quote:Koerdistan (Koerdisch: كوردستان - letterlijk land van de Koerden - vroeger Curdia, Latijn: Corduene) is een historisch-geografische landstreek in het noordoosten van het Midden-Oosten die sinds 1918 verdeeld is over Turkije, Perzië (Iran), Syrië, Armenië en Irak en die voornamelijk bewoond wordt door Koerden. De Koerden verdienen een eigen staat maar worden hierin laf tegengewerkt door een kwade staat genaamd Turkije. Sommige dappere mannen strijden tegen dit grote onrecht. Voor meer informatie over deze helden kan je op deze webpagina kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor knut
In het assortiment of eigen merk?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat ons niet langer in spanning.
[..]
Heeft jumbo goed bier?
assortimentquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In het assortiment of eigen merk?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor knut
Topscorersquote:
Valt niet tegen. Aantal trappisten o.a. maar niet echt hele bijzondere dingen. Zal denk ik wel afhangen van welke Jumbo.quote:
Op basis waarvan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Opperkleurderhaagse cup is in handen van Roda JC.
De IPA van albert was best ok maar niet zo lekker als die van het IJ of ronsischenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt niet tegen. Aantal trappisten o.a. maar niet echt hele bijzondere dingen. Zal denk ik wel afhangen van welke Jumbo.
ado 0-1 feyenoordquote:
Die beker zit voorlopig nog een tijdje in de Jupiler League dus. Pauper Heerenveen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ado 0-1 feyenoord
feyenoord 1-1 heerenveen
zorya 1-1 feyenoord
feyenoord 1-2 utrecht
heerenveen 3-1 utrecht
az 0-1 heerenveen
vitesse 1-1 heerenveen
roda jc 2-1 heerenveen
roda 1-1 jong psv
jong twente 1-2 roda
Smetje op je beker
Ach, ik vind het wel vermakelijk om te volgen. Vooral als hij heel Europa in wordt geslingerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die beker zit voorlopig nog een tijdje in de Jupiler League dus. Pauper Heerenveen.
Zou je niet moeten beginnen bij de eerste officiële wedstrijd van Champions League winnaar Real Madrid?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel vermakelijk om te volgen. Vooral als hij heel Europa in wordt geslingerd.
De VBL-SC cup is al gesignaleerd in Zwolle, Praag, Napels, Udinese en Turijn. Zou wel een topshow zijn als Helsinki wint en Helsinki de wedstrijd in de finse competitie verliest.
Godverdomme manquote:Het vaste Pietenteam in Puttershoek is opgestapt, omdat Zwarte Piet er waarschijnlijk een andere kleur krijgt. 'Ik heb gehuild,' zegt een van de afgetreden Pieten.
De gemoederen in het dorp lopen hoog op, nu besloten is om de verhaallijn van het Sinterklaasjournaal te volgen en gekleurde Pieten mee te nemen. Het vertrouwde Pietenteam weigert andere kleuren aan te nemen. Aanvoerster Daniëlle Reedijk: 'Wij willen de traditie handhaven, met zwarte Zwarte Pieten. Het doet pijn: we doen het toch voor de kinderen.'
Het Sinterklaascomité heeft intussen een nieuw Pietenteam geformeerd. Reedijk: 'We hebben nog voorgesteld de mensen te laten stemmen over de kleur. Maar dat wilde de organisatie niet.'
hoezoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou je niet moeten beginnen bij de eerste officiële wedstrijd van Champions League winnaar Real Madrid?
Speciaal voor jou dan een tweede cup naast die mijnequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind de JSC zo nietszeggend.
Real Madrid 2-0 Sevillaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:26 schreef opperkleurder het volgende:
Real - Sevilla EU Supercup moet je dan beginnen volgens mij.
Mooi dat het dus niks uitmaaktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid 2-0 Sevilla
Real Madrid 1-1 Atletico Madrid
Atletico Madrid 1-0 Real Madrid
Atletico Madrid 2-1 SD Eibar
Olympiakos 3-2 Atletico Madrid
Olympiakos 3-0 Veria FC
Panachaiki FC 0-1 Olympiakos
Atromtios 1-0 Olympiakos
PAOK Saloniki 2-1 Atromitos
PAOK Saloniki v Fiorentina
Zet je de aardappels klaar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over een halfuurtje komt iemand van de geschillencomissie eindelijk kijken naar de keuken.
Een speciale geschillencommissie, poe poe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over een halfuurtje komt iemand van de geschillencomissie eindelijk kijken naar de keuken.
Zuurkool voor als ik woedend word.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zet je de aardappels klaar?
Hou de moed erin met een bakkie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zuurkool voor als ik woedend word.
Niet dat ik aanwezig zal zijn maar goed.
Torino wint sowieso wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht Torino winnen, dan kan Stefan de Vrij met Lazio de cup pakken zondag.
Hoe reageert Italie op de vernedering van gisteren? Daar moet het besef toch ook steeds verder inzakken dat ze er geen kut van kunnen.quote:
Komt van Juve ja. Prima spits.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk dat Quagliarella bij Torino speelt, speelde toch ook bij Juve en/of udinese?
Afgaan op een speelrondequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe reageert Italie op de vernedering van gisteren? Daar moet het besef toch ook steeds verder inzakken dat ze er geen kut van kunnen.
Nee, dacht dat ik op Sport1 hoorde dat het record 44 goals was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt van Juve ja. Prima spits.
Zou gisteren een record zijn qua doelpunten op een CL speeldag?
Nou ja, Italie stelt europees gezien al jaren teleur en dit was niet zo maar een speelronde he? Dit is in eigen huis gekleineerd worden door een land dat voorheen niet bij de grote 3 hoorde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Afgaan op een speelrondeStaan nog steeds 2e in de poule.
http://m.nos.nl/artikel/7(...)-cl-geen-record.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt van Juve ja. Prima spits.
Zou gisteren een record zijn qua doelpunten op een CL speeldag?
Gast Bayern verkracht iedereen. Niet opgelet hoe ze 2 jaar terug Barca pakten? En ze zijn nu nog sterker dan toen. Juventus gaat het vanavond wel even rechtzetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou ja, Italie stelt europees gezien al jaren teleur en dit was niet zo maar een speelronde he? Dit is in eigen huis gekleineerd worden door een land dat voorheen niet bij de grote 3 hoorde.
Thanxquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:42 schreef S15 het volgende:
[..]
http://m.nos.nl/artikel/7(...)-cl-geen-record.html
Leuk die oogkleppenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gast Bayern verkracht iedereen. Niet opgelet hoe ze 2 jaar terug Barca pakten? En ze zijn nu nog sterker dan toen. Juventus gaat het vanavond wel even rechtzetten.
In de CL spelen ze in de K-O fase wel weinig klaar. Moet vooral komen van de tripjes in de Europa League.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gast Bayern verkracht iedereen. Niet opgelet hoe ze 2 jaar terug Barca pakten? En ze zijn nu nog sterker dan toen. Juventus gaat het vanavond wel even rechtzetten.
Vraag eens of me dit boeit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Derek Ogilvie, de oplichter, is weer terug.
Vorig jaar was slecht. 2 jaar terug kwartfinale eruit tegen Bayern dat kan gebeuren. 1 jaar goed/ 1 jaar slecht. Oordeel na dit seizoen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de CL spelen ze in de K-O fase wel weinig klaar. Moet vooral komen van de tripjes in de Europa League.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |