Doe het dan. Kijk niet naar het plotje, want toen ik dat voor het eerst las dacht ik aan een GTST variant van Overspel. Maar dit is echt goed. Overigens is het niet de meest vrolijke serie, er hangt wel een depressieve sfeerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:21 schreef Houniet het volgende:
Iedereen is enthousiast. Wellicht toch maar een kans geven?
Het kabbelt een beetje voort zo ja. Ze rekken het wat te lang uit allemaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:07 schreef Buster91 het volgende:
Mensen die het nog volgen? Ik vind het nu wel vrij eentonig worden. Zet het steeds vaker stop om later verder te gaan kijken.. Niet echt een goed tegen
Dit dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:24 schreef Seam het volgende:
Voor mij absoluut de beste nieuwe serie van dit seizoen. Prachtig gefilmd, mooie score, fantastisch acteerwerk en die verhaalstructuur is zo ontzettend tof. Dit gaat ongetwijfeld meerdere Emmy's opleveren komend jaar. Aflevering twee was weer van hetzelfde hoge niveau als de pilot dus dat wordt nog smullen.
Precies mijn mening dit.quote:Op zondag 21 december 2014 03:58 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben dit ook gaan volgen. De eerste afleveringen vond ik goed, daarna kabbelde het wat voort en was er van spanning niet veel sprake meer. Veel 'familieshit' ook. Vanaf de laatste aflevering (negen) lijkt het weer de goede kant op te gaan. Dit is er één als vanouds. Erg goede aflevering. Wat een walgelijk wijf is Alisons schoonmoeder trouwens.
Ik zou het trouwens wel tof vinden als elk seizoen om een ander stel in een affaire zou draaien, mèt beide kanten van het verhaal uiteraard, net als nu.
Het waren twee erg sterke afleveringen. Ik vraag mij alleen af of ze nog zo'n sterk verhaal kunnen verzinnen voor een heel tweede seizoen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:19 schreef Re het volgende:
laatste 2 afleveringen waren eigenlijk wel weer erg tof, grote verschillen in de 2 verhaallijnen, mooie scenes op de ranch van alle 2 de perspectieven en Noah die gearresteerd wordt op verdenking van de moord, gewoon mooi hoe de serie ontwikkelt
er zit nog 2 jaar tussen of iets?, we merken het wel denk dat er nog wel een seizoen iig op dezelfde voet kan worden gedaan.. daarna wordt het wel moeilijk denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:00 schreef Maloney het volgende:
[..]
Het waren twee erg sterke afleveringen. Ik vraag mij alleen af of ze nog zo'n sterk verhaal kunnen verzinnen voor een heel tweede seizoen.
Nog minstens een zwangerschap in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:50 schreef Re het volgende:
[..]
er zit nog 2 jaar tussen of iets?, we merken het wel denk dat er nog wel een seizoen iig op dezelfde voet kan worden gedaan.. daarna wordt het wel moeilijk denk ik
+1. Genoten van seizoen 2. Echt een topserie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:28 schreef Abed het volgende:
Season finale was schitterend, wat een goede vrij onbekende serie blijft het.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:46 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
+1. Genoten van seizoen 2. Echt een topserie.
eens, 20 november gaat het weer verderquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:46 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
+1. Genoten van seizoen 2. Echt een topserie.
Ik ben door Netflix ook aan deze serie begonnen en toen maar verder downloaden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:30 schreef DonnaRush het volgende:
Seizoen 1 gekeken op Netflix. Fantastisch.
Ben nu bezig aan seizoen 2. Want ja, kon niet wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze er zo zondagochtend uitziet, ben ik dik tevreden ermee 😎quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:34 schreef Voetstappen het volgende:
Wat ziet die Alison er slecht uit vergeleken bij Luther. Minder make-up ofzo
Heel andere rol, goeie actrice!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:34 schreef Voetstappen het volgende:
Wat ziet die Alison er slecht uit vergeleken bij Luther. Minder make-up ofzo
Ik weet niet of dit in de spoilertags moet. Dus ik doe het maar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:37 schreef golfer het volgende:
Heel seizoen 2 afgekeken. Ben wel benieuwd wat ze in seizoen 3 verder gaan verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal bij, zonder spoilers weg te geven. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de verhaallijn van Noah niet zo heel interessant vind. Die van Alice wel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:09 schreef Dos37 het volgende:
Toch even een subtiel kickje, inmiddels is zelf seizoen 3 al een tijdje klaar. Ik vond het altijd al een aparte maar wel toffe serie, maar na 3 afleveringen van dit seizoen moet ik zeggen dat ik er totaal nog niet in kom. Iemand die het hele seizoen al heeft gezien en kan aangeven (zonder spoilers) of het nog wat is/wordt?
Het spannende was altijd die onderliggende zaak van Scott Lockhart
Ik ben bij de laatste aflevering van seizoen 3, en vraag me nog steeds af of het nog wat gaat worden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:09 schreef Dos37 het volgende:
Toch even een subtiel kickje, inmiddels is zelf seizoen 3 al een tijdje klaar. Ik vond het altijd al een aparte maar wel toffe serie, maar na 3 afleveringen van dit seizoen moet ik zeggen dat ik er totaal nog niet in kom. Iemand die het hele seizoen al heeft gezien en kan aangeven (zonder spoilers) of het nog wat is/wordt?
Het spannende was altijd die onderliggende zaak van Scott Lockhart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |