Toen ben ik door haar geblocktquote:De enige reden dat ik je nog op Facebook heb is omdat ik je een x wil neuken zodat ik dat op FOK! kan melden, wil niet naar je onnodige gezeik of gejank luisteren waar je vervolgens een mening om vraagt of raad maar er niks mee doet
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
Screenshot is wel een vereiste dit soort dingen.
Dat gesprek verloopt een beetje vreemd. Iets over werk en dan dat.quote:
Lijkt mij false flag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat gesprek verloopt een beetje vreemd. Iets over werk en dan dat.
Arme Blondje nog welquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik weet niet wie sneuer is, jij of arme Blondje_93_!
Ja dit dus.quote:
Ze vroeg om mijn mening en was net klaar met het hele verhaal typen, toen stuurde ik datquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet geneuktquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
En?
Geneukt of hoe zit dat?
Je mening waar over?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ze vroeg om mijn mening en was net klaar met het hele verhaal typen, toen stuurde ik dat
man man manquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ze vroeg om mijn mening en was net klaar met het hele verhaal typen, toen stuurde ik dat
Aangezien er een relatie lijkt te bestaan tussen IQ en speekselproductie zou je een pijpbeurt nog kunnen overwegen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet geneuktIk steek hem liever in de openhaard.
Wat ik zou doen met iemand die tijdens een housewarming eerder weg moest i.v.m OVquote:
hoezo, ging toch over blondie?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel erg stoer, het stoere spat gewoon van je scherm.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee maar jij bent wel echt heel stoer hoor.
Mooie profielfoto op Facebook, fapje gemacht, klaargekomen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:15 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel erg stoer, het stoere spat gewoon van je scherm.
Eindelijk kans, grijp je hem niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet geneuktIk steek hem liever in de openhaard.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:15 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Eindelijk kans, grijp je hem niet.
Ik zou eerder vet stoer zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:15 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel erg stoer, het stoere spat gewoon van je scherm.
Het spettertquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou eerder vet stoer zeggen eigenlijk.
Die is wel echt héél erg goed man, heel origineel ook. Wil je een sticker?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou eerder vet stoer zeggen eigenlijk.
Ook. Rijbewijs al gehaald?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Die leef gaat verder hartstikke goed, en jouw leef?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik weet niet wie sneuer is, jij of arme Blondje_93_!
Wat een slechte shopquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
waarom heb je interesse in overgewicht? Je was toch ripped na de zomer?
Nice.quote:
Gast.quote:
Pics?quote:
Dankje! Mag ook wel na bijna 2 jaar hequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als het echt zo is; gefeliciteerd, goed gedaan, veel veilige kilometers.
Als je lult; haha.
Ja, het zou tijd worden, maar je weet wat ze zeggen; better late than never.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dankje! Mag ook wel na bijna 2 jaar he
Damesquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, het zou tijd worden, maar je weet wat ze zeggen; better late than never.
Hoe zit het met de dames, Bradster?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dames___! Ik denk dat ik mezelf maar ga inlezen in het A-Sexueel worden, scheelt echt een hoop gezeik.
Groot gelijk kameraad. Tenzij ze alleen voor je kookt, bier brengt, en de afwas doet. Kwestie van goed africhten die handel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dames___! Ik denk dat ik mezelf maar ga inlezen in het A-Sexueel worden, scheelt echt een hoop gezeik.
De maatschappij dat ben jijquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
Jezus, wat een loserbende is klb tegenwoordig.
De laatste waar ik wat mee had gooide mij van relatie naar friendzone in 3 maanden tijd... En na haar vakantie heeft ze mij via Whatsapp doodleuk gefriendzonedquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Groot gelijk kameraad. Tenzij ze alleen voor je kookt, bier brengt, en de afwas doet. Kwestie van goed africhten die handel.
Je kunt gewoon niet fixen, that's all.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat is volgend jaar al, dus zo lang is dat nog niet eens Bradster.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
De laatste waar ik wat mee had gooide mij van relatie naar friendzone in 3 maanden tijd... En na haar vakantie de laatste keer heeft ze mij via Whatsapp doodleuk verteld dát ik gefriendzoned was door haar:') dus ben er wel klaar mee tot ik 25 ben of zo
Er zitten lieve vrouwen bij, zeker waar, maar puur zoals deze het flikte was heel sneu, dus heb nu zoiets van, ik zie het wel, hoef voorlopig geen relatie meer iigquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is volgend jaar al, dus zo lang is dat nog niet eens Bradster.
En ja, vrouwen kunnen bitches zijn, maar sommige zijn best lief heur.
Realistisch gezien is chicks fixen gewoon triest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet fixen, that's all.
Moet je maar beter werken aan je fijne motoriek en niet zo gierig zijn met je geldquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
De laatste waar ik wat mee had gooide mij van relatie naar friendzone in 3 maanden tijd... En na haar vakantie heeft ze mij via Whatsapp doodleuk gefriendzonedWant het gevoel was opeens wegge-ebt, dus ben er wel klaar mee tot ik 25 ben of zo
Hoe is het toch mogelijk dat dat jou altijd overkomt heh.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Er zitten lieve vrouwen bij, zeker waar, maar puur zoals deze het flikte was heel sneu, dus heb nu zoiets van, ik zie het wel, hoef voorlopig geen relatie meer iig![]()
Dat was mijn date van een paar dagen terugquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Moet je maar beter werken aan je fijne motoriek en niet zo gierig zijn met je geld
De ironie..quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
Jezus, wat een loserbende is klb tegenwoordig.
Ho ho.. jij stemde daar van te voren mee in of niet dan ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:27 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat was mijn date van een paar dagen terugDie ging er al vanuit dat ik alles ging betalen
Geldwolf
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef haan33 het volgende:
Blondje ging voor de hele WA-groep vingerfilmpjes maken
Niet alleen vingerfilmpjesquote:
nicequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Toto! Ik heb trouwens echt een super leuk autootje gekochtWilde eerst gaan voor een Alfa (zoals ik in zo`n eerder topic had beschreven) Maar kwam er toen achter dat er iéééts meer geld op m`n rekening stond dan verwacht
[ [url=
(foto van Google)
Model op de foto is de 1,4 lounge, ik heb een 0,9 Twinair, lekker zuinig rijden in zo`n ding gekHaalde vanmiddag op de snelweg (rit van 70 kilometer) een kleine 1 op 28 gemiddeld
En dat wil je zien ofzo?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Niet alleen vingerfilmpjesHele naaktfoto-fotosessie`s
Ze begon al van te voren de prijs op te noemen, en ik had zoiets van ja.. Ik betaal het wel als het niet duurder is dan, maar vervolgens was het 30pp en kwam ze zelf met de smoes dat ze geen geld hadquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ho ho.. jij stemde daar van te voren mee in of niet dan ?
Jazeker, wel een vrouwen auto eigenlijk maar super comfortabel, weegt geen drol, en ik lach iedereen uit bij het tankenquote:
Al veel gereden?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Jazeker, wel een vrouwen auto eigenlijk maar super comfortabel, weegt geen drol, en ik lach iedereen uit bij het tankenIk gooi hem voor 65 euro vol en rij dan gemiddeld een kleine 1100 kilometer op 1 tank
thebradgequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:38 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
"Die vetklep"
[ afbeelding ]
35 kilo kwijt dus
Nog steeds 50 te veel, aan je kop te zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:38 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
"Die vetklep"
[ afbeelding ]
35 kilo kwijt dus
86 kg nu dus?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:38 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
"Die vetklep"
[ afbeelding ]
35 kilo kwijt dus
Quote voor het nageslacht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:38 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
"Die vetklep"
[ afbeelding ]
35 kilo kwijt dus
Valt eigenlijk nog best wel tegen, nu een kleine 300-400 kilometer schat ik (Heb het pasje nu 2 weken) Voornamelijk gewoon lekker touren met vrienden of ritjes naar kennissen toe in Amsterdam/Rotterdam etc.quote:
Dat is toch dat gedrocht met die scheve pony?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef haan33 het volgende:
Blondje ging voor de hele WA-groep vingerfilmpjes maken
Nog 12 kilo te gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog steeds 50 te veel, aan je kop te zien.
Nice, dikke.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:40 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik woog in het begin 124..... Ben nu 89
Niet naar Zierikzee?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog best wel tegen, nu een kleine 300-400 kilometer schat ik (Heb het pasje nu 2 weken) Voornamelijk gewoon lekker touren met vrienden of ritjes naar kennissen toe in Amsterdam/Rotterdam etc.
89 is best netjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:40 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik woog in het begin 124..... Ben nu 89
Zelf gemaakt, wou 'm zo hinderlijk mogelijk maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word lijp van je bewegende plaatje
Snap echt niet wat hier nou "vetklep" aan is.quote:
ik weet het allemaal niet meer hoor, maar wordt er echt gek vanquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, wou 'm zo hinderlijk mogelijk maken.
Representatief.
je hebt gewoon een abnormaal grote kop, dat is allesquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:43 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Snap echt niet wat hier nou "vetklep" aan is.
[ afbeelding ] DIT ben ik 35 kilo geleden DAAR was ik een vetklep.
Gefeliciteerd met je rijdende espressoautomaat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Toto! Ik heb trouwens echt een super leuk autootje gekochtWilde eerst gaan voor een Alfa (zoals ik in zo`n eerder topic had beschreven) Maar kwam er toen achter dat er iéééts meer geld op m`n rekening stond dan verwacht
[ afbeelding ]
(foto van Google)
Model op de foto is de 1,4 lounge, ik heb een 0,9 Twinair, lekker zuinig rijden in zo`n ding gekHaalde vanmiddag op de snelweg (rit van 70 kilometer) een kleine 1 op 28 gemiddeld
Danku, 75 is mijn streef, dus nog 14 kilo ongeveer en dan vind ik het mooi geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
89 is best netjes
nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar goed bezig
Ik zou met een zakmes die onderkin willen opensnijden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:43 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:43 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
80 is ook primaquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:44 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Danku, 75 is mijn streef, dus nog 14 kilo ongeveer en dan vind ik het mooi geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |