abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:16:03 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145813807
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Sheeple aangehaald wordt of dat deze rubriek bestaat.
Openminded en alleen regulier accpeteren is een contradictie.
Openminded en alleen alles van de alternatieve kant accepteren is een even grote contradictie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_145814514
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dan ben je dus narrowminded en niet openminded.
Een leuk filmpje voor jou:

Kortom, openminded ben je niet als je vannalles zomaar accepteert als waarheid (MSM of geen MSM).

[ Bericht 2% gewijzigd door Johnny Blaze op 22-10-2014 14:02:22 ]
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:49:54 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145814755
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:42 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Kortom, openminded ben je niet als je vannalles zomaar accepteert als waarheid.
^O^
Zeer goed filmpje !
what a year!, and its only Januari!
pi_145816375
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:42 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Kortom, openminded ben je niet als je vannalles zomaar accepteert als waarheid (MSM of geen MSM).
Goed filmpje.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:48:13 #80
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145819078
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:51:36 #81
52357 Lambiekje
pi_145819191
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Openminded en alleen alles van de alternatieve kant accepteren is een even grote contradictie.
.. liever wantrouwend dan je verantwoordelijk afschuiven op politici, prutsarts of industrie-gelieerde wetenschapper.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:53:41 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145819280
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. liever wantrouwend dan je verantwoordelijk afschuiven op politici, prutsarts of industrie-gelieerde wetenschapper.
Hoe kom je nou weer opeens op verantwoordelijkheid afschuiven? :?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 16:00:38 #83
45833 crew  Fogel
pi_145819554
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

^O^
Zeer goed filmpje !
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goed filmpje.
Ik steun deze uitlatingen. ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:03:26 #84
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145819690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:00 schreef Fogel het volgende:

[..]

[..]

Ik steun deze uitlatingen. ^O^
Mee eensch! ^O^
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:25:39 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145820620
quote:
Dit filmpje is dan weer niet zo goed.
Lijkt beetje op deze stel je dan voor dat elke Duitse nieuws lezer NEIN zegt en dat samen gevat in een 10 uur durend filmpje..
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:28:53 #86
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145820742
quote:
Media vind sensatie creeren, ook als daar helemaal geen rationele reden toe is, helemaal geweldig ja. What else is new...
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:31:52 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145820841
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit filmpje is dan weer niet zo goed.
Lijkt beetje op deze stel je dan voor dat elke Duitse nieuws lezer NEIN zegt en dat samen gevat in een 10 uur durend filmpje..
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:39:16 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145821180
quote:
Ja vond filmpje beetje dullig, er even bij nadenkend dat de VS zo'n kleine 500 nieuws zenders heeft, regionaal en nationaal!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:41:46 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145821280
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja vond filmpje beetje dullig, er even bij nadenkend dat de VS zo'n kleine 500 nieuws zenders heeft, regionaal en nationaal!
Uhuh, je kan zo'n filmpje vast met heel veel woorden maken. "Dog" of zo....
Onikaan ni ov dovah
pi_145847778
URGENT — North Korea to close borders to tourists due to Ebola threat: tour group

PYONGYANG, NORTH KOREA (BNO NEWS) — North Korea will stop accepting international tourists from Friday to prevent an outbreak of the deadly Ebola virus in the reclusive country, a Chinese tour group announced on Thursday. It is unknown how long the restrictions will stay in place.

Koryo Tours, one of the few independent travel groups that organize trips to North Korea, said it had been notified by its partners in Pyongyang.

“We have received news from our partners in Pyongyang that the country is not accepting any international tourists from tomorrow, effectively closing its borders due to the threat of the spread of the Ebola virus,” said Adrian Sandiford of Koryo Tours. “It is presently unknown how long this closure will be in effect for but we are hopeful that our planned tours in November and December will take place.”

Sandiford added that tourists whose trips are canceled due to the development would receive a full refund.

http://www.bnowire.com/20(...)a-threat-tour-group/
  donderdag 23 oktober 2014 @ 12:53:29 #91
52357 Lambiekje
pi_145848778
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goed filmpje.
.. op papier is het zo dat science openminded denkt en handelt. Maar maar maar realiteit is dat de geldstroom bepaalt. De IPCC-gate maakt het heel duidelijk hoe die goegemeenschapwetenschappers werken. Narrowminded.

Ook is het zo dat wetenschappers niets willen weten van een andermans dicipline.
Alles berust op eilandjes. En soms botweg geweldadig naar elkaar worden als er iets wordt uitgevonden wat de ander z'n brood is.

Tevens is er een shadow-science net zoals shadowgovernment.

Nee het is geen goed filmpje. Het is niet reprenstatief hoe de wetenschap werkt.
En daarnaast het voorbeeld met een ghost is stupide. Plus dat een sneer gemaakt wordt naar alle psuedowetenschappen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 23-10-2014 13:03:51 ]
pi_145849222
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. op papier is het zo dat science openminded denkt en handelt. Maar maar maar realiteit is dat de geldstroom bepaalt.
Zonder geld geen onderzoek, klopt, maar dat wil niet zeggen dat de geldschieter het resultaat bepaald. Zolang de onderzoeker(s) integer is/zijn (en ja die zijn er biekske) zullen ze daar niet in meegaan.

quote:
Ook is het zo dat wetenschappers niets willen weten van een andermans dicipline.
Ah, wie heeft je dat wijsgemaakt?

quote:
... soms botweg geweldadig naar elkaar worden als er iets wordt uitgevonden wat de ander z'n brood is.
Lijkt me hilarisch, heb je filmpjes?

quote:
And there's a third even deeper layer which is exactly the same as the first!

quote:
Nee het is geen goed filmpje. Het is niet reprenstatief hoe de wetenschap werkt.
En hoeveel wetenschappers ken jij persoonlijk?

quote:
Plus dat een sneer gemaakt wordt naar alle psuedowetenschappen.
eh...
quote:
pseudo
ˈsjuːdəʊ/Verzenden
adjective
1.
not genuine; sham.
"a pseudo Georgian facade"
2.
informal
pretentious or insincere.
"his lyrics sound like pseudo intellectual rubbish"
Als het pseudo is is het reden genoeg om het belachelijk te maken toch?
Andersom heb je er geen enkele moeite mee om de reguliere wetenschap door het slijk te halen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:14:14 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145849294
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. op papier is het zo dat science openminded denkt en handelt. Maar maar maar realiteit is dat de geldstroom bepaalt. De IPCC-gate maakt het heel duidelijk hoe die goegemeenschapwetenschappers werken. Narrowminded.
En jij ziet niet wat er mis is met die redenatie? Waar denk je dat meer geld zit, de olie industrie of de milieu groepen?

quote:
Alles berust op eilandjes. En soms botweg geweldadig naar elkaar worden als er iets wordt uitgevonden wat de ander z'n brood is.
Bullshit. Zo hebben we hier in Nijmegen bijvoorbeeld een serie lectures die specifiek als doel hebben om eens wat te zien en leren van een totaal ander vakgebied. Voor iets meer aangrenzende dingen heb je dat ook.

quote:

En daarnaast het voorbeeld met een ghost is stupide. Plus dat een sneer gemaakt wordt naar alle psuedowetenschappen.

En zoals verwacht mis je het gehele punt van dat filmpje :')
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:15:30 #94
52357 Lambiekje
pi_145849325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

.dat doe ik dan ook niet hè.. soms lach je me uit omdat ik een msm-accepteer
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:11:46 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145851207
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat was iets specifieker dan dat Lambiekje. Je stelde dat iets niet te vertrouwen was omdat het document vanaf een .gov site kwam en dat moest je nooit vertrouwen. Enige tijd later gebruikte je zelf iets wat van een .gov site kwam. Dan wijs ik je daar wel op ja en lach ik je uit om de tegenstrijdigheden in je relaas.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:14:30 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145851300
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Accepteer nog wel, en Ja het is een goed filmpje :6
Om een goeie indruk te krijgen op de MSM kan je bijvoorbeeld lokaal nieuws gebruiken.
In mijn geval het ongeluk in Haaksbergen paar weken terug waarbij mijn famillie bij betrokken was.
Maar goed we dwalen weer wat af van het onderwerp, Ebola.
Als het virus gemaakt is in een Laboratorium en volgens de MSM is er nog geen genees middel.
Hoe weet jij zo zeker dat er wel een is of hoe moet ik dat zo zien want logica is ver te zoeken als het om BNW gaat.

Dus is er wel een virus en geen genees middel
Geen Virus en dus geen geneesmiddel
Geen virus maar wel een geneesmiddel
Wel een virus en Wel een genees middel

Of ligt het er maar weer aan welke niet mainstream media site je het vandaan haalt.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:23:37 #97
52357 Lambiekje
pi_145851580
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat was iets specifieker dan dat Lambiekje. Je stelde dat iets niet te vertrouwen was omdat het document vanaf een .gov site kwam en dat moest je nooit vertrouwen. Enige tijd later gebruikte je zelf iets wat van een .gov site kwam. Dan wijs ik je daar wel op ja en lach ik je uit om de tegenstrijdigheden in je relaas.
was geen gov was nu.nl of iets
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:26:07 #98
52357 Lambiekje
pi_145851644
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Accepteer nog wel, en Ja het is een goed filmpje :6
Om een goeie indruk te krijgen op de MSM kan je bijvoorbeeld lokaal nieuws gebruiken.
In mijn geval het ongeluk in Haaksbergen paar weken terug waarbij mijn famillie bij betrokken was.
Maar goed we dwalen weer wat af van het onderwerp, Ebola.
Als het virus gemaakt is in een Laboratorium en volgens de MSM is er nog geen genees middel.
Hoe weet jij zo zeker dat er wel een is of hoe moet ik dat zo zien want logica is ver te zoeken als het om BNW gaat.

Dus is er wel een virus en geen genees middel
Geen Virus en dus geen geneesmiddel
Geen virus maar wel een geneesmiddel
Wel een virus en Wel een genees middel

Of ligt het er maar weer aan welke niet mainstream media site je het vandaan haalt.
en je mist de optie onschuldig virus met kwalijk geneesmiddel.

het woord geneesmiddel vind ik niet gepast.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:29:29 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145851721
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Onschuldig virus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow en ik wel "deal with it" 8-)
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:30:43 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145851751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het zo onschuldig is, waarom gaan er dan ook mensen dood als er geen hulpmedewerkers zijn om medicijnen te verstrekken?
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')