Toen ben ik door haar geblocktquote:De enige reden dat ik je nog op Facebook heb is omdat ik je een x wil neuken zodat ik dat op FOK! kan melden, wil niet naar je onnodige gezeik of gejank luisteren waar je vervolgens een mening om vraagt of raad maar er niks mee doet
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
Screenshot is wel een vereiste dit soort dingen.
Dat gesprek verloopt een beetje vreemd. Iets over werk en dan dat.quote:
Lijkt mij false flag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat gesprek verloopt een beetje vreemd. Iets over werk en dan dat.
Arme Blondje nog welquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik weet niet wie sneuer is, jij of arme Blondje_93_!
Ja dit dus.quote:
Ze vroeg om mijn mening en was net klaar met het hele verhaal typen, toen stuurde ik datquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet geneuktquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
En?
Geneukt of hoe zit dat?
Je mening waar over?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ze vroeg om mijn mening en was net klaar met het hele verhaal typen, toen stuurde ik dat
man man manquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ze vroeg om mijn mening en was net klaar met het hele verhaal typen, toen stuurde ik dat
Aangezien er een relatie lijkt te bestaan tussen IQ en speekselproductie zou je een pijpbeurt nog kunnen overwegen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet geneuktIk steek hem liever in de openhaard.
Wat ik zou doen met iemand die tijdens een housewarming eerder weg moest i.v.m OVquote:
hoezo, ging toch over blondie?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |