Wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet nog wel dat ik van kamer ging verhuizen binnenshuis en mijn moeder toen opeens een curverbak vol schoolspullen+gereedschap vond.. alles wat ik gejat had op schooloeps
Ook een kut zinsopbouw, heb ik ook wel last vanquote:
quote:
Ja, ik snap hem, maar wtf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook een kut zinsopbouw, heb ik ook wel last vananders lijkt hij mij duidelijk.. schoolkleptomaan.
7/8 jaar max denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Nou, wat is het?
Ik heb destijds al mijn schoolspullen aan mn zusjes gegeven. Die waren vet blij met dat afgedankte spul
Honden of katten?quote:
je kan makkelijk je eigen passer maken met een touwtje en potlood/penquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
nu is m'n vader een nieuwe aan het zoeken
te luiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je kan makkelijk je eigen passer maken met een touwtje en potlood/pen
Nouja de geodriehoek daar waren de punten vanaf, de etui was helemaal vies en slap geworden, potloden waren niks waard... rekenmachine kregen ze uiteraard niet, maar die ben ik nu wel weer kwijt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
7/8 jaar max denk ik.
Oh, het was dus nog wel bruikbaar?Alles wat ik gebruikte was vrij snel kapot.
Zelfs van die zogenaamde "onbreekbare" geodriehoeken.
Ja.. weet het ook nietquote:
Vage shitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. weet het ook nietuit winkels nog nooit iets gestolen en ben ik ook tegen maar op school vond ik het leuk..
Was best erg.. op het examen wiskunde had ik zo'n gradenboog op mijn desk liggen, die ik van de juf had gestolen, met haar initialen erop .. toen kwam ze dus langs gelopen en zag ze hetik dacht fuck nu ben ik echt de lul.
Gelukkig pakte ze hem alleen maar af en pakte ik een reserve/2e uit mijn tas
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. weet het ook nietuit winkels nog nooit iets gestolen en ben ik ook tegen maar op school vond ik het leuk..
Was best erg.. op het examen wiskunde had ik zo'n gradenboog op mijn desk liggen, die ik van de juf had gestolen, met haar initialen erop .. toen kwam ze dus langs gelopen en zag ze hetik dacht fuck nu ben ik echt de lul.
Gelukkig pakte ze hem alleen maar af en pakte ik een reserve/2e uit mijn tas
Oh rekenmachine heb ik hier nog wel liggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nouja de geodriehoek daar waren de punten vanaf, de etui was helemaal vies en slap geworden, potloden waren niks waard... rekenmachine kregen ze uiteraard niet, maar die ben ik nu wel weer kwijt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen hun geodriehoek uit de etui jatten en dan in het zachte schuim van die plafondtegels gooien met de punt ..![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen hun geodriehoek uit de etui jatten en dan in het zachte schuim van die plafondtegels gooien met de punt ..![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb ook VMBO gedaan, baal er nog steeds van. Ook echt niks geleerd, alleen dat komkommers, tomaten, paprika's en bananen prima in een kas groeien, buxussen snoeien kutwerk is, dat groene spul in bloemstukjes oase heet, en je als je lang bent, niet wekenlang in een keuken moet staan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb ook VMBO gedaan, baal er nog steeds van. Ook echt niks geleerd, alleen dat komkommers, tomaten, paprika's en bananen prima in een kas groeien, buxussen snoeien kutwerk is, dat groene spul in bloemstukjes oase heet, en je als je lang bent, niet wekenlang in een keuken moet staan.
Dat je niet verder ging leren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
Heb ik gelukkig wel gedaan, mbo nog afgerond. Ben daarna nog aan hbo begonnen, maar na een half jaar afgehaakt.quote:
quote:
oke doeiquote:
Terecht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
En als ik over m'n meetrapporten begin "School" posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaadquote:
Valt nog mee hoor, ik stel me gewoon aan, denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan baal je wel van een behoorlijk groot deel van je leven.
Ik voorzie een depressie.
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
En als ik over m'n meetrapporten begin "School" posten
quote:
Oh haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die foto ja. Volgende keer even 't formaat aanpassen.
Die moto gaat wel passen.
Vroeger droeg ik wel een horloge.. nu al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij mannen/jongens staan grotere horloges ook gewoon
Triwa horlogesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik wel een horloge.. nu al jaren niet meer.
Zou opzich er best een willen zo'n TW steell ofso
[ afbeelding ]
Maar ik vind ze vaak duur en ben kieskeurig, ik moet die zooi niet met de tijden van new york en hong kong of de maand erin en ook niet zo'n groot ding dat je een half stadion kan verblinden met wat zonlicht
Jup. Wat.quote:
swsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
En anders gewoon schijt hebben toch, jwz.
Woah. Zwartquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik wel een horloge.. nu al jaren niet meer.
Zou opzich er best een willen zo'n TW steell ofso
[ afbeelding ]
Maar ik vind ze vaak duur en ben kieskeurig, ik moet die zooi niet met de tijden van new york en hong kong of de maand erin en ook niet zo'n groot ding dat je een half stadion kan verblinden met wat zonlicht
verder goed nummerquote:
hahahahhaquote:
je kent het nummerquote:
Is een mannen horlogequote:
En dat ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh wacht origineel draait tegenwoordig ook op de radio
quote:
Wel raar. Ken die YouTuber best lang en opeens hoor je dan z'n nummer op de radio.quote:
In A'dam en R'dam slaan ze je in elkaar als je met zo'n horloge loopt, daar hebben ze het niet op gayboysquote:
Je hebt gewoon geen style, dat is het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In A'dam en R'dam slaan ze je in elkaar als je met zo'n horloge loopt, daar hebben ze het niet op gayboys
Nice is dat wel ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel raar. Ken die YouTuber best lang en opeens hoor je dan z'n nummer op de radio.
Nog nooit iemand mee zien lopen, dat is ook niet mannelijk dat horlogequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen style, dat is het.
Mannen met een dikke grote horlogequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit iemand mee zien lopen, dat is ook niet mannelijk dat horlogemaargoed, mijn mening.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
https://soundcloud.com/kygo Dit was 'm.
Compensatie gedrag inderdaad, daarom draag ik geen horloge meer sinds mijn 12quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mannen met een dikke grote horloge
Vind je Porter Robinson wss ook goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaStaat bij ons op kantoor vaak op.
Die speelt de 31e in de Melkwegquote:
Ook wel eens geweest.. cornflakes besteld.. nooit weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die speelt de 31e in de Melkweg
watquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook wel eens geweest.. cornflakes besteld.. nooit weer
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die speelt de 31e in de Melkweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]Link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee wie het is, zit gewoon in een gifdump die ik kijk en aantal hier spam.quote:
Zeldaquote:
Zie TTquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, zit gewoon in een gifdump die ik kijk en aantal hier spam.
Misschien dat als je hem in google images sleept dat je dan wat kan vinden.
quote:
Kijk dan op dat shirt joh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Was dat maar, dan had ik het wel gespeeld.
Oh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keek ik niet naar.. was in awe van haar mooie buikje en niet side maar underboob.
mehquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Don't say i didnt try to please you
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]waarom zo grumpy? Ben je ongesteld?
hm okequote:
quote:
Hou totaal niet van het bodybuilders fysiek maar dit is wel geil, maar niet groter/gespierder dan dit want dan wordt het lelijk.quote:
Jij weetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou totaal niet van het bodybuilders fysiek maar dit is wel geil, maar niet groter/gespierder dan dit want dan wordt het lelijk.
* LittleBrownie wachtquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb net 19 gram suiker door m'n mik gespoeld
LB snapt dit
Tandpasta?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb net 19 gram suiker door m'n mik gespoeld
LB snapt dit
Jepquote:
Wat ben ik blij met mijn handschriftquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jep![]()
die "strong" is net mijn handschrift, zo basisschool aan elkaar lelijke prut. Die eerste S is een halve vlinder en een H en een S
Picsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met mijn handschrift
Wat moet ik schrijven?quote:
Mexquote:
LB's tekeningenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Bonuspunten voor als je er een leuke tekening bij doet
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
M'n baas heeft een nieuwe naam voor z'n wifi.
'Wifi Soerjadi'
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of die BuyAnotherCupOfCoffeeCheapskate
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Thuis is onze wifinaam geen gratis internet voor jou
quote:
Jouw alpaca tekening vind ik nog steeds m'n beste fanartquote:
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw alpaca tekening vind ik nog steeds m'n beste fanart
Je hebt een foboquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Awesome!!!!!![]()
Net handschrift jaals ik een fobo had, had ik hem daar in geplaatst
Ja dat wou jequote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaBen er ook trots op
Alpaca in de bergen met zonsondergang
Honden of katten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:14 schreef Klaploper het volgende:
Hoi. Mag ik mee doen? Groetjes Clappe.
Fotoboek van Geo4kantquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet?
Of wordt die automatisch gemaakt?
je moederquote:
Te weinig goede muziek in DM wellichtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben inderdaad niet zo happy, maar ik weet niet waarom
En nee, niet ongesteld
Bij deze heb ik hem 100x bekekenquote:
Zou kunnenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
Of gewoon door het weer, winter is coming.. winter depressie
"goede"quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Te weinig goede muziek in DM wellicht
Newfoundlanders > katten > andere hondenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Trouwens, deze tekening staat nu tussen mijn wiskunde berekeningen
Meer kattenfan dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:23 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Newfoundlanders > katten > andere honden
Honden dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:23 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Newfoundlanders > katten > andere honden
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, we zijn er al lang uit.
Honden
Nou, doe je dingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mag anders ook een update
Honden zijn tof, zolang ze maar langharig en groot zijn. De rest zijn sukkeltjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
Alle katten boven andere honden, behalve newfoundlanders?
Stuur je originele UI danquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Honden zijn tof, zolang ze maar langharig en groot zijn. De rest zijn sukkeltjes.
Shhhtttquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Honden zijn tof, zolang ze maar langharig en groot zijn. De rest zijn sukkeltjes.
in de ovenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
geen AT?quote:
quote:
Heette die Dickie dick?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toen werd 'ie ziek, en ging 'ie dood.
Aww, die ziet er toch lief uit.quote:
nee ma je kan me toevoege op msn as je wilquote:
Interessant.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
LB wat v ind je van dit horloge?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
LB wat v ind je van dit horloge?
quote:
Ja tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Aww, die ziet er toch lief uit.
haha jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Dr Nick Riviera is best easy om te tekenen
Ik denk dat ik keihard faal als ik een poging doe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom zet je dit niet op 9gag?quote:
Omdat het er al op staatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waarom zet je dit niet op 9gag?
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |