wie Sinterclasie is staat al vastquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij schijnt pittige concurrentie te ondervinden van Nelom, Lopes Cabral, Schaken, Manu, Vilhena en dan vergeet ik er vast nog een paar.
Door een rooie kaart die mijn toto verneuktequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakten het Sevilla wel behoorlijk lastig thuis.
Hopen dat Fred snel de zak krijgt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met zn allen op de SS Rotterdam
Wat zei de geschillencommissie?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig jaar ging ik toevallig precies tijdens de intocht voor het eerst naar huisje kijken in Roffa
Die kwamen blijkbaar pas om 3quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat zei de geschillencommissie?
Die wilden natuurlijk ook eerst de Tourpresentatie kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kwamen blijkbaar pas om 3
Maar ik denk dat ze niets gaan zeggen, wat dingetjes noteren en "hm, ja , dat is kut."
Wat de fuck. Hij blijft ook maar doorgaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
http://nos.nl/video/71256(...)s-nabeschouwing.html
Chanant
TV TIP. Zondag a.s 21.05 NPO 2 (daarna aansluitend op NPO1 Studio Voetbal)quote:Aankomende zondag besteed VPRO Tegenlicht aandacht aan voetbalsupporters die opstaan tegen de overnames van hun clubs. Het grote geld regeert in de voetballerij en wij weten als supporters allemaal in zekere mate wel hoe dat voelt. Waar je vroeger het idee had dat je echt onderdeel uitmaakte van een club is het spel steeds meer van rijke stinkerds geworden. Tegenlicht kijkt naar de ontwikkelingen in de voetballerij en laat met ‘Baas in eigen club’ de strijd zien van de dappere mannen en vrouwen die de ziel van hun club niet laten afpakken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TV TIP. Zondag a.s 21.05 NPO 2 (daarna aansluitend op NPO1 Studio Voetbal)
Je eigen club is ook al verkochtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TV TIP. Zondag a.s 21.05 NPO 2 (daarna aansluitend op NPO1 Studio Voetbal)
die kans wordt ook met de dag groter en zit al rond de 90%quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als het nooit rond komt.
Ze hebben toch Aad300 als adviseur, er zijn maar weinig clubs die zich op zulke grootheden kunnen beroepen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkocht is de club sowieso al en minder voetbal know how kan er toch al niet meer komen.
Dat verhaal over het geld dat al lang ergens staat klinkt wel erg ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kans wordt ook met de dag groter en zit al rond de 90%
Dat was 2 en half jaar geleden. Ik denk niet dat Aad300 vaak is gebruikt aangezien de prijzenkast nog leeg is sindsdien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben toch Aad300 als adviseur, er zijn maar weinig clubs die zich op zulke grootheden kunnen beroepen.
Hij komt wel eens koffie met Lex Schoenmaker drinken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was 2 en half jaar geleden. Ik denk niet dat Aad300 vaak is gebruikt aangezien de prijzenkast nog leeg is sindsdien.
Kunnen ze samen een beetje vrouwenvoetbal gaan kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij komt wel eens koffie met Lex Schoenmaker drinken.
Het zal wel ergens staan alleen waren de eigenaren ervan niet van plan dat in dat kutclubje te stekenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat verhaal over het geld dat al lang ergens staat klinkt wel erg ongeloofwaardig.
Japanner, kankerdebiel die je er bent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
wtf ik dacht dat pagina 8 de opening was, bleek het pagina 8 te zijn.
kut jappaner :S
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanner, kankerdebiel die je er bent.
Soowquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)m_bij_zesdaagse.html
Brabant + Japanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Brabant is met niets een goede combinatie, behalve misschien met concentratiekampen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Brabant + Japan
geen goede combinatie
Hier nog een voor de OP.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
VBL vóór de SC
[ afbeelding ]
VBL ná de SC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik dit een fantastische OP vinden?
Ja dat mag ik.
varkenspest, Q koorts, dat soort zakenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Brabant is met niets een goede combinatie, behalve misschien met concentratiekampen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
AFCAniels, Krol staat weer in de telegraaf.
Behalve met slimste mensen, die wonen hier schijnbaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Brabant is met niets een goede combinatie, behalve misschien met concentratiekampen.
Auschwitz had ook kampfuhrers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Behalve met slimste mensen, die wonen hier schijnbaar.
schijn bedriegtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor de prijs van valse nicht van het jaar staat hij toch wel voor op Albert Verlindenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja ik las het, nu weer iets van subsidie voor een onderzoek dat nooit heeft plaatsgevonden.
Nou Nou nouquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Auschwitz had ook kampfuhrers.
Maar ben jij eigenlijk echte brabo napo?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die term is denk ik bedacht naar aanleiding van Albert Verlinde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de prijs van valse nicht van het jaar staat hij toch wel voor op Albert Verlinden
Ik ben absoluut geen echte brabo. En inderdaad, al heb ik de keuze voor tilburg wel overwogen. Als ik naar Amsterdam was gegaan had ik thuis blijven wonen en was ik op zeker minder volwassen geworden. Kapi is zeeuw toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ben jij eigenlijk echte brabo napo?
Ik dacht dat je er net als kapi en saind meer per ongeluk terecht was gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |