Ik zou met alle liefde die ontzettende clichéfoto makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hebben mijn ouders elkaar leren kennenin Peru. In de tijd dat je met groepsreizen moest gaan, anders was het niet veilig. Wel mooie verhalen. Maar goed, reislustige ouders. Die hebben sowieso al aardig wat landen gezien.
Ja, I love me too.quote:
Ik alleen Bogie.quote:
Dan heb je ten minste een goed verhaal. Mijn ouders hebben elkaar ontmoet via de Albert Heijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde die ontzettende clichéfoto makenEn leuk als je ouders elkaar zo ontmoeten
Daar kan ook een goed verhaal achter zitten, maar dat zal dan wel weer niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je ten minste een goed verhaal. Mijn ouders hebben elkaar ontmoet via de Albert Heijn.
Dat is altijd nog beter dan via Fok of een datingssitequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je ten minste een goed verhaal. Mijn ouders hebben elkaar ontmoet via de Albert Heijn.
DM. En nee het is niet bijster interessant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ook een goed verhaal achter zitten, maar dat zal dan wel weer niet.
Waarschijnlijk was een van beiden in pure paniek op zoek naar een winkelwagenmuntjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ook een goed verhaal achter zitten, maar dat zal dan wel weer niet.
Hey!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan via Fok of een datingssite
Ook leuk. Zij kassameisje, hij vakkenvuller.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Walgelijke insinuering.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet bepaald romantisch heEn komt wel beetje jammerlijk over in het algemeen.
Je bagatelliseert de kunst van het online versieren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet bepaald romantisch heEn komt wel beetje jammerlijk over in het algemeen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
Het zou toch wel geweldig zijn als ik m'n toekomstige vriendin ontmoet bij een pottenbakcursus.
Kun je mij die kunst leren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bagatelliseert de kunst van het online versieren.
Volgens mij verschilt de kunst heel erg van geval tot gevalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bagatelliseert de kunst van het online versieren.
Wow. Dat zou inderdaad wel mooi zijn. Of tussen de potten (en pannen) van een willekeurige kookwinkel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
Het zou toch wel geweldig zijn als ik m'n toekomstige vriendin ontmoet bij een pottenbakcursus.
Oh wacht. Beter inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon meisjes regelen bij films aan de gracht.
Ik vraag me wel oprecht af hoe ik iemand ga ontmoeten laterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Later als je groot bent? Verzorgingstehuis?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me wel oprecht af hoe ik iemand ga ontmoeten later
"Zo, dat is een forse pot die je daar vast hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow. Dat zou inderdaad wel mooi zijn. Of tussen de potten (en pannen) van een willekeurige kookwinkel.
Het verhaal is dan wat minder maar verder niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet afvragen maar doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me wel oprecht af hoe ik iemand ga ontmoeten later
*moest lachenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Zo, dat is een forse pot die je daar vast hebt."
- "Haha ja, er moet veel in."
Tussen het kaarten door.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Later als je groot bent? Verzorgingstehuis?
Nee, dat klopt. Enige nadeel is vaak dat de afstand wat groter is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het verhaal is dan wat minder maar verder niks mis mee.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Ik heb mijn vrouw ontmoet tijdens een recordpoging gangbang."
Ach dan is ze alvast goed ingereden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel jammer dat het hof maken niet altijd werkt. Vrouwen hebben soms een rare eigen wil.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah de kunst van het hof maken. Kan overal van toepassing zijn, maakt niet uit of dat nou de AH, Fok! of een pottenbakcursus is lijkt mij. Blijft een kunst.
Als ik 35 benquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Later als je groot bent? Verzorgingstehuis?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach dan is ze alvast goed ingereden.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
St Vincent stijl.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo zie ik mij later welAls zo'n foute bejaarde. Jenever erbij dit dat.
"Oh schat, toen ik jouw baarde... Dat was een makkelijke bevalling"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom gebruik je zo veel water?. 'Ja, hij moet goed nat zijn'quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
>mfw no qt3.14 virgin gfquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach dan is ze alvast goed ingereden.
Floepte er zo uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
"Oh schat, toen ik jouw baarde... Dat was een makkelijke bevalling"
"Goed soppen..."quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo veel water?. 'Ja, hij moet goed nat zijn'
Het hand- en vingerwerk komt wel precies.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo veel water?. 'Ja, hij moet goed nat zijn'
Right...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Ik doe het stiekem per ongeluk.
"Mam, waarom ben ik eigenlijk zo vroeg geboren?"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
"Oh schat, toen ik jouw baarde... Dat was een makkelijke bevalling"
Lijkt me geweldig als je op die leeftijd nog zo van het leven kan genieten en nog steeds een sociaal leven aka de kaartclub hebt.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Mam, waarom ben ik eigenlijk zo vroeg geboren?"
Een zeer moeilijke en delicate kunst zelfsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah de kunst van het hof maken. Kan overal van toepassing zijn, maakt niet uit of dat nou de AH, Fok! of een pottenbakcursus is lijkt mij. Blijft een kunst.
Tja...Ik ben benieuwd waar ik iemand tegen ga komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tegen die tijd zit ook jij nog steeds op fok.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig als je op die leeftijd nog zo van het leven kan genieten en nog steeds een sociaal leven aka de kaartclub hebt.
Ergens moet je er toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:22 schreef artelligence het volgende:
[..]"ik moest naar de wc en daar lag je te spartelen"
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan zo'n scene van "I didn't know I was pregnant" van een meisje dat op de WC ineens begon met bevallen en de baby die in de pot viel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:22 schreef artelligence het volgende:
[..]"ik moest naar de wc en daar lag je te spartelen"
Ja en de hele dag tv kijken en zeiken op Ajax en zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Tegen die tijd zit ook jij nog steeds op fok.
"Ergens"??? Absoluut nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens moet je er toch niet aan denken
Dat laatste mag altijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja en de hele dag tv kijken en zeiken op Ajax en zo.
Dat dacht ik dus ook...Waar vind je dan een date?quote:
Daar was ik vroeger bang voor als kind. Vraag me niet waarom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan zo'n scene van "I didn't know I was pregnant" van een meisje dat op de WC ineens begon met bevallen en de baby die in de pot viel.
Buiten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook...Waar vind je dan een date?
Daarom dat bungeecordquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan zo'n scene van "I didn't know I was pregnant" van een meisje dat op de WC ineens begon met bevallen en de baby die in de pot viel.
Je was bang om zomaar in de wc te pleuren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger bang voor als kind. Vraag me niet waarom.
Dat lukt tot nu toe niet zo bestquote:
Of je moet elke dag vreemde over de vloer hebben. Dan kan binnen ook.quote:
Gewoon doorspoelen. Doen ze in China ook. Dan komt daarna de brandweer de buis doorzagen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger bang voor als kind. Vraag me niet waarom.
Ja, wel wenselijker met dit weer ook. Of in de trein werkt ook altijd goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Of je moet elke dag vreemde over de vloer hebben. Dan kan binnen ook.
Nee. Dat als ik later een kind zou krijgen dat ik het niet zou merken en het in de wc zou vallen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je was bang om zomaar in de wc te pleuren?
Ervaring mee? Perron werkt trouwens ook goed. Althans semi goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel wenselijker met dit weer ook. Of in de trein werkt ook altijd goed.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier iedere keer om lachen.
Zoals jouw conducteur van laatst?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel wenselijker met dit weer ook. Of in de trein werkt ook altijd goed.
Mwah...ik zie t niet snel gebeuren,maar ik zie t wel.quote:
Totdat ze in een andere trein stappen zeker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ervaring mee? Perron werkt trouwens ook goed. Althans semi goed.
Nja je hebt wel gelijk aanspraak ja. Maak heel vaak praatje met mensen in de trein, dus kan mij voorstellen dat als de reis maar lang genoeg is, er vast een date uit kan komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals jouw conducteur van laatst?
Niet je amandelen activeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Of in ieder geval een telefoonnummer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je hebt wel gelijk aanspraak ja. Maak heel vaak praatje met mensen in de trein, dus kan mij voorstellen dat als de reis maar lang genoeg is, er vast een date uit kan komen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had laatst ook een praatje in de trein. Maar ik 65+ toch een iets te groot leeftijdsverschil.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je hebt wel gelijk aanspraak ja. Maak heel vaak praatje met mensen in de trein, dus kan mij voorstellen dat als de reis maar lang genoeg is, er vast een date uit kan komen.
Ik kan uit ervaring zeggen dat dat niet kloptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
Ik las in een ander topic dat je een kat mee moet nemen in de trein. Dat werkt ook blijkbaar.
Of een kind nemen. Klein, max. 1,5 jaar. Komen ze op af als vliegen op stront.
Had de kat geen goede baas mee?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat dat niet klopt
Ik hoorde dat je als wielrenner aandacht krijgt als je wat Radlers meeneemtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
Ik las in een ander topic dat je een kat mee moet nemen in de trein. Dat werkt ook blijkbaar.
Of een kind nemen. Klein, max. 1,5 jaar. Komen ze op af als vliegen op stront.
Fahrradlersquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je als wielrenner aandacht krijgt als je wat Radlers meeneemt
Jammer is dat dan he. Denk je beet te hebben en dan is ze oud genoeg om je oma te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een praatje in de trein. Maar ik 65+ toch een iets te groot leeftijdsverschil.
Nee, mijn kater is interessanter dan zijn baas. Dat werkt bij dates die bij me thuis komen ook altijd zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had de kat geen goede baas mee?
Foute aandacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je als wielrenner aandacht krijgt als je wat Radlers meeneemt
Nou ik dacht geen moment 'beet' te hebben. Gelukkig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer is dat dan he. Denk je beet te hebben en dan is ze oud genoeg om je oma te zijn.
Help tech support, mijn amandelen activeren niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brb, even mijn amandelen activeren.
Daarom heb ik geen huisdieren. Gaat alle aandacht naar mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, mijn kater is interessanter dan zijn baas. Dat werkt bij dates die bij me thuis komen ook altijd zo.
Have you tried turning it off and on again?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Help tech support, mijn amandelen activeren niet.
Ik eet altijd actieve koolquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg je zo'n Indiër aan de lijn met een westerse naam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah kut, dus dat doe/deed ik verkeerd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen huisdieren. Gaat alle aandacht naar mij.
Ik denk het. Maar doe die lieve kat niet weg! Gewoon in de bench doen, in de bijkeuken, deur dicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ah kut, dus dat doe/deed ik verkeerd?
Snap ik, maar je begrijpt me welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ik dacht geen moment 'beet' te hebben. Gelukkig.
Dat doe ik sowieso niet. Eerst maar eens een date vinden is stap 1quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar doe die lieve kat niet weg! Gewoon in de bench doen, in de bijkeuken, deur dicht.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg je zo'n Indiër aan de lijn met een westerse naam.
Die rooie trok wel mijn aandacht ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, mijn kater is interessanter dan zijn baas. Dat werkt bij dates die bij me thuis komen ook altijd zo.
Het is wel verwarrend met die komma's.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ps. die homemade coconut is wel flauw. Dat staat er niet.
Ik durf niet op te zoeken wat geactiveerde amandelen nou wel zijn, omdat het dan minder grappig wordt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet Fera ook dat Hep jouw aandacht trok?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die rooie trok wel mijn aandacht ja.
Niet tijdens een date inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
Oh, en een goede tip: probeer geen spel te installeren dat 4 DVD's nodig heeft als je een half uur later naar bed wilt
http://www.thegreencreator.nl/bestalmondmilk/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel verwarrend met die komma's.
[..]
Ik durf niet op te zoeken wat geactiveerde amandelen nou wel zijn, omdat het dan minder grappig wordt.
Je bent niet de enige waar dat bij gebeurd. Die kater is beter is vrouwen versieren dan mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen zielquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet tijdens een date inderdaad.
Ja, maar de grap is dat fytochemicaliën een totaal onzinbegrip is en weken van amandelen daar niets aan verandert.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.thegreencreator.nl/bestalmondmilk/
En nog 9 levens ook. Ik heb maar 1 leven en geen zielquote:
Weken, hmm. Jammer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.thegreencreator.nl/bestalmondmilk/
Moederziel!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
En nog 9 levens ook. Ik heb maar 1 leven en geen ziel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moederziel!Zelfs dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Gebeurt. Dan ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je bent niet de enige waar dat bij gebeurd. Die kater is beter is vrouwen versieren dan mij.
Mooi rood is niet lelijkquote:
Ja, het is al goed...I get itquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zwitsers volkslied beste volkslied.
None taken...hij floepte eruit denk ik?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik snapte je antwoord niet. Maar ik snap 'm.
Niet leuksorry voor mijn domme grap.
Jep...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:45 schreef yats het volgende:
[..]
None taken...hij floepte eruit denk ik?
Ik heb het opgegeven.quote:
Heb je daar vaker last van art? Of kan ik dat beter aan straw vragen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:45 schreef yats het volgende:
[..]
None taken...hij floepte eruit denk ik?
quote:
Ok, kan gebeuren. Al klopt het helaas dus wel.quote:
Klein geschapen hè.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je daar vaker last van art? Of kan ik dat beter aan straw vragen?
Mja, had beter moeten weten :/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, kan gebeuren. Al klopt het helaas dus wel.
Ik wou bijna zeggen: "i feel you bro". Maar dat zou raar zijn.quote:
Ik dacht dat je wel op mannen viel. Niks raars aan toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen: "i feel you bro". Maar dat zou raar zijn.
Ach, je kan niet alles weten toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, had beter moeten weten :/
Totdat iedereen ineens naar bed gaat op pagina 12quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic gaat gewoon echt vol raken voor Samzz het ziet.
Niet door mij in ieder geval. Ik haak zo af en ga proberen te slapen(wat hopelijk snel lukt).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom pagina's? Dat is toch vet onhandig?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Totdat iedereen ineens naar bed gaat op pagina 12
Als ze maar wel credits geeft. Heb weer een paar nodig na mijn faxistische opmerkingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij mag dat denken kaneel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel op mannen viel. Niks raars aan toch?
Pagina 12? Ik heb er maar 10.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh wacht, hij stond hier op pagina 6 dus ik dacht dat hij al bijna vol was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier op pagina 6quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wacht, hij stond hier op pagina 6 dus ik dacht dat hij al bijna vol was.Blijkt het nu pagina 3.
Hier is ie vol op 13quote:
Doe ik standaardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
Ik heb gewoon alle posts op één pagina zodat je niet de hele tijd heen en weer zit te klikken.Voor laadtijden maakt het toch niet uit.
Dan moet je zoveel scrollen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
Ik heb gewoon alle posts op één pagina zodat je niet de hele tijd heen en weer zit te klikken.Voor laadtijden maakt het toch niet uit.
Je hebt van die knopjes op je toetsenbord, Home en End. Kun je helemaal mee naar boven of beneden.quote:
Wat is er dan morgen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:59 schreef aeque het volgende:
Ik ga zo ook mijn bed maar eens opzoeken, als ik kan slapen want ik ben goddomme zenuwachtig voor morgen.
Dat weet ik maar toch gebruik ik ze nooit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt van die knopjes op je toetsenbord, Home en End. Kun je helemaal mee naar boven of beneden.
Keuring of ik wel/niet bloed mag gaan geven. En ik weet niet welk bloedtype ik heb dus is nog even afwachten of het dan plasma of vol bloed wordt mocht ik gaan geven.quote:
Dat is niet handig he?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik maar toch gebruik ik ze nooit.
Ah tof. Spannend inderdaad dan! Duim voor jequote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Keuring of ik wel/niet bloed mag gaan geven. En ik weet niet welk bloedtype ik heb dus is nog even afwachten of het dan plasma of vol bloed wordt mocht ik gaan geven.
Succes morgen! Ik krijg over een paar dagen de uitslag van mijn test, dus ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Keuring of ik wel/niet bloed mag gaan geven. En ik weet niet welk bloedtype ik heb dus is nog even afwachten of het dan plasma of vol bloed wordt mocht ik gaan geven.
Nog een tip: posts invoeren met alt+squote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke knopjes gebruik je dan wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah tof. Spannend inderdaad dan! Duim voor je
Dankquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Succes morgen! Ik krijg over een paar dagen de uitslag van mijn test, dus ik ben benieuwd.
En uiteraard ook welterusten kerel!quote:
En nu maar hopen dat ik geen AB- bloedgroep heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En uiteraard ook welterusten kerel!
Ik ga nog even Nazi's over de kling jagen. Welterusten allenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:12 schreef aeque het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik geen AB- bloedgroep heb.
Trusten!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef El_Thijs het volgende:
Ik nog niet, werd weer eens te laat omdat ik Wolfenstein aan het spelen was
Nu ga ik wel, slaap lekker lieverds van me
Heb je twi z'n mannelijkheid ontnomen...?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:12 schreef Myraela het volgende:
Als jullie deze eerst foto zien: http://www.seasonwithlove.nl/risotto-met-mais-en-kip/
Zien jullie daar dan ook wat in?
Bwhehehe. Ik zag het eerst helemaal niet, maar twi verwees me erop en nu kan ik niet meer normaal naar die foto kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je twi z'n mannelijkheid ontnomen...?
Mijn dirty mind zag het ook gelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ik zag het eerst helemaal niet, maar twi verwees me erop en nu kan ik niet meer normaal naar die foto kijken.
What has been seen...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ik zag het eerst hoelemaal niet, maar twi verwees me erop en nu kan ik niet meer normaal naar die foto kijken.
Geef toe barb, ook jij zag het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie er bijzonder goed uitziende risotto met mais en kip in. The interwebzz hasn't ruined me yet.
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie er bijzonder goed uitziende risotto met mais en kip in. The interwebzz hasn't ruined me yet.
Sorry.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ik had het ook niet gezien als niemand iets had gezegd hoor.Anders had ik het ook niet online gezet.
Maar /care, ik hoop dat er meer mensen zonder dirty mind zijn.
Helaasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ik had het ook niet gezien als niemand iets had gezegd hoor.Anders had ik het ook niet online gezet.
Slechts twee anderen dus.... We are on the brink of extinctionquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Kipquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:12 schreef Myraela het volgende:
Als jullie deze eerst foto zien: http://www.seasonwithlove.nl/risotto-met-mais-en-kip/
Ik kan eindelijk een keer gerust zeggen dat ik ook gewoon eerst lekkere malse kip zagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Misschien ben je pas net wakker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk een keer gerust zeggen dat ik ook gewoon eerst lekkere malse kip zag
Mits je hier snel vertrekt natuurlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat maakt normaal niet uit. Dus nee, er is nog hoop voor mij
Sorry. Ik ben het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ja, misschien wel een goed idee jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mits je hier snel vertrekt natuurlijk
Ik ook niet, maar toch zag ik een smakelijk kippetjequote:
Doe eens liefquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mits je hier snel vertrekt natuurlijk
Van dit topic?quote:
Ik vond het ook wel lief hoorquote:
Heerlijk depri op deze ochtend. En dat terwijl nu eindelijk net het zonnetje schijnt.quote:
Het is in het voordeel van sommigen dat die elkaar kennen, dus dat scheeltquote:
Goede muziek hoeft niet altijd vrolijk te zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk depri op deze ochtend. En dat terwijl nu eindelijk net het zonnetje schijnt.
Dat is helemaal waar, maar dat is dan meer voor iets in het weekend of in de avond, niet om de dag mee te beginnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede muziek hoeft niet altijd vrolijk te zijn.
Ligt eraan of je dan ook werkelijk je dag van 1 nummer laat afhangen. En ach het is van toepassing dus het mag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, maar dat is dan meer voor iets in het weekend of in de avond, niet om de dag mee te beginnen.
Klopt, al bepaald mijn humeur welk genre muziek ik op zet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede muziek hoeft niet altijd vrolijk te zijn.
Alleen omdat je het zei. Anders had ik het niet gezien. Seks en eten horen gescheiden te blijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:12 schreef Myraela het volgende:
soms?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, soms is er gewoon niks leukers dan Nazi's schieten
Zon schijnt wel, maar lucht is nog grijs/zwartquote:
Vooruit, altijdquote:
Hier nu ook. Zon is er weer na een stortbui van net. Even de vijver leger geschept. Liep zowat overquote:
In jouw wereld misschien wel.quote:
quote:
En hoiquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef aeque het volgende:
Godsamme, ben zenuwachtig. ;')
[..]
[..]
En hoi
En dat.quote:
Thijsquote:
Hoe is het met u jongedame?quote:
Een keuringsgesprek en bloed laten prikken.quote:
Ik dacht dat dat al geweest wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Een keuringsgesprek en bloed laten prikken.
Nee moet einde van de middag.quote:
Netjes, gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe, maar goed
Vandaag 7,5 jaar samen met mijn vriendje
Kolere wat lang
Mijn record is blijven steken op 7 jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe, maar goed
Kolere wat lang
Zolang het niet voelt als 15 is het goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe, maar goed
Kolere wat lang
Sterkte in ieder geval kerelquote:
4quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn record is blijven steken op 7 jaar.![]()
En met die laatste zin lijkt het net of je toe bent aan wat nieuws.
Neuh hoor, maar als ik zo over nadenk is het gewoon een hele lange tijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn record is blijven steken op 7 jaar.![]()
En met die laatste zin lijkt het net of je toe bent aan wat nieuws.
Leuk om te horen in deze tijd van de wegwerpmaatschappijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh hoor, maar als ik zo over nadenk is het gewoon een hele lange tijd.
Zolang jullie nog goed je best doen voor elkaar is het goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh hoor, maar als ik zo over nadenk is het gewoon een hele lange tijd.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk om te horen in deze tijd van de wegwerpmaatschappij
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Even een hele andere vraag LoLa, maar kijk jij toevallig de serie Once Upon a Time?
Oh succes!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Een keuringsgesprek en bloed laten prikken.
Adem in, adem uit. Laat het niet naar je hoofd stijgenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan merken dat ik moe ben... ik mis de helft en multiquoten faal ik in
Whahaha nee hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Adem in, adem uit. Laat het niet naar je hoofd stijgen
11quote:
Daaagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha nee hoor
Ik moet toch weer gaan
Heilige strontquote:
Ik vond 7 jaar (waarvan 6 samenwonend) al lang. Damn...quote:
Ergens wel waar. En nee, ik ga hier geen Fax-opmerking plaatsen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Gelukkig gaat het niet om lengte/duur maar om intensiteit.
Dat precies. Hangt af van de tijd die je samen doorbrengt, niet per se de hoeveelheid tijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens wel waar. En nee, ik ga hier geen Fax-opmerking plaatsen.
Liever 2 intense en passievolle jaren dan 5 jaar een sleur zogezegd.
Wat leuk, gefeli!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe, maar goed
Kolere wat lang
Ik wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Even een hele andere vraag LoLa, maar kijk jij toevallig de serie Once Upon a Time?
Wilde iets over Frozen zeggen, dus niet van toepassing dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wel.Al ben ik nog steeds bezig met seizoen 1.
Denk niet dat ze mentaal bedoelde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
12 natuurlijk, zoals elke FOK!ker.
Tof!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn zus heeft me gisteren gevraagd of ik haar getuige wil zijn als ze gaat trouwen volgend jaar
Gaafquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn zus heeft me gisteren gevraagd of ik haar getuige wil zijn als ze gaat trouwen volgend jaar
Zeker! Misschien doe ik nog wel een kleine speechquote:
En bedankt hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denk niet dat ze mentaal bedoelde.
Ohja dat was vandaag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanavond vallende sterren als het goed isHopelijk heeft alle wind de wolken dan helemaal weggeblazen want nu is het nog helemaal grijs.
Hoop dat inderdaad, ben benieuwdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanavond vallende sterren als het goed isHopelijk heeft alle wind de wolken dan helemaal weggeblazen want nu is het nog helemaal grijs.
Ik hoop het, al twijfel ik nog of ik ga kijken of niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
we moeten nog een half jaar tot de 8quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat leuk, gefeli!De 7 year itch overleefd.
En dan is de dagwaarde nog rendabel om in te ruilen!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we moeten nog een half jaar tot de 8![]()
whehehequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan is de dagwaarde nog rendabel om in te ruilen!
Waarom lijkt het je dan leuk?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Fascination het volgende:
Ik zie dat er in de bios hier in de buurt een hunger games-marathon wordt gehouden waarin de drie films na elkaar worden gedraaid. Lijkt me erg leuk, maar weet nu al dat ik het na een film al zat ben. Hoe houden mensen dat toch vol.
Met een grote groep mensen al die films kijken op groot scherm en dat je daarom goed de opbouw ziet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom lijkt het je dan leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |