abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145851974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat de visite altijd kiezen trouwens, zo'n chocoladeflik of een beschuit. 85% kiest het beschuit. Fyi :P
Oh ik zou zo voor de chocolade gaan. Daar lust ik er wel tien van achter elkaar... Daarom heb ik die ook niet besteld :')
Kwak
pi_145852038
Vanmorgen peuter weggebracht naar KDV, was daar het verse babyzusje van zijn vriendje ook eventjes (met de mama mee). Noh, zó klein en schattig! Net 1,5 week oud O+. Ik rammelde de mijne er bijna uit! :D
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145852266
Ik had me twee weken geleden al gemeld hier, maar durfde niet zo goed mee te posten omdat ik nog zo onzeker was of er nog echt wel een kindje in mijn buik zat. :@

Gisteren naar het echobureau geweest voor de termijnecho en er zat zowaar een klein dwergje van 4 cm in mijn buik. *O* :'( *O* . Armpjes, beentjes, een hoofdje en een hartslag gezien. O+ Vandaag ben ik precies 11 weken en mijn UD mag naar 14 mei, ben echt zo blij en opgelucht! *O*
pi_145852331
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:49 schreef Selvaria het volgende:
Ik had me twee weken geleden al gemeld hier, maar durfde niet zo goed mee te posten omdat ik nog zo onzeker was of er nog echt wel een kindje in mijn buik zat. :@

Gisteren naar het echobureau geweest voor de termijnecho en er zat zowaar een klein dwergje van 4 cm in mijn buik. *O* :'( *O* . Armpjes, beentjes, een hoofdje en een hartslag gezien. O+ Vandaag ben ik precies 11 weken en mijn UD mag naar 14 mei, ben echt zo blij en opgelucht! *O*
Wat heerlijk Selvaria! De week van de goede echo's *O*
pi_145852503
DaD ah dus je merkt het vooral aan de vorm van je buik?

Selvaria wat een goed nieuws! *O*
pi_145852554
Selvaria jeeej! *O* Wat fijn!
Nog meer mei-baby's! *O* Ik blijf erbij dat al die regen in augustus toch ergens goed voor was! ;)
pi_145852592
Selvaria, fijn! *O*.

Helio, ja, en wat ik ook merk is dat nu veel minder benauwd ben omdat de baby niet meer mijn longen verdrukt. Maar om nou te zeggen dat ik voel dat er een hoofd tussen m'n benen hangt, nee. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_145852917
Gefeliciteerd selvaria! *O* Zal even kijken of ik de OP nog kan aanpassen!

Indalen merkte ik ook vooral aan de vorm van m'n buik! Die zat een stuk lager. Later pas, merkte ik ook dat het gevoel in m'n onderbuik veel zwaarder was.. En daarbij voel ik heel lag heel veel gewriemel tegenwoordig. De schepjes nog steeds bovenin, maar onderin bij m'n bekken echt, en ter hoogte van m'n schaakbord voel ik nu dus gewriemel, wat ik aan de buitenkant ook niet kan voelen :P
pi_145852959
Bij je schaakbord ja? :D.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 15:11:40 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_145852975
Bij je schaakbord O+
Dat zijn vingertjes O+
disclaimer
pi_145852992
Jij, ja niet dan? Is er toch wat mis :{w

_O-
pi_145853176
Ohh, die minibabies bij OBEM ;( wel interessant trouwens, om te zien he het ze is vergaan!
pi_145853415
Jaja, gefriemel onderin, en flinke schoppen bovenin. Gezellig O+

Gefeliciteerd met al de goede echo's. Lijstje groeit *O*
pi_145853593
OBEM is elke keer hysterisch janken hier. Ik weet niet of ik dit wel moet blijven kijken.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 15:58:46 #215
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145854395
Kom d'r bij in mei, Selvaria! *O*
pi_145854547
OBEM gemist -O-

Gefeliciteerd selvaria!!

Phaidra
O+ aww verse baby

Vorm buik.. Mijn buik hangt laag. Baby1 is ingedaald alleen ligt baby2 nu met dr koppie bij m'n maag en kont in m'n zij (dwars/stuit dus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heel nieuwe ervaring een schop naar beneden :X én een hoofdje wat naar beneden duwt.
Ze kunnen elkaar ook weer schoppen..dat geeft ook veel mooie buikbewegingen.
(toen ze beide met het hoofd naar beneden lagen deden ze dat bijna niet. Op de echo's leken ze meer te knuffelen enzo. Hoofdjes bij elkaar O+ dat was echt lief )
pi_145855404
Ik heb net 2 uur op bed gelegen en ook nog geslapen *O*
Dat was lekker O+

Welkom Selvaria!!! Er is nog plek genoeg in Mei! ^O^

Zoe, ik hoop dat ze nog terug draait! En je hebt echt een prachtige buik O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 23 oktober 2014 @ 16:54:55 #218
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145855974
Zo... mijn eerste officiele middagdutje is een feit (inderdaad heeerlijk vlindur :D).

Leuk om te lezen over het indalen :Y

Selva wat goed van de mooie echo en je beeb!! *O*

Die choco-oublie-dingen :9

OBEM is niet geschikt voor mij hoor.. gisteren ging het niet goed met het kindje en toen moest ik huilen (kwam uiteindelijk wel goed). En de keer dat ik het ervoor zag ging het kindje na een paar dagen dood (aangeboren afwijking en ouders wisten van te voren dat zijn kansen niet goed waren.. maar toch) ;(
Ik wordt er iig niet blij van.. dus kijk ik het niet meer :6

De bevallingverhalen hier op het forum kan ik wel aan hoor ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_145856310
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben gewoon nog echt zwanger van een levende baby O+
Hij ligt alleen in een omgekeerde L, hoofd links en benen recht omhoog :') Helemaal tegen mijn rug aan. Daarom kon ik hem niet horen, hij had er zelf al problemen mee om hem in beeld te krijgen :D
Er was niet eens een foto van te maken en meten kon ook niet. Wel duidelijk gegroeid *O*

Over 4 weken weer terug.
Yes! Gefeliciteerd!! Heel erg fijn om weer die bevestiging te krijgen :) De kleine is gewoon vast Yoga aan het oefenen ;)
pi_145856397
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Minimim van drie uur per dag? Dat leek mij zo weinig... :@

Ik heb standaard indicatie nu, 6u per dag. Als er dingen niet goed lopen kunnen ze altikd bij-indiceren voor twee extra dagen.

Kraamhotel gaat per 24 uur acht uur vanaf, toch? Die betaal je dus sowieso. Wil je daar de hele kraamtijd blijven dan? Als je minimuk kraamuren neemt, 24 dsn zijn ze dus op na drie keer 24u kraamhotel... Lijkt me niet zo fijn om thuis niks meer te hebben...
mja, ik weet dus niet of ik het helemaal goed begrepen heb - maar ik weet dus ook niet of die intake mevrouw het wel helemaal goed begrepen heeft. De indicatie is nog steeds 49 uur, ik heb alleen niet beloofd al die 49 uur bij hún af te nemen - maar wel zowiezo 24. Ik moet er morgen even achteraan bellen geloof ik om het helder te krijgen of ik het nou goed heb gedaan of niet.
pi_145856537
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:08 schreef Crumpette het volgende:

[..]

mja, ik weet dus niet of ik het helemaal goed begrepen heb - maar ik weet dus ook niet of die intake mevrouw het wel helemaal goed begrepen heeft. De indicatie is nog steeds 49 uur, ik heb alleen niet beloofd al die 49 uur bij hún af te nemen - maar wel zowiezo 24. Ik moet er morgen even achteraan bellen geloof ik om het helder te krijgen of ik het nou goed heb gedaan of niet.
ah ok. ik denk dat dat is omdat je minimaal het minimum bij een reguliere kraamzorgaanbieder moet afnemen (voor t hotel geldt geen minimum volgens mij). maar goed, dan zou je dus alsnog 3 dagen in t kraamhotel kunnen zitten en dan heb je nog 4 dagen van 6 uur over bij de kraamorganisatie.

ik denk dat t klopt!
Kwak
pi_145856812
Ik heb vandaag weer een echo gehad en alles was goed :) De kleine Sjaak (ja, waarschijnlijk een jongetje, maar de navelstreng lag ook tussen de beentjes) was heerlijk actief. De placenta blijkt toch aan de achterkant te liggen, dus ik heb eerder kans om dingen te gaan voelen en dat vind ik leuk. Ik vind dat ik nu ook dingen voel en dat het de baby is, maar de vk zei dat dat nog niet kon (maar toch vind ik het de baby!).

Bloedsuiker was wel laag, ondanks dat ik had gegeten van tevoren (4,3). Dat moet ik dus wel in de gaten houden. Ook ben ik sinds begin zwangerschap 2 kilo afgevallen ipv aangekomen en dat is ook niet heel goed. Na de echo zijn we dus maar naar de McDonalds geweest :Y) ^O^
pi_145856816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ah ok. ik denk dat dat is omdat je minimaal het minimum bij een reguliere kraamzorgaanbieder moet afnemen (voor t hotel geldt geen minimum volgens mij). maar goed, dan zou je dus alsnog 3 dagen in t kraamhotel kunnen zitten en dan heb je nog 4 dagen van 6 uur over bij de kraamorganisatie.

ik denk dat t klopt!
zo was het bedoeld idd, zodat ik me niet vastleg voor 49 uur bij het kraamzorg bureau voor het geval ik 2 dagen ( bijv) in het geboortehotel blijf :Y
pi_145856927
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:21 schreef Crumpette het volgende:

[..]

zo was het bedoeld idd, zodat ik me niet vastleg voor 49 uur bij het kraamzorg bureau voor het geval ik 2 dagen ( bijv) in het geboortehotel blijf :Y
je zou nog even kunnen checken, ik heb nl ook de optie kraamhotel nog (die ik ws niet kan gebruiken) maar heb gewoon voor 49 uur "getekend", als in: dat ik het eens ben met de indicatie van 49 uur. volgens mij was dat geen probleem als er 1 dag vanaf ging (gaat er sowieso af omdat ik ws een nacht in t ziekenhuis moet blijven).

Dat je zeg maar niet ineens maar 24 uur krijgt ipv 49 omdat ze je niet ingepland hebben of meer krijgen ofzo...
Kwak
pi_145857030
Goede echo voor mevrouwCactus!

En het schaakbord van krijgertje :D snap het gevoel nu wel wat meer!

Middagdutjes zijn zo fijn O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')