anders (Althans, de dag voor ze weg ging)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:11 schreef SugeLucky het volgende:
Als ze zegt dat ze rust wil en er nog niet klaar voor is, betekent dat eigenlijk dat ze geen behoefte meer heeft aan contact met je en dat ze het ook liever niet wil dat jij dat nog contact opneemt. Ze is te laf om dit regelrecht te zeggen en zegt het daarom op de welbekende vrouwen manier.
Zelfde als tijdens het gesprek voor haar vakantie tegen je zeggen dat ze nog wel verder met je wilde en dan op vakantie een app sturen dat ze toch niet meer verder wil.
Geen energie meer insteken. 99% zeker dat ze nooit meer iets laat horen. Mocht ze nog wel iets laat horen, weet je dat ze echt vriendschap wil. In het andere geval.. zie bovenstaande en kan je blij zijn dat je zelf ook niets meer hebt gestuurd.
Goed gedaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:15 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Voor de vakantie was het al anders (Althans, de dag voor ze weg ging)
De keer dáár voor was nog wel chill.
Maar het is al opgelost, geen contact is geen contact, althans.. Niet meer van mijn kant uit, klinkt laf dit, maar ik heb haar op facebook geblockt.
De enige manier waarop ze mócht ze dat willen contact kan opnemen is via Whatsapp, ik heb haar nummer namelijk niet meer, maar heb haar niet geblockt op Whatsapp.
Mocht er geen contact meer komen, nouja, dan is het jammer.
Beste wat je had kunnen doen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:15 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Voor de vakantie was het al anders (Althans, de dag voor ze weg ging)
De keer dáár voor was nog wel chill.
Maar het is al opgelost, geen contact is geen contact, althans.. Niet meer van mijn kant uit, klinkt laf dit, maar ik heb haar op facebook geblockt.
De enige manier waarop ze mócht ze dat willen contact kan opnemen is via Whatsapp, ik heb haar nummer namelijk niet meer, maar heb haar niet geblockt op Whatsapp.
Mocht er geen contact meer komen, nouja, dan is het jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |