+1. Genoten van seizoen 2. Echt een topserie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:28 schreef Abed het volgende:
Season finale was schitterend, wat een goede vrij onbekende serie blijft het.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:46 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
+1. Genoten van seizoen 2. Echt een topserie.
eens, 20 november gaat het weer verderquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:46 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
+1. Genoten van seizoen 2. Echt een topserie.
Ik ben door Netflix ook aan deze serie begonnen en toen maar verder downloaden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:30 schreef DonnaRush het volgende:
Seizoen 1 gekeken op Netflix. Fantastisch.
Ben nu bezig aan seizoen 2. Want ja, kon niet wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze er zo zondagochtend uitziet, ben ik dik tevreden ermee 😎quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:34 schreef Voetstappen het volgende:
Wat ziet die Alison er slecht uit vergeleken bij Luther. Minder make-up ofzo
Heel andere rol, goeie actrice!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:34 schreef Voetstappen het volgende:
Wat ziet die Alison er slecht uit vergeleken bij Luther. Minder make-up ofzo
Ik weet niet of dit in de spoilertags moet. Dus ik doe het maar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:37 schreef golfer het volgende:
Heel seizoen 2 afgekeken. Ben wel benieuwd wat ze in seizoen 3 verder gaan verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |